
Tom zijn Brabus Spruistuk staal vraag P46
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Er rijdt er in Enschede sowieso nog één rond in die kleur. Voor de rest ben ik niet zo heel actief in de Honda scene. 

- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
FixedPetrolhead Tom schreef:Er rijdt er in Enschede sowieso nog één rond in die kleur. Voor de rest ben ik niet zo heel actief in de Homo scene.

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Dat duurde nog best lang!Spijkerhard schreef:FixedPetrolhead Tom schreef:Er rijdt er in Enschede sowieso nog één rond in die kleur. Voor de rest ben ik niet zo heel actief in de Homo scene.


- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Net terug uut Twenthe... 

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
En dan bel ie nie ehm! ? Koffie staat altijd klaar he!Spijkerhard schreef:Net terug uut Twenthe...

- Luco
- Berichten: 29403
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Hij had geen kurk bij hemPetrolhead Tom schreef:En dan bel ie nie ehm! ? Koffie staat altijd klaar he!Spijkerhard schreef:Net terug uut Twenthe...

- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Sorry, had alleen m'n vriendin en 3 dochters bij me... Volgende keer beter!
- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Ga je nou eens een echte auto kopen Tom 

- Arthur
- Berichten: 43240
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Je hebt er nog eentje zeker 

- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Ik heb hem ook maar op Marktplaats gezet. Eens kijken wat het gaat brengen. Op het moment heb ik meerdere auto's op het oog. Tijd voor het volgende hoofdstuk in de auto hobby.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/hond ... mympSeller

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/hond ... mympSeller
- Luco
- Berichten: 29403
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Luca de 2e 

- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
GLWS!
1 op 12 haalt die ouwe 6 cilinder van mij ook nog wel op de snelweg. Dan moet het voor een 7 jaar nieuwere 4 pitter toch niet bijzonder zuinig zijn?
Bij bijzonder zuinig denk ik toch aan wat anders dan 1 op 12.Is bijzonder zuinig (1 op 12 op de snelweg met gemak) en is altijd met liefde bereden.

1 op 12 haalt die ouwe 6 cilinder van mij ook nog wel op de snelweg. Dan moet het voor een 7 jaar nieuwere 4 pitter toch niet bijzonder zuinig zijn?
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Met veel inspanning is 1 op 14 ook mogelijk maar dat lukt mij niet dus dat ga ik niet verkondigen.
- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Waarom verkondig je 1 op 12 dan wel als bijzonder zuinig?Petrolhead Tom schreef:Met veel inspanning is 1 op 14 ook mogelijk maar dat lukt mij niet dus dat ga ik niet verkondigen.

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
als je het aan mij zou vragen is het heel zuinig
ik zou er voor tekenen.

ik zou er voor tekenen.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
1 op 12 als bijzonder on zuinig verkondigen verkoopt zo slecht he.Riceaux schreef:Waarom verkondig je 1 op 12 dan wel als bijzonder zuinig?Petrolhead Tom schreef:Met veel inspanning is 1 op 14 ook mogelijk maar dat lukt mij niet dus dat ga ik niet verkondigen.

- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Geen statement doen over zuinigheid is ook een optie.Robin Hartog schreef:1 op 12 als bijzonder on zuinig verkondigen verkoopt zo slecht he.Riceaux schreef:Waarom verkondig je 1 op 12 dan wel als bijzonder zuinig?Petrolhead Tom schreef:Met veel inspanning is 1 op 14 ook mogelijk maar dat lukt mij niet dus dat ga ik niet verkondigen.
1 op 12 als bijzonder zuinig verkondigen komt mij een beetje als een Amersfoortse handelaar over.

