Vanavond op de A12 thv. Veenendaal
Wat is echt balen zeg. :/ Wat een prachtige auto heb jij trouwens!Weiqun W. schreef:Toch best bijzonder wat voor een chaos dit kan veroorzaken!
Vanavond op de A12 thv. Veenendaal
idd een heerlijk geluid in deze ferraridvh schreef:
Bij de buurtsuper.
Ding heeft een geluid ! Kippenvel !....
vind het ook een vreemde plaatErikS schreef:Polen met een scheve, ziet er zelfgemaakt uit bijna (Kwa scheefheid v/d letters?!) neppe plaat?!
Oftewel, gejatte golf.![]()
Houd de Hartge maar goed verstopt voor ze..... :ninja:
ja dacht ik ook aan, net als bv in NL als je naar de RDW gaat met een import car....JP schreef:Exportplaat
Die 412 zie ik wel vaker in de binnenstad rijden, schitterend geluid zit daarin!KoenM schreef:Gisteren een Ferrari 412 door mijn straat in Groningen, vandaag een F430 spider
Toch leuk dat auto's staat op moeten trekken in de stad
hij vind het parkeren alleen wel moeilijk zo te zien.dvh schreef:
Bij de buurtsuper.
Huh?GTRene schreef:ja dacht ik ook aan, net als bv in NL als je naar de RDW gaat met een import car....JP schreef:Exportplaat
maar export waar naar toe... naar polen of van polen naar NL wat ik dan niet snap immers in polen lijken me de auto's toch goedkoper? zij rijden gewoon met poolse kentekens.
als het maar niet gekker wordt hiero
Ik zou 'm net zo parkeren om te zorgen dat er geen deuren in de zijkant zwaaien.Jeroen K. schreef:hij vind het parkeren alleen wel moeilijk zo te zien.dvh schreef:
Bij de buurtsuper.
hele dikke +1!! drama is het met die polen en er wordt niks aan gedaansteve smith schreef:Huh?GTRene schreef:ja dacht ik ook aan, net als bv in NL als je naar de RDW gaat met een import car....JP schreef:Exportplaat
maar export waar naar toe... naar polen of van polen naar NL wat ik dan niet snap immers in polen lijken me de auto's toch goedkoper? zij rijden gewoon met poolse kentekens.
als het maar niet gekker wordt hiero
Misschien moet je eens op de wegen naar de Duitse grens gaan kijken. Dat is 1 niet aflatende stroom van brakke oude autoambulances met te lichte trekvoertuigen en witte platen met grote 27MC antenne's. Allemaal NL gebruikte auto's die naar Polen gaan. Een groot gedeelte komt van de Utrechtse automarkt en een ander groot gedeelte is gejat.
En de blauwe uniformen kijken er zo min mogelijk naar om, want dat kost moeite. Ze hebben liever dat er gewoon nieuw gekocht wordt en BPM afgetikt op kosten van verzekeraars. En de frequent belachelijke vormen van overbelading en ongezekerde lading kijkt oom agent al helemaal niet naar om, want iemand pesten die wel Nederlands spreekt is makkelijker. Wat mij betreft zsm dicht gooien die grenzen, zet maar lekker een zooitje douaniers neer.
En wie betaalt de premies? De burger. Dus de staatskas vangt wat de burger lapt door tussenkomst van de (meestal poolse) autodief. Goh wat raar dat ik tussen Eindhoven en Venlo nog NOOIT een trailer-controle gezien heb.GTRene schreef:en als de verzekering betaald ach waarom zouden ze dan moeite doen, tis immers verzekerd....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten