Nederland gaat naar de haaien
-
Tom
Re: Nederland gaat naar de haaien
Wat een koekenbakker die John v/d Heuvel...
Verder dan reportages van wat kruimeldieven en simpele drugsdealers die op straat wat verkopen komt ie niet. Ik had em al laag zitten maar dit stuk op de radio zegt weer genoeg.
Verder dan reportages van wat kruimeldieven en simpele drugsdealers die op straat wat verkopen komt ie niet. Ik had em al laag zitten maar dit stuk op de radio zegt weer genoeg.
- GTRene
M de Hond?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Laten Peterrr en John en onze trainer dan pannenkoeken zijn. John en Peterrr zitten wel 1000% meer in dat wereldje dan Twan Huys ooit zal komen. Laat staan de grootste etterbak op de NL radio: Giel Beelen.
John had wel gelijk dat hoe hij 't wilde geen College Tour is, maar Huys won, en dat moest John inderdaad toegeven ja. Neemt niet weg dat dat College Tour ook samenhangt van links zelfgenoegzaam hypocriet de 'heer' Holleeder 'n pluim in z'n reet douwen. Had 't John eerder gegund, relatief.... die zit er nogmaals 1000% meer tussen.
John had wel gelijk dat hoe hij 't wilde geen College Tour is, maar Huys won, en dat moest John inderdaad toegeven ja. Neemt niet weg dat dat College Tour ook samenhangt van links zelfgenoegzaam hypocriet de 'heer' Holleeder 'n pluim in z'n reet douwen. Had 't John eerder gegund, relatief.... die zit er nogmaals 1000% meer tussen.
- dvh
Ik vind Peter R altijd wel stoer......
Hij is ook wel stoer, zeg maar.
-
Robin
Stoere klokken, net als John.dvh schreef:Ik vind Peter R altijd wel stoer......![]()
Het lijkt en is altijd wat sensatie bij die twee, maar geloof me nogmaals , ze zitten er 1000% meer tussenin dan Twan Huys ooit zal zitten....
- dvh
Die had een mooie Breitling Navitimer om zojuist op tv.. :strong:
Maar John.. Heb toch wel een beetje wat Tom zegt..
Verder met je eens. Maar goed, er zitten wel meer mensen 'ertussenin'. Als je dat wil , is dat niet zo moeilijk.
Ertussenuit, is lastiger.
Maar John.. Heb toch wel een beetje wat Tom zegt..
Verder met je eens. Maar goed, er zitten wel meer mensen 'ertussenin'. Als je dat wil , is dat niet zo moeilijk.
Ertussenuit, is lastiger.
- dvh
Hier heeft Holleeder dat kwaliteitsklokje weer om 
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1295402
-
Rebel
Ik vind Twan juist wel een uitstekend Journalist. Ik kijk altijd graag naar nieuwsuur. Twan is scherp en adrem.
Het is geen misdaadjournalist, maar dit is ook totaal niet nodig bij een dergelijk interview. Alsof Willem daar zou gaan "biechten" ..
Ik vind Twan juist wel een uitstekend Journalist. Ik kijk altijd graag naar nieuwsuur. Twan is scherp en adrem.
Het is geen misdaadjournalist, maar dit is ook totaal niet nodig bij een dergelijk interview. Alsof Willem daar zou gaan "biechten" ..
-
Rebel
Peter r devries is juist wel te spreken over de uitzending van College Tour. Hij zegt zojuist bij Pauw en Witteman, dat de mensen nu een beter beeld krijgen bij Holleeder. Dat siert Peter, in tegenstelling tot John vd Heuvel.
Laatst gewijzigd door Rebel op 12 okt 2012, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
Na dat Holleederpodium was er op Ned2 bij Zembla nog meer criminele te zien in de vorm van directeuren van transportfirmas.
Mooi die goedkope chauffeurs die in het Oostblok voor 75€ hun ADR papiertje halen, zonder cursus.....Hier zit je meerdere dagen in de schoolbank mét examen......
Mooi die goedkope chauffeurs die in het Oostblok voor 75€ hun ADR papiertje halen, zonder cursus.....Hier zit je meerdere dagen in de schoolbank mét examen......
- dvh
Holleeder... 'ik voel me niet bedreigd' ..
