Na actief rijden ook poetsen?
- Sjoerd MP BMW
Re: Na actief rijden ook poetsen?
Aan hoeveel €$£¥ moet ik dan denken?
Uitgangspunt mijn New MINI Clubman of MINI Classic
Uitgangspunt mijn New MINI Clubman of MINI Classic
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
jij woont dus regio twente?duifjes.com schreef:Jules bedankt voor je aanbod alleen wordt ie as maandag reeds gedaan door iemandJules schreef:Ohja als iemand nog een poetsert zoekt in de regio Twente... ik heb de komende weken nog aardig wat tijd over

Sjoerd heeft een PB trouwens

- duifjes.com
Jules.....hahah klopt...Deventer.
- Tim N
@ Jules,
Ben uber content met de R, erg leuke auto om te rijden.
E30 mis ik alleen als het nat is, en als ik zo deze foto's zie.
Maar dan loop ik naar buiten en vindt de 850 toch net ff wat mooier.
- SteV6
Volgens mij behoor jij tot Salland en niet tot Twenteduifjes.com schreef:Jules.....hahah klopt...Deventer.

Stephan
- Jules
haha iedereen is welkom hoor
tis maar net hoe ver je wilt rijden 

- Jules
Zijn flink rap inderdaad, in elk geval veel snelheidsbeleving 8) Heb ook veel lol gehad met de 850T5 van m'n pa een paar jaartjes geledenTim N schreef:@ Jules,

Maarja als het nat is is een E30 wel te veel lol eigenlijk hehehehe

- duifjes.com
Uiteraard.....Salland.....niet Twente...maar goed het Oosten bedoelde ik idd ja....en anders begrijpen die Twentenaren het niet :jenna:SteV6 schreef:Volgens mij behoor jij tot Salland en niet tot Twenteduifjes.com schreef:Jules.....hahah klopt...Deventer.
Stephan
- Niels v D
Salland, Twente, wat maakt het uit.. Alles aan die kant van de ijssel is fout... :jenna:
Even in het algemeen, welke prijs mag ik verwachten voor een poetsbeurt?
Zeg poetsen, wat krasjes wegwerken en in de was bijvoorbeeld?

Even in het algemeen, welke prijs mag ik verwachten voor een poetsbeurt?
Zeg poetsen, wat krasjes wegwerken en in de was bijvoorbeeld?
- Jules
Afhankelijk van de staat van de auto (hoeveel krassen/swirls) en het formaat 100-150 euro. Als hij echt slecht is heb ik wel twee dagen nodig en dan wordt het misschien nog iets meer.
Tijd die ik nodig heb is gemiddeld 10 uur.. meestal 's ochtends om half 9 beginnen en tussen half 6 en 7u klaar... Dus als je dan uitrekent hoeveel ik verdien lijkt het bijna vrijwillig
Tijd die ik nodig heb is gemiddeld 10 uur.. meestal 's ochtends om half 9 beginnen en tussen half 6 en 7u klaar... Dus als je dan uitrekent hoeveel ik verdien lijkt het bijna vrijwillig

- Niels v D
Pfoe.. Moet ik dan ook half 9 al wakker zijn?
Eigenlijk moet de MG dit najaar een poetsbeurt hebben, die is niet heel vies maar vooral veel steenslag en krasjes en swirls in de lak.
Maar er moet sowieso een ander voorspoiler voor gemaakt worden, dus misschien dat ik tegen die tijd met de spuit rond ga om die die krasjes gewoon opnieuw te spuiten.

Eigenlijk moet de MG dit najaar een poetsbeurt hebben, die is niet heel vies maar vooral veel steenslag en krasjes en swirls in de lak.
Maar er moet sowieso een ander voorspoiler voor gemaakt worden, dus misschien dat ik tegen die tijd met de spuit rond ga om die die krasjes gewoon opnieuw te spuiten.
-
Ja ja vroeg opstaan hoort meestal wél bij Niels

- Jules
Luie mensen mogen hem ook de avond van tevoren wegbrengen wat mij betreft hoor haha. Hij zou in elk geval veilig achter een groot hek en een schuifdeur in de opslag staan 
Steenslag weghalen heb ik helaas geen ervaring mee nog... maar dat is in principe wel mogelijk! (ook afhankelijk van de kleur van je auto) Scheelt in elk geval spuitkosten.
In die gevallen (ook bij diepere krassen) wordt met een lakstiftje de lak teruggebracht en vervolgens gelijk geschuurd met de rest... dan polijsten en het is (zo goed als) verdwenen!
Maar dan zou je bij iemand anders moeten zijn, weet niet of er hier mensen zitten die dat doen? Ik wil het graag leren maar ik zal jouw auto maar niet als testobject gebruiken

Steenslag weghalen heb ik helaas geen ervaring mee nog... maar dat is in principe wel mogelijk! (ook afhankelijk van de kleur van je auto) Scheelt in elk geval spuitkosten.
In die gevallen (ook bij diepere krassen) wordt met een lakstiftje de lak teruggebracht en vervolgens gelijk geschuurd met de rest... dan polijsten en het is (zo goed als) verdwenen!
Maar dan zou je bij iemand anders moeten zijn, weet niet of er hier mensen zitten die dat doen? Ik wil het graag leren maar ik zal jouw auto maar niet als testobject gebruiken

