Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- Kasteel
- Berichten: 5467
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... olgnr=1571" onclick="window.open(this.href);return false;
- Christiaan van H.
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 11 feb 2007, 15:56
- Locatie: P-hil
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Dat gesproken commentaar is echt zeer grappig:
-'BMW kubieke meter coupe SMG'-
-'BMW kubieke meter coupe SMG'-
- DDX
- Berichten: 1499
- Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
echt een bestelbusje dus 
- Kasteel
- Berichten: 5467
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
"Is dat veel papierwerk? Dan breng ik gewoon ff een pallet papier
"
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Dat gesproken commentaar is echt overbodig (en eerlijk gezegd van een kinderachtigheid die beter bij een handelaar in derdehands Koreanen past).
De openingspost is niet meer helemaal up-to-date. Nog ergens mooie M3's (kubieke meters) tussen de 30 en 40k te koop?
.....en dan bedoel ik niet die zwarte bij De Beier uit de link hierboven, die heeft een wat te hoge kilometerstand naar mijn smaak....
De openingspost is niet meer helemaal up-to-date. Nog ergens mooie M3's (kubieke meters) tussen de 30 en 40k te koop?
.....en dan bedoel ik niet die zwarte bij De Beier uit de link hierboven, die heeft een wat te hoge kilometerstand naar mijn smaak....
- Knot
- Berichten: 40873
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Mooi bakkie, maar wel wat aan de prijs voor eentje met 120.000km... die particuliere van 33k had nog geen ton op de klok toch (al was dat een 2003)?
-
Andre
- Berichten: 11443
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
wel 2 jaar huisselectie op die kar. Het is een nette m3
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Mjah, netjes of niet, kilometerstanden boven de 100.000 zijn mijn ding niet zo.
- markk
- Berichten: 3896
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
2004 auto, van een officiele dealer met 2 jaar huisselectie voor die vraagprijs ?!?
Ik vind 'em echt heel netjes hoor !
Mark.
Ik vind 'em echt heel netjes hoor !
Mark.
- Knot
- Berichten: 40873
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Naja, hij is niet dezelfde dag nog verkocht dus een echte spotprijs is t ook niet toch? Blijft serieus geld voor 4 jaar oud en dik een ton gelopen.
- markk
- Berichten: 3896
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Serieus geld blijft het in absolute vorm.
In context vind ik het weinig geld voor zo een serieuzere auto. We praten niet over een huis, tuin en keuken bakkie als een escort ofzo. En wat is nou 4jr en 100kkm voor een moderne auto?
Wel even goed nagaan of ie goed is, niet is afgetrapt en netjes is onderhouden natuurlijk...
Mark
In context vind ik het weinig geld voor zo een serieuzere auto. We praten niet over een huis, tuin en keuken bakkie als een escort ofzo. En wat is nou 4jr en 100kkm voor een moderne auto?
Wel even goed nagaan of ie goed is, niet is afgetrapt en netjes is onderhouden natuurlijk...
Mark
- Kasteel
- Berichten: 5467
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Vind de prijs opzich wel fair, zeker als je kijkt naar de andere huisselectie m3-exemplaren, dan is deze toch wel vrij scherp zelfs. Uitrusting is top (schermpje/19inch/kleur/smg) en 2 jaar volle garantie, dan heb je niks te klagen toch?
- Knot
- Berichten: 40873
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Blijft dat de markt er nu niet zo lekker voor is, mensen hebben weinig speeltjesgeld, benzine blijft aan de prijs.....
En volgens mij had deze geen leder (al zou dat probleem voor mij niet zo groot zijn). Voordeel is wel dat de 2004 modellen al de juiste oliepomp hadden (volgens de grote verhalen oliepompen en tussenmodellen).
En volgens mij had deze geen leder (al zou dat probleem voor mij niet zo groot zijn). Voordeel is wel dat de 2004 modellen al de juiste oliepomp hadden (volgens de grote verhalen oliepompen en tussenmodellen).
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
http://www.500e.nl/bmw/
Die M3 is op het oog ook prima, mist dan weer de navigatie. En 2001, dat bouwjaar staat ook niet als het beste bekend. Wel weer goede wielen, leren bekleding en een schuifdak. On the other hand, veel fouter dan dat zwartgeverfde chroom wordt het niet.
Die M5 is ook niet slecht trouwens.
Die M3 is op het oog ook prima, mist dan weer de navigatie. En 2001, dat bouwjaar staat ook niet als het beste bekend. Wel weer goede wielen, leren bekleding en een schuifdak. On the other hand, veel fouter dan dat zwartgeverfde chroom wordt het niet.
Die M5 is ook niet slecht trouwens.
-
steve smith
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Bij voorbaat excuses als ik het verkeerd begrijp, maar ik heb de ingebouwde navi van BMW tot i-Drive kwam altijd heel erg Pet gevonden. Bovendien stuurt dat ding op 18" VEEL beter dan op een zwaar 19" kappersset. En een schuifdak is het aller aller aller laatste wat ik in erop zou willen. En je raadt het al, ik zou stof bestellen.Snipe schreef:http://www.500e.nl/bmw/
Die M3 is op het oog ook prima, mist dan weer de navigatie. En 2001, dat bouwjaar staat ook niet als het beste bekend. Wel weer goede wielen, leren bekleding en een schuifdak. On the other hand, veel fouter dan dat zwartgeverfde chroom wordt het niet.
Die M5 is ook niet slecht trouwens.
Toch grappig om te zien hoe verschillend mensen over uitrusting kunnen denken.....
BTW, is dit niet die ex-Bangma auto?