Wat een baas
Wat een baas
- Luco
JP schreef:Na dat Holleederpodium was er op Ned2 bij Zembla nog meer criminele te zien in de vorm van directeuren van transportfirmas.
Ik praat het niet goed hoor, maar dit ligt wel wat genuanceerder denk ik.
Die transportfirmas hebben veel geinvesteerd en hoge kosten, de buitenlandse chauffeurs kapen het werk weg omdat ze hun adr bij een louche vriendje kopen voor 300 zlotys.
Wat moet je dan als Transportbedrijf? Niks doen en failliet gaan en nog meer mensen op straat gooien of meedoen en overleven?
-
Tom
Ik kan de Vries wel waarderen. Die gaat nog achter de grotere criminelen (moordenaars etc.) aan en durft ze er ook op aan te spreken. Weet dat veel mensen hem niet mogen en het een arrogante kwal vinden.. maar ik zie op TV veel BNers die feitelijk niks kunnen en zichzelf geweldig vinden... heb ik meer respect voor Peter die in 20 jaar wel het nodige op misdaadgebied voor elkaar heeft gekregen.dvh schreef:Ik vind Peter R altijd wel stoer......![]()
Heb een paar keer dat programma van die John gezien en hij gaat achter simpele kruimeldieven aan die achter een station een zakje wiet dealen om dat heel sensationeel te brengen (hij is zelfs heel gemakkelijk contact gekomen via internet.. zo zo John..). Koekenbakker.
Die Twan en dat college tour heb ik nog nooit gezien.. geen idee van.
-
Shakes
Snap dat hele Holleeder gedoe niet zo. Iedereen hier weet waar hij woont en de media doet alsof het een groot geheim is.........Heb een klein stukje van dat College tour gezien en om nou te zeggen dat het allemaal wereldschokkend was. Hij zag er redelijk gezond uit, dat wel 
En inderdaad Maurice de Hond dat is hem. Samen met die andere twee mogen ze een enkeltje "van de tv" van mij.
En inderdaad Maurice de Hond dat is hem. Samen met die andere twee mogen ze een enkeltje "van de tv" van mij.
-
Robin
@Tom, google maar eens op John en Mieremet/Klepper/Houtman Van Kleef/Van Hout. Dan kom jij d'r wel achter dat ie niet zo'n kruimelaartje was en er middenin stond. Zelfs met 'n inbraak in zijn eigen huis en Joego's die 'm daar om wilden leggen(John vdH dus)
Verder verdient zo'n Holleeder natuurlijk geen podium , maar krijgt 't (door ons allemaal) toch. Ja ik weet ook waar hij ongeveer 'woont', maar dat is wat anders dan zo'n interview. Nog meer bijzondere 'status'...
Aan de andere kant interviewde Maartje van Weegen jaarlijk bijna Trix cs, dus what else is new denk ik dan.

Verder verdient zo'n Holleeder natuurlijk geen podium , maar krijgt 't (door ons allemaal) toch. Ja ik weet ook waar hij ongeveer 'woont', maar dat is wat anders dan zo'n interview. Nog meer bijzondere 'status'...
Aan de andere kant interviewde Maartje van Weegen jaarlijk bijna Trix cs, dus what else is new denk ik dan.
-
Rebel
Robin schreef:
Aan de andere kant interviewde Maartje van Weegen jaarlijk bijna Trix cs, dus what else is new denk ik dan.![]()
- 350 Z
Ik zal het dan maar zeggen: ik vind het schandalig dat van mijn geld de grootste crimineel van Nederland een podium krijgt bij die linkse publieke omroepen.
- Peric
Ach, er zijn elke dag politici op de TV, wat is het verschil?
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik heb gisteren het hele stuk gezien. Vooraf vroeg ik me af waarom ik het eigenlijk ging kijken, omdat ik toen al wist dat ie toch weinig nieuws zou gaan zeggen. Toch op de een of andere manier het hele programma gekeken.
Als je niet beter wist zou je zeggen dat die man in zo'n jonge jaren een foutje heeft begaan door Heineken te ontvoeren. Was niet slim, zou die anders doen, is uit de hand gelopen. Voor de rest een dood goeie jongen
Tuurlijk Willem. Maar alles wat ie zou zeggen zou tegen hem gebruikt worden vroeg of laat.