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Steenslag wegwerken en diepe krassen opvullen is hier geen probleem;)
- Tim N
Zit ook een paar jaar ervaring verschil tussen denk ik 

-
maarten22 schreef:Steenslag wegwerken en diepe krassen opvullen is hier geen probleem;)
We doen alles Maarten

Succes met de klus Xave, we zien de reportage wel verschijnen
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Wel grappig ik had ze tegelijk. 850 als daily en E30 als scheurhok. 850 is in mijn ogen de veel mooiere auto en rijdt eigenlijk ook gewoon beter. Ik mocht thuis maar 1 garage gebruiken dus weekend 850 erin en door de week stond de E30 al te wachten. Zou ook best kunnen dat een van twee weer een keertje in mijn bezit komt.Jules schreef:Zijn flink rap inderdaad, in elk geval veel snelheidsbeleving 8) Heb ook veel lol gehad met de 850T5 van m'n pa een paar jaartjes geledenTim N schreef:@ Jules,
Maar dan loop ik naar buiten en vindt de 850 toch net ff wat mooier.![]()
Maarja als het nat is is een E30 wel te veel lol eigenlijk hehehehe(vandaar ook die gladde banden... nog harder gaat het als je er achter komt dat het eigenlijk ook wel op droog kan
)
Het is op een maandag wel is voor gekomen dat het regende, de 850 nog in de garage stond, ik geen klanten had die meerdere vestigingen wilde bekijken, toevallig vroeg op was etc...

Stond ik strak in pak in de file op de A10 tussen de leasebakjes maar wat een lol om daar te komen via alle b wegen.
P.S 10 jaar terug stonden er thuis tegelijk ook een E30 ( 318 touring) en een 850 (R) hier voor de deur. Iets met appel en boom

-
Gisteravond laat dacht ik "ff de 5 verwennen met een simpele wasbeurt"
. Ik had van de week , na een lange tijd Swisswax shampoo o.a., weer de geurige Meguiar's Gold Class Shampoo gehaald. Ik blijf het een lekkere shampoo vinden.

- Jules
mooi ook met die hartges! en natuurlijk mooi gepoetst.....top
- SteV6
Xavier,
Zijn een aantal foto's genomen in Almelo? Of berusten overeenkomsten op puur toeval?
Stephan
Zijn een aantal foto's genomen in Almelo? Of berusten overeenkomsten op puur toeval?
Stephan
- Drake
Jules, ik heb een der dagen een civic (3 deurs uit 98, gekocht als daily, geen tupperware bak maar mooi orgineel metallic rood) welke gedaan moet worden, nu kan kan ik principe de auto volledig voorbewerken (wassen kleien e.d) maar durf het zelf niet aan om hem te polijsten ivm te weinig ervaring (ondanks dat ik de spullen heb).Jules schreef:Ohja als iemand nog een poetsert zoekt in de regio Twente... ik heb de komende weken nog aardig wat tijd over
m.a.w is het ook mogenlijk om puur alleen bij jou de auto te laten polijsten?.
Dat kan ik je in de praktijk wel laten zien eventueel, op die manier heb ik al aardig wat krassen redelijk goed kunnen wegwerken (en dat kan ik juist nu weer welJules schreef:
Maar dan zou je bij iemand anders moeten zijn, weet niet of er hier mensen zitten die dat doen? Ik wil het graag leren maar ik zal jouw auto maar niet als testobject gebruiken![]()

- Jules
Drake; elke voorbereiding scheelt mij tijd... dus als we dan met een uurtarief werken is het geen probleemDrake schreef:Jules, ik heb een der dagen een civic (3 deurs uit 98, gekocht als daily, geen tupperware bak maar mooi orgineel metallic rood) welke gedaan moet worden, nu kan kan ik principe de auto volledig voorbewerken (wassen kleien e.d) maar durf het zelf niet aan om hem te polijsten ivm te weinig ervaring (ondanks dat ik de spullen heb).Jules schreef:Ohja als iemand nog een poetsert zoekt in de regio Twente... ik heb de komende weken nog aardig wat tijd over
m.a.w is het ook mogenlijk om puur alleen bij jou de auto te laten polijsten?.
Dat kan ik je in de praktijk wel laten zien eventueel, op die manier heb ik al aardig wat krassen redelijk goed kunnen wegwerken (en dat kan ik juist nu weer welJules schreef:
Maar dan zou je bij iemand anders moeten zijn, weet niet of er hier mensen zitten die dat doen? Ik wil het graag leren maar ik zal jouw auto maar niet als testobject gebruiken![]()
, het is niet moeilijk maar vereist wel een stevige hand en veel gedult).

- Drake
Prima, ik stuur je een der dagen wel even een pm om het te bespreken e.dJules schreef:
Drake; elke voorbereiding scheelt mij tijd... dus als we dan met een uurtarief werken is het geen probleem

- duifjes.com
Die fontijn idd ja SteV6! lijkt net Almelo!SteV6 schreef:Xavier,
Stephan
ps. Xavier is nu druk aan het polijsten

- duifjes.com
SteV6..net ff gevraagd het is Arnhem maar weet exact welke plek je bedoelt @ Almelo jaduifjes.com schreef:Die fontijn idd ja SteV6! lijkt net Almelo!SteV6 schreef:Xavier,
Stephan
ps. Xavier is nu druk aan het polijstenfoto's komen vanavond nog wel online!