Niels schreef: 05 nov 2018, 14:37 Lijkt me niet gek voor 17k
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m ... ?cldtidx=5

Een echte moneypit zo'n auto.
Niels schreef: 05 nov 2018, 14:37 Lijkt me niet gek voor 17k
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m ... ?cldtidx=5
272k ook goed?FreudeamFahren schreef: 05 nov 2018, 15:39 Ja, laten we die discussie nog eens voerenIk trap af. Liever 250k en goed bijgehouden dan 130 teruggedraaid naar 80 waar nog niets aan gedaan is.
Dat kun je wel stellen met 18k aan facturen de laatste 3 jaar535d schreef: 05 nov 2018, 15:30Niels schreef: 05 nov 2018, 14:37 Lijkt me niet gek voor 17k
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m ... ?cldtidx=5Aardig wat ervaring.
Een echte moneypit zo'n auto.
Nee hoor, dat hangt echt volledig af van het (preventieve) onderhoud. Een 15 jaar oude auto met lage kilometerstand en originele onderstelcomponenten rijdt wat mij betreft eigenlijk altijd suboptimaal. Misschien dat je bij de eerste ritjes nog onder de indruk bent maar zodra je er 10.000km bijgeplust hebt zijn die reeds 15 jaar oude onderstel- en remonderdelen in veel gevallen wel af of aan revisie toe. Je krijg ook vaak van die vage klachten die bij veelgebruikers uitblijven. Daar zijn overigens ook voldoende voorbeelden van; lage kilometer youngtimers kopen voor een klein vermogen waar binnen een jaar weer een klets geld achteraan mag omdat er opeens veel mee gereden wordt.535d schreef: 05 nov 2018, 15:42 250k km's. Dat voel je echt aan alles, dus dat is dan ook geen discussie![]()
Jij schetst een wel heel roze beeld van auto's met veel km's. En auto's met 2 ton achter de kiezen mag binnen een jaar nog vaak veel meer geld achteraan. Ook bij een auto met weinig km's kan een hoop preventief vervangen zijn. Zoals bijvoorbeeld bij al mijn auto's. Maar goed dat vergeet je even. Geeft niet hoor, Hugo, met zo'n bril met roze lenzen op.HSR schreef: 05 nov 2018, 23:05 Nee hoor, dat hangt echt volledig af van het (preventieve) onderhoud. Een 15 jaar oude auto met lage kilometerstand en originele onderstelcomponenten rijdt wat mij betreft eigenlijk altijd suboptimaal. Misschien dat je bij de eerste ritjes nog onder de indruk bent maar zodra je er 10.000km bijgeplust hebt zijn die reeds 15 jaar oude onderstel- en remonderdelen in veel gevallen wel af of aan revisie toe. Je krijg ook vaak van die vage klachten die bij veelgebruikers uitblijven. Daar zijn overigens ook voldoende voorbeelden van; lage kilometer youngtimers kopen voor een klein vermogen waar binnen een jaar weer een klets geld achteraan mag omdat er opeens veel mee gereden wordt.
Op de huidige foto’s zie ik geen roest meer, kan zijn dat de auto netjes is bijgewerkt.
Weet nog dat deze auto jaren geleden bij Keram in Maastricht te koop stond. Stond slechts één dag (of zelfs ochtend) te koop. Toen ik ze belde was ‘ie al weg. Mocht toen voor 25k mee, met toen nog geen 25k op de teller. Lijkt me een praxhtig exemplaar.