Laatst gewijzigd door steve smith op 18 nov 2008, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- 500E
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
- Auto: S 63 AMG
- Locatie: IJmond
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Gelukkig is het zwartgeverfde chroom inmiddels origineel gekocht chroom geworden. Wat knapt een auto daar van op zeg :!:
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
@ Steve: je begrijpt het helemaal goed en iedereen heeft recht op een eigen mening, dus excuses zijn niet nodig. Ik ben gewoon niet zo'n hardcore-type.
@ 500E: jij bent niet objectief.......... maar in dit geval geloof ik je 8)
@ 500E: jij bent niet objectief.......... maar in dit geval geloof ik je 8)
-
EG
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Net als Snipe fap ik ook niet op hardcore, koop dan een CSL ofzo zonder opties?steve smith schreef:Bij voorbaat excuses als ik het verkeerd begrijp, maar ik heb de ingebouwde navi van BMW tot i-Drive kwam altijd heel erg Pet gevonden. Bovendien stuurt dat ding op 18" VEEL beter dan op een zwaar 19" kappersset. En een schuifdak is het aller aller aller laatste wat ik in erop zou willen. En je raadt het al, ik zou stof bestellen.Snipe schreef:http://www.500e.nl/bmw/
Die M3 is op het oog ook prima, mist dan weer de navigatie. En 2001, dat bouwjaar staat ook niet als het beste bekend. Wel weer goede wielen, leren bekleding en een schuifdak. On the other hand, veel fouter dan dat zwartgeverfde chroom wordt het niet.
Die M5 is ook niet slecht trouwens.
Toch grappig om te zien hoe verschillend mensen over uitrusting kunnen denken.....
BTW, is dit niet die ex-Bangma auto?
Voor mij: M3 MOET de meeste opties hebben die IK wil. Xenon, electrische ramen achter, navi, volleder etc. Schuifdak het liefst wel maar zonder kan ik ook mee leven. Als zo een ding kaal is knap ik daar serieus op af, het is geen gare Golf 1.6 Trendline ofzo. Als het dng "kaal" is heb ik liever een E36 M3. Waarom dan zoveel geld stukslaan aan zo een wagen? Koop ik een E36 loopt gewoon net zo hard voor 1/3 van de prijs.
Post is trouwens niet aanvallend bedoeld, maar een M3 vind ik meer een rete snelle luxe coupe dan een serieuze racer.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Zo is het, een M3 is nou eenmaal geen kant-en-klare circuitwagen dus moet je ook niet doen of het wel zo is. Tenminste, in mijn ogen.
- romo
- Berichten: 27163
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Voor het normale wegverkeer is een E46 M3 een prachtbak, en als je hem goed lostrekt dan zullen de meesten letterlijk en figuurlijk de handen er vol aan hebben....................
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
.....en dan is het best lekker als je wat luxe om je heen hebt. Kortom, navigaties, schuifdaken, leer, bring it on!romo schreef:Voor het normale wegverkeer is een E46 M3 een prachtbak
- Thom
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 21:52
- Locatie: midden-Friesland 205 1.9 CTI
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Is dat echt zo? Ik geloof er niets van, buiten extreem circuitgebruik dan.steve smith schreef:Bovendien stuurt dat ding op 18" VEEL beter dan op een zwaar 19" kappersset.
Ervaringsdeskundigen hier?
- Marius
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 14 aug 2007, 20:52
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Uh, steve misschien?Thom schreef:Ervaringsdeskundigen hier?
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Ja da's echt zo...
Dikwijls moeten rellen op van die poetserfora. Die auto schreeuwt om 19" zeiden ze...
Prutsers, op 19" stuitert ie teveel imho. Stuurt ook een stuk prettiger in op 18"...
Dan maar iets minder show en meer go
Nu niet afkomen met "jaaahmaaaar what about CSL, die staat toch op 19"?".
CSL heeft een totaal verschillende wielophanging. Designed voor de 19" lichtgewicht wielen, terwijl een gewone M3 ontworpen is voor 18". Alle testwagens van BMW stonden op 18". BMW accessories dept a.k.a. boulevard-club heeft geopperd voor af-fabriek 19"...
Dikwijls moeten rellen op van die poetserfora. Die auto schreeuwt om 19" zeiden ze...
Prutsers, op 19" stuitert ie teveel imho. Stuurt ook een stuk prettiger in op 18"...
Dan maar iets minder show en meer go
Nu niet afkomen met "jaaahmaaaar what about CSL, die staat toch op 19"?".
CSL heeft een totaal verschillende wielophanging. Designed voor de 19" lichtgewicht wielen, terwijl een gewone M3 ontworpen is voor 18". Alle testwagens van BMW stonden op 18". BMW accessories dept a.k.a. boulevard-club heeft geopperd voor af-fabriek 19"...
-
HSR
- Berichten: 5531
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Dennis Schroyen schreef:Ja da's echt zo...
Dikwijls moeten rellen op van die poetserfora. Die auto schreeuwt om 19" zeiden ze...
Prutsers, op 19" stuitert ie teveel imho. Stuurt ook een stuk prettiger in op 18"...
Dan maar iets minder show en meer go![]()
Nu niet afkomen met "jaaahmaaaar what about CSL, die staat toch op 19"?".
CSL heeft een totaal verschillende wielophanging. Designed voor de 19" lichtgewicht wielen, terwijl een gewone M3 ontworpen is voor 18". Alle testwagens van BMW stonden op 18". BMW accessories dept a.k.a. boulevard-club heeft geopperd voor af-fabriek 19"...
Vergeet er ook niet bij te zeggen dat een S54 boven de 100.000km klaar is voor een revisie die 5K kost. Ook moet je SMG laten reviseren na 120K wat nog een keer ruim 8K kost. Eigenlijk is een E46 M3 met meer dan 100.000km op de klok gewoon financieel afgeschreven.
