Verkopers die geen afleveringen doen

Vreemd
Juist het traject is leuk van begin tot eind....en als mensen komen voor de aflevering had ik altijd de text "Welkom op deze bijzondere dag" en mensen waarderen dat soort eigenlijk simpele dingen!Kgroot.nl schreef:Dat begrijp ik inderdaad niet![]()
Verkopers die geen afleveringen doen![]()
Vreemd
Juistemduifjes.com schreef:Juist het traject is leuk van begin tot eind....en als mensen komen voor de aflevering had ik altijd de text "Welkom op deze bijzondere dag" en mensen waarderen dat soort eigenlijk simpele dingen!Kgroot.nl schreef:Dat begrijp ik inderdaad niet![]()
Vreemd
Nee afleveren was echt niet mijn favoriet.......gewoon het hok proberen op te schrijven dat is en blijft het leukst!Kgroot.nl schreef:Juistemduifjes.com schreef:Juist het traject is leuk van begin tot eind....en als mensen komen voor de aflevering had ik altijd de text "Welkom op deze bijzondere dag" en mensen waarderen dat soort eigenlijk simpele dingen!Kgroot.nl schreef:Dat begrijp ik inderdaad niet![]()
Vreemd
Afleveren is het leukste deel van het verkoopproces 8)
Onderhoud is dramatisch om aan te verdienen... Kosten zijn waanzinnig voor een dealer. Verkoop word je ook niet echt blij van, je moet het hebben van een goede lease afdeling. Verhuur scoorde bij ons ook 10% rendement en ook 10% van de totale winst. Best aardig met 10 FTE op een totaal van 400 FTEHJ2 schreef:Auto's verkopen valt toch niks op te verdienen. Helemaal niet interessant. Onderhoud, daar gaat de kassa rinkelen. Maar van ouds her is ook daar de service vaak ver te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Martijn_bmw en 6 gasten