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Een auto die 240 pk levert en heel eenvoudig 1 op 12 rijdt vind ik bijzonder zuinig. Mensen die naar een S2000 kijken overwegen toch geen ecoblaster die 1 op 20 rijdt.
Als ik die verbruikscijfers op internet af en toe lees. Mensen die met een Fiesta ST makkelijk 1 op 14 rijden of 1 op 12,5 halen met een 325i dan weet ik niet hoe die mensen rijden maar dat heb ik bij lange na nooit gehaald. Ook niet wanneer ik als een non rijdt.
Als ik die verbruikscijfers op internet af en toe lees. Mensen die met een Fiesta ST makkelijk 1 op 14 rijden of 1 op 12,5 halen met een 325i dan weet ik niet hoe die mensen rijden maar dat heb ik bij lange na nooit gehaald. Ook niet wanneer ik als een non rijdt.
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Heb ooit een keer 1 op 13.3 gehaald met de MPS.
Gemiddeld red ik zo een 1 op 11
Gemiddeld red ik zo een 1 op 11
- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Naar mijn mening is de S2000 dan relatief zuinig, niet bijzonder zuinig.Petrolhead Tom schreef:Een auto die 240 pk levert en heel eenvoudig 1 op 12 rijdt vind ik bijzonder zuinig. Mensen die naar een S2000 kijken overwegen toch geen ecoblaster die 1 op 20 rijdt.
Als ik die verbruikscijfers op internet af en toe lees. Mensen die met een Fiesta ST makkelijk 1 op 14 rijden of 1 op 12,5 halen met een 325i dan weet ik niet hoe die mensen rijden maar dat heb ik bij lange na nooit gehaald. Ook niet wanneer ik als een non rijdt.
1 op 12,5 haal ik ook niet met de 325i. Ja laatst naar Middenmeer toe over 80 km weggetjes. Normaal gesproken ben ik blij met alles boven de 1 op 6. Denk dat ik gemiddeld 1 op 8 rij ongeveer met dat ouwe hok. Maar gebruik 'm ook alleen voor plezierritjes.
Maar blijft mooi hoor zo'n S2000. En snel van auto wisselen kan ik zeer goed begrijpen. Kan op moment alleen niks leukers verzinnen voor 't geld dan wat ik nu rij.
- Sander
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 19:54
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
Waarom geen foto's met kentekenplaat erop ?
Dit komt op mij iig over alsof hij ergens gejat is of schade heeft gehad waardoor het lijkt alsof je iets moet verbergen.
Ook maar 1 wazige foto van het interieur erbij. Denk toch dat als je hem echt wil verkopen je toch iets meer moeite in de foto's/tekst moet stoppen hoor. Ik krijg na het lezen een beetje een gelaten indruk van hoe de auto is. Gewoon kort maar krachtig verkopen en geen informatie erbij zetten die er niet heel erg toe doet (over die distributieketting en het ontbreken van de glazen achterruit bv).
Dit komt op mij iig over alsof hij ergens gejat is of schade heeft gehad waardoor het lijkt alsof je iets moet verbergen.
Ook maar 1 wazige foto van het interieur erbij. Denk toch dat als je hem echt wil verkopen je toch iets meer moeite in de foto's/tekst moet stoppen hoor. Ik krijg na het lezen een beetje een gelaten indruk van hoe de auto is. Gewoon kort maar krachtig verkopen en geen informatie erbij zetten die er niet heel erg toe doet (over die distributieketting en het ontbreken van de glazen achterruit bv).
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Tom zijn S2000. Vespa P25.
De eerste vraag die je krijgt als je een S2000 te koop zet is: heeft hij een glazen achterruit. Dus die informatie is zeker relevant. Tweede vraag is of de distributieriem binnenkort vervangen moet worden (Een vraag die mij bij alle verkopen gesteld is tot nu toe) Maakt inderdaad niet uit of het in de advertentie staat want mensen vragen het toch wel.Sander schreef:Waarom geen foto's met kentekenplaat erop ?
Dit komt op mij iig over alsof hij ergens gejat is of schade heeft gehad waardoor het lijkt alsof je iets moet verbergen.
Ook maar 1 wazige foto van het interieur erbij. Denk toch dat als je hem echt wil verkopen je toch iets meer moeite in de foto's/tekst moet stoppen hoor. Ik krijg na het lezen een beetje een gelaten indruk van hoe de auto is. Gewoon kort maar krachtig verkopen en geen informatie erbij zetten die er niet heel erg toe doet (over die distributieketting en het ontbreken van de glazen achterruit bv).
Interieur foto lijkt me vrij duidelijk. Dit zijn de beste foto's die ik op dit moment heb. Daarom gebruik ik ze. Mensen met interesse bellen en komen kijken. Die maakt het niet zoveel uit wat er op een foto staat. Die gelukzoekers die bieden en vervolgens niet op mails reageren vinden foto's super belangrijk. Ik geloof het wel.