Nou! Dacht ut nie
Zeg dat, alleen kopen als het blok aantoonbaar gereviseerd is door een respectabele partij. Anders kun je veel beter eentje kopen die het dubbele kost en een ton heeft gedraaid. Die 13k slokt ie zo op!
Nou! Dacht ut nie
Zeg dat, alleen kopen als het blok aantoonbaar gereviseerd is door een respectabele partij. Anders kun je veel beter eentje kopen die het dubbele kost en een ton heeft gedraaid. Die 13k slokt ie zo op!
Oke duidellijk ja dan ben ik eens benieuwt ga eind probere half juni een te gaan kijlen voor me zelf.florisclaessen schreef: ↑03 jun 2019, 21:33 -rechter koplamp moet nieuw ivm steenslagkrater
- meerdere bumperranden (die zwarte) zijn in geboord dus nieuw.
- hele voorbumper repareren ( schaven van de carrousel aan de onderkant en de zwarte splitter is er niet)
- kop spuiten ivm steenslag
- rolkooi eruit
- interieur erin
- deurpanelen goed plaatsen (zitten nu raar ivm de te brede racestoelen
Heb maar 1 foto. Kwaliteit is niet best op het forum, ik kan je de originele even mailen zodat je een beeld hebt.
Niels schreef: ↑03 jun 2019, 22:14 Met alle respect maar als je voor 25k een zo fris mogelijke M3 zoekt dan zou ik persoonlijk met een hele grote boog om zo’n Ring-racer heen lopen. Kans dat je daar nog eens duizenden Euro’s in moet kieperen is niet ondenkbaar en dan zit je alsnog met een M3 met zo’n “Ring/circuit” historie auto.
Ik zou de ex van Jesper nemen. Wel een sedan maar dan heb je tenminste een top exemplaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten