Michel
Aandelen chips en cola en appie dalen weer...........Rico schreef:johoe... ik mag weer modereren![]()
Een crash is altijd vervelend. Zou je dit ook een race-incident noemen?Rico schreef:GVD door al dat gezeik is mijn linkermuisknop gecrashed![]()
![]()
Tom V schreef:Zonde dat er nou een hoop is weggehaald, ik was eigenlijk benieuwd naar een onderbouwing van het verhaal.
Amen!Rico schreef:Tom V schreef:Zonde dat er nou een hoop is weggehaald, ik was eigenlijk benieuwd naar een onderbouwing van het verhaal.
Een chiwawa hoopje was het maar.
Het is gewoon simpel, er is wat onvrede onderling, veel of weinig boeit niet zo.. eigenlijk interesseert het me geen flikker hoe men dat onderling wil oplossen (of niet), maar waar ik geen zin in heb is dat een incident.. tot in lengte van jaren de sfeer op dit forum gaat beheersen, en ik of een andere moderator er steeds met een matteklopper achteraan moet rennen. Daarbij speelt dat het voor Peter ook lastig is als modteam member en Downforce teamlid. om iedere schijn van partijdigheid weg te nemen, snij ik gewoon al het "gezeur", door Downforceleden en door Luco en eventuele aanhang uit het forum. Uiteindelijk heeft zowel Luco als Laurens en de rest van Downforce daar baat bij.
De volgende keer is sportiviteit weer de spirit. :drinking:
Duidelijk Rico.Rico schreef:Tom V schreef:Zonde dat er nou een hoop is weggehaald, ik was eigenlijk benieuwd naar een onderbouwing van het verhaal.
Een chiwawa hoopje was het maar.
Het is gewoon simpel, er is wat onvrede onderling, veel of weinig boeit niet zo.. eigenlijk interesseert het me geen flikker hoe men dat onderling wil oplossen (of niet), maar waar ik geen zin in heb is dat een incident.. tot in lengte van jaren de sfeer op dit forum gaat beheersen, en ik of een andere moderator er steeds met een matteklopper achteraan moet rennen. Daarbij speelt dat het voor Peter ook lastig is als modteam member en Downforce teamlid. om iedere schijn van partijdigheid weg te nemen, snij ik gewoon al het "gezeur", door Downforceleden en door Luco en eventuele aanhang uit het forum. Uiteindelijk heeft zowel Luco als Laurens en de rest van Downforce daar baat bij.
De volgende keer is sportiviteit weer de spirit. :drinking:
Toepasselijk en laten we het daar bij houden, anders ga ik een paar mensen bannen, en dan maar geen reclame stickers op de autoBlijf kalm, word vooral niet boos, alleen blikschade ? Zoek een parkeerplaats op!
Het is natuurlijk ook extreem frustrerend om dag en nacht aan die auto's te werken en dan door zo'n incidentje - hoe onbenullig ook - eruit geketst te worden. Alle gevloek, gescheld en getier is je bij voorbaat vergeven, alleen moet het niet tot het einde der dagen voortduren. En al was Luco de rest van het weekend je schoenen komen poetsen, dan nog blijft het kut. Maar dat neemt niet weg dat het, als de gemoederen wat bedaard zijn, gewoon een eenvoudig race-incidentje is.DownforceJan schreef: Rico,
Excuses! Stom Stom Stom!
Ik stop mijn hoofd even onder de koude kraan. Dan komt het wel weer goed.
We zetten onszelf enorm onder druk om zaken voor elkaar te krijgen in extreem kort tijdbestek.
Komt eraan, maar er staat hier al zo'n 116I op de brug dus eerst m'n werk afmakenDownforce Dennis schreef:klopt, en dat moment is nu aangebroken...
Laurens, kom es op met dat verslag!