Na die tijd nog bijna 20min. naar Andre Rieu op NL1 gekeken. Voor ik het wist was ik zo lang aan het kijken, die man wat toch ook wel sfeer te creëren
Als je niet beter wist zou je zeggen dat die man in zo'n jonge jaren een foutje heeft begaan door Heineken te ontvoeren. Was niet slim, zou die anders doen, is uit de hand gelopen. Voor de rest een dood goeie jongen
Tuurlijk Willem. Maar alles wat ie zou zeggen zou tegen hem gebruikt worden vroeg of laat.
Na die tijd nog bijna 20min. naar Andre Rieu op NL1 gekeken. Voor ik het wist was ik zo lang aan het kijken, die man wat toch ook wel sfeer te creëren
-
Robin
Volgens mij zei ik zoiets ook al maar dan indirect. Maar mee eens natuurlijk. Hoe 'links' die man toch dit podium geeft vind ik raar.350 Z schreef:Ik zal het dan maar zeggen: ik vind het schandalig dat van mijn geld de grootste crimineel van Nederland een podium krijgt bij die linkse publieke omroepen.
Aan de andere kant is dit 'n vrij land.
'Links' laat nu in mijn ogen zien dat ze hem dus wel 'waarderen' indirect.
Maar zoals Twan ook al zei, hij heeft nogal wat criminelen in z'n leven geinterviewd, waarom WH dan niet?
Nou Twan: Omdat College Tour een ander soort podium/interview/idee van iemand airtime geven is dan normale vraaggesprekken. Het wachten is op Dutroux ofzo. Zal me niks verbazen....Of Joran...
Nu ik er nog eens over nadenk. RECHTS kon er ook wat van: Harry Mens met z'n Endstra om de tafel. En ook Fortuijn(RIP) ook.
Torendertijd was 't vaak: Bij Mens aan tafel en je bent de Harry....
- dvh
Welk geld ? Wat heb jij bij moeten dragen aan dit programma.350 Z schreef:Ik zal het dan maar zeggen: ik vind het schandalig dat van mijn geld de grootste crimineel van Nederland een podium krijgt bij die linkse publieke omroepen.
Graag ook een berekening van je uitkomst die inzage geeft hoeveel jij bij hebt moeten betalen.
WH heeft ook kinderen. Dus krijgt ondanks 18mil schuld kinderbijslag!
Die man is wat ie is.
Hij heeft zijn straf uitgezeten en thats it, aldus ons democratische rechtsysteem.
Die vent mag en kan zijn kop overal laten zien waar hij gewenst of uitgenodigd is.
-
Rebel
Ben ik volkomen met je eens David. Wat een ophef allemaal .Slimme gast die Willem
@Richardt, ik kijk nog liever 'n uur lang naar opdrogende verf ipv naar Andre Rieu.
@Richardt, ik kijk nog liever 'n uur lang naar opdrogende verf ipv naar Andre Rieu.
-
Robin
De tijd gaat NURebel schreef: ik kijk nog liever 'n uur lang naar opdrogende verf
*zet stopwatch aan*
IN!
Hehe eindelijk 'n uurtje verlost van die gast.
- Downforce Hans
Beetje kort door de bocht.......dvh schreef:Welk geld ? Wat heb jij bij moeten dragen aan dit programma.350 Z schreef:Ik zal het dan maar zeggen: ik vind het schandalig dat van mijn geld de grootste crimineel van Nederland een podium krijgt bij die linkse publieke omroepen.
Graag ook een berekening van je uitkomst die inzage geeft hoeveel jij bij hebt moeten betalen.
WH heeft ook kinderen. Dus krijgt ondanks 18mil schuld kinderbijslag!
Die man is wat ie is.
Hij heeft zijn straf uitgezeten en thats it, aldus ons democratische rechtsysteem.
Die vent mag en kan zijn kop overal laten zien waar hij gewenst of uitgenodigd is.
Hij wordt nog van ik weet niet hoeveel verdacht en er lopen nog steeds onderzoeken naar hem.......
Zo lang dat het geval is moeten ze hem compleet links laten liggen.......
-
Shakes
Tja, je kunt ook naar Barbaars baby, sterren springen of the voice kijken. Kortom Nlse tv is kut. Op maarten van Rossem in de VS na dan