Paar keer gegrinnikt, en dat was 't terwijl zoonlief(10) het uitschaterde, zegt genoeg LOL.

Wel 'n goed acterend hoofdrolspeelstertje, mooi meisje vind ik:
Jenn Proske
Robin schreef:Kunnen we 'm er niet uit rammedan?
Word je van die gedachte gijl ofzo?Metchu schreef:gaan jullie ff lekker samenmet ze drietjes de titanic kijken dan ofzo
Dat vooral, erg jammer. Doet me denken aan een c-d japanse actie film met veel bloed en goor.b-film sfeertje
Ja ! mijn vriendin wilde hem zien, ik niet in eerste instantie.Xave30 schreef:@ Dvh : "I love you Phillip Morris" heeft mij ook volkomen verrast![]()
![]()
Metchu schreef:als je thuis zit met net je verstandskiezen eruit getrokken... dan heb je ff tijd wat films te kijken![]()
Heb net op advies van Kasteel Bounty Hunter gekeken... film was vermakelijk, maar ik vond ugly truth leuker van mr. Butler... een ruime voldoende... 6+ ofzo
daarna heb ik Cop Out gekeken, nieuwe film van Bruce Willis geregisseerd door Kevin Smith...
in het begin dacht ik ... hmmm wtf.... beetje raar allemaal, totdat het kwartje viel! Deze film is een hommage aan de 80s actiefilms! toen dat kwartje viel, genoot ik werkelijkwaar onwijs van de film! Deze film is een hommage aan al die films zoals beverly hills cop, midnight run of tango & cash enzo... De muziek was ook 80s sfeer enzo... ik vond het echt GEWELDIG daarna... misschien ga ik em een tijdje later nog een keer kijken... echt geniaal... maar als je dat niet begrijpt dat dit een hommage is, dan zal je dit een flauwe boutfilm vinden waarschijnlijk! De eerste 5 minuten hebben ze het ook over hommages... 8)
dus een dikke 8 voor Cop Out...
p.s. ik ben sowieso fan van Sean William Scott, zijn bescheiden rol in deze film vond ik ook SUPER!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot], WJ en 5 gasten