Congrats!Bram schreef: Ik word eindelijk burger
Groente- of fishburger?
Of toch hamburger, want 100% rundvlees toch?

j/k feli nogmaals.
Congrats!Bram schreef: Ik word eindelijk burger
Bram schreef:Vandaag het tweede gesprek gehad, zou vanavond weten wie van de 4 overgeblevenen het is geworden.
Ben net al gebeld, dat ben ik dus![]()
Ik word eindelijk burger
Ik heb in 2005 mijn afstudeerstage bij het Helicon in Helmond gedaan, het was toen in ieder geval een erg leuke organisatie met voldoende geld en middelen (ze worden betaald door het ministerie van landbouw, niet door onderwijs)Bram schreef:Vanaf woensdag val ik in het sociaal plan van defensie (eigen verzoek na niet kunnen 'vinden' van nieuwe functie) want ik wil daar weg, zo snel als kan.
Ondertussen zit ik niet stil natuurlijk, recentelijk al een open en gerichte sollicitatie gestuurd naar het Koning Willem 1 hier in de stad, beide keren geen gesprek gehaald, werd intern gevuld. Heb vervolgens mezelf op een site aangemeld die je mailen als er vacatures zijn die je interessant vindt en vorige week kwam er één langs die wat voor mij is. Snel m'n brief bekeken, herschreven, C.V. weer opgepoetst en de avond voor sluiting gemaild.
En verhip, gewoon voor aanstaande vrijdag uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij het Helicon hier in 's-Hertogenbosch. Een groene MBO opleiding die vaklui opleidt voor dier, groen, plant en boom. Geen ervaring mee, toch uitgenodigd![]()
Dit wordt m'n eerste sollicitatiegesprek in 18 jaar tijdAl word ik het niet, pak mooi alvast die ervaring mee.
Heftig allemaal om mee te maken, sterkte Frank...frank de jonge schreef:Vandaag mensen opvangen bij ons op bedrijf. Zincoat was een grote explosie vanochtend wat de grond behoorlijk deed trillen. In de oven met zinkbad vond een explosie plaats wat de hele zijgevel heeft doen sneuvelen.
Helaas 1 overleden en 2 gewonden
Hoorde in de wandelgangen hoe het er aan toegegaan is en daar wordt je toch wel stil van.
Dacht dat ik als 3D Modelleur geen extreme dingen mee te maken maar dus toch.
Thanks!martll schreef:Lekker bezig Niels. Succes met je studie! Kan me nog goed herinneren dat je hier werkte. (en de snoeppot iedere dag leeg at)
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 15 gasten