dan mag je wel diepe zakken hebben...na 10k al zo'n uitvoerige motor revisie oidDer Motor usw. wurde vor ca. 1.500 km für ca. 60.000 Euro überholt !

dan mag je wel diepe zakken hebben...na 10k al zo'n uitvoerige motor revisie oidDer Motor usw. wurde vor ca. 1.500 km für ca. 60.000 Euro überholt !
Ik zou daar persoonlijk geen probleem mee hebben. Goeie kans dat er tussentijds best nog iets aan gedaan zal zijn, zoals olie v v ofzo.. Als ik interesse had, dan zou ik de conditie van de auto het belangrijkste vinden.Arthur schreef:Er wordt hier altijd over onderhoud gesproken, die 850 heeft z'n laatste onderhoud in 2003 gehad. Sindsdien 10k mee gereden, in 11jaar, zonder onderhoud blijkbaar. Geen probleem voor de verzamelaar, liefhebber?
Geniaal!tuurgtt schreef:Van een mede-df'er als ik me niet vergis, een bijzonder speciale auto vind ik:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... c=st|sr,as" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je een Meg 275 Trophy-R gekocht toevallig, Dennis?
Ook gaaf, maar maakt in alle testen bij lange niet de indruk die je r26r overal maakte.
Erg verleidelijk iig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast