Wat lijken die bestuurders groot in die NSX-enBooooh schreef:Kgroot.nl schreef:Hoe lang blijft ie nou standaard Ben????
We moeten trouwens weer eens een blokje gaan touren samen met John....
PS Op die foto oogt ie wel behoorlijk groot tov de NSX'en...
Nissan GT-R
- cooldragon
Re: Nissan GT-R
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Iemand toevallig gister avond 5th gear gezien..
GT-R was 0,5 seconde sneller dan de 997 Turbo op hun test track
GT-R was 0,5 seconde sneller dan de 997 Turbo op hun test track
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Lekker lekker lekker!!Booooh schreef:Valt niet zo heel veel over te vertellen, vandaag precies een jaar geleden besteld, dat is redelijk snel voorbij gegaanRichardt. schreef:Ben redelijk nieuw hier op het forum. Maaruh, vertel eens even!, denk dat de komende maanden (voor het gevoel) een stuk trager zullen gaan...
Ik heb de "Black Edition" besteld in de kleur Gun Metallic Grey (zie onderstaand voorbeeld, velgen zijn overigens bijna zwart)...
Ben
Kleur en de kleur van de velgen zijn trouwens perfect.
- Downforce Hans
Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Als ik hem zo zie rijden zoals de foto dan vind ik het een mooi ding en zoals in de foto van die gun metallic zoals eerder gepost.
Wanneer ik de achterkant van de witte geparkeerde zie dan heb ik twijffels en als ik hem zo van voren zie tussen die nsx en dan vind ik hem lelijk.
Moeilijk, moeilijk......
Volgend jaar misschien en andere auto, wordt moeilijk kiezen zo.........
Als ik hem zo zie rijden zoals de foto dan vind ik het een mooi ding en zoals in de foto van die gun metallic zoals eerder gepost.
Wanneer ik de achterkant van de witte geparkeerde zie dan heb ik twijffels en als ik hem zo van voren zie tussen die nsx en dan vind ik hem lelijk.
Moeilijk, moeilijk......
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Downforce Hans schreef:Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Moeilijk, moeilijk......![]()
Dank je!cooldragon schreef:Wat een verschrikkelijk gave bak , Ben! Die op jouw Avatar trouwens ook.
Heb heel erg lang nagedacht om er ook een aan te schaffen, maar het is m uiteindelijk toch niet geworden....
Als ik die foto's bekijk denk ik af en toe nog wel.....had het niet beter geweest zijn als......
ah well, met mn huidige mag ik ook niet klagen....succes met wachten iig!
Ik ken het gevoel, de vertwijfeling, maar er zijn in die categorie best veel mooie auto's (Porsche, Corvette, R8, ...) en de keuze wordt er dan niet makkelijker op, ik wilde een sportieve auto met ook nog een beetje plek achterin (dochter van bijna 9, erg ruim hoeft niet want we beschikken ook nog over een ruime gezinsauto), verder denk ik dat in dit segment de Corvette en de GT-R de "best value for money" geven, in mijn geval is het dus die laatste geworden...
Ben
-
allen
Vrees dat ik dan toch naar een Corvette zou neigen. Van de zijkant en achterzijde vind ik de Nissan absoluut mooier. Alleen de voorzijde kan ik niet aan wennen. Auto ook al een paar keer in het echt gezien. Voorkant mist gewoon teveel uitstraling voor mijn gevoel.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
allen schreef:Vrees dat ik dan toch naar een Corvette zou neigen. Van de zijkant en achterzijde vind ik de Nissan absoluut mooier. Alleen de voorzijde kan ik niet aan wennen. Auto ook al een paar keer in het echt gezien. Voorkant mist gewoon teveel uitstraling voor mijn gevoel.
Heb de Corvette zeker overwogen, doorslag was bovenstaandeBooooh schreef:... ik wilde een sportieve auto met ook nog een beetje plek achterin ...
Ben
- Downforce Hans
Qua ruimte wat bagage betreft gaat er een hoop in.
Kon gewoon mijn zoon zijn fietsje achterin mee nemen.
Toen we naar de Down-force circuit week gingen konden we alle bagage voor vriendin en twee kids mee in de corvette en er had nog wel wat meer bagage in gekund.
Er kan niemand achter in maar vond dat bij de nissan ook teleurstellend, had daar wel wat meer van verwacht.
Wat dat betreft was de pontiac van Gregg/Cor een enorme verrassing want daar zit je gewoon ruim achterin.
Daar kan je gewoon achterin naar spanje rijden zonder er opgevouwen uit te komen.
Grtz,Hans
Toen we naar de Down-force circuit week gingen konden we alle bagage voor vriendin en twee kids mee in de corvette en er had nog wel wat meer bagage in gekund.
Er kan niemand achter in maar vond dat bij de nissan ook teleurstellend, had daar wel wat meer van verwacht.
Wat dat betreft was de pontiac van Gregg/Cor een enorme verrassing want daar zit je gewoon ruim achterin.
Daar kan je gewoon achterin naar spanje rijden zonder er opgevouwen uit te komen.
Grtz,Hans
-
allen
Volgend jaar is er vast wel een 5gt-m voor je Hans...
-
OnlineKasteel
Ik denk dat voordat je goed kan oordelen over zo'n auto, je er eigenlijk toch wel mee gereden moet hebben. Als ik de ervaringen zo lees, moet het toch wel extreem indrukwekkend zijn
.
- Fietsbel
vervanging in 2013 al?
http://www.autoblog.com/2009/10/04/repo ... -for-2013/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.com/2009/10/04/repo ... -for-2013/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineErikS
Downforce Hans schreef:Qua ruimte wat bagage betreft gaat er een hoop in.
Grtz,Hans
Verbaasde me wat een ruimte daar achter in zat/zit...
- VLA
Had ie geen velgslotjes ?
- MartijnGizmo
Nee dus, zie 2 pagina's terug... 
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
en dan neem je niet de moeite om die Brembo's mee te nemen?! prutsers!
- Downforce Hans
Gelukkig voor de eigenaar waren het inderdaad prutsers,zoveel meer werk is het niet.Jeroen van Emmerik schreef:en dan neem je niet de moeite om die Brembo's mee te nemen?! prutsers!
-
Thommy
sorry voor de dubbel post... had m niet gezien

-
Marc R
Gister op de Nurburgring de GT-R eens in het eggie gezien mijn god wat is dat ding groot voor n sportwagen... 
-
Peter van den Berg
GT-R vs Audi R8 V10
http://www.autoweek.nl/video/1539/Audi- ... issan-GT-R" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/video/1539/Audi- ... issan-GT-R" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Peter van den Berg op 12 okt 2009, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
niet voor niets "godzilla"
ten opzicht van de R-34 gtr is ie al groot en die was al niet klein!

ten opzicht van de R-34 gtr is ie al groot en die was al niet klein!
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Poe! Je zult je auto maar zo terug vinden op de parking!
En wat maakt het uit of de GT-R groot of klein is? Hij maakt uiteindelijk wel gehakt van een hoop andere snelle auto's en daar gaat het om! 8)
En wat maakt het uit of de GT-R groot of klein is? Hij maakt uiteindelijk wel gehakt van een hoop andere snelle auto's en daar gaat het om! 8)
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
- Downforce Hans
Nou, ik vind dat wel veel uitmaken. naast een nsx lijkt het wel een dubbeldekker.....Richardt. schreef:Poe! Je zult je auto maar zo terug vinden op de parking!![]()
- VLA
Nog in de grondverf ?Weiqun W. schreef: