Downforce Hans schreef:Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Als ik hem zo zie rijden zoals de foto dan vind ik het een mooi ding en zoals in de foto van die gun metallic zoals eerder gepost.
Wanneer ik de achterkant van de witte geparkeerde zie dan heb ik twijffels en als ik hem zo van voren zie tussen die nsx en dan vind ik hem lelijk.
Moeilijk, moeilijk......
Volgend jaar misschien en andere auto, wordt moeilijk kiezen zo.........
cooldragon schreef:Wat een verschrikkelijk gave bak , Ben! Die op jouw Avatar trouwens ook.
Heb heel erg lang nagedacht om er ook een aan te schaffen, maar het is m uiteindelijk toch niet geworden....
Als ik die foto's bekijk denk ik af en toe nog wel.....had het niet beter geweest zijn als......
ah well, met mn huidige mag ik ook niet klagen....succes met wachten iig!
Dank je!
Ik ken het gevoel, de vertwijfeling, maar er zijn in die categorie best veel mooie auto's (Porsche, Corvette, R8, ...) en de keuze wordt er dan niet makkelijker op, ik wilde een sportieve auto met ook nog een beetje plek achterin (dochter van bijna 9, erg ruim hoeft niet want we beschikken ook nog over een ruime gezinsauto), verder denk ik dat in dit segment de Corvette en de GT-R de "best value for money" geven, in mijn geval is het dus die laatste geworden...
Ben