Heb m'n auto net gewassen, straks even aftanken, banden controleren, vanavond olie peilen en laatste controle en dan morgen om 5.00 vertrekken
LOL, als ik google op Sunny en terecht kom op allerlei vage Aziatische sites krijg ik dit:Knot schreef:Wij kunnen ook pas 17:00 weg maar heb er wel zin in, straks ff alles in de auto smijten, 2 passagiers sunny & sunny op de achterbank en dan onderweg ergens wat eten, hoop ik voor 22:00 nog een biertje te kunnen pakken.
Staat nu op 8mm op weeronline dus ben benieuwd. Als er wat valt blijft het met deze temperaturen wel even liggen denkik. Worden mooie beelden morgen
Ja, dat is inmiddels al enige tijd compleet verhard dus geen modderbad meer daar. Toch eens wat beter mijn verslagen in de gaten houdenKnot schreef:Hebben ze dat gras lopen asfalteren joh??
Dan ga ik jou vanavond als het niet al te gek is op de weg nog wel even zien, overnacht ook in Kottenborngijzbed-opc schreef:Wij hebben er ook erg zin in en vertrekken rond 18.00 uur naar kottenborn bij Willi Esser.
Hopelijk is het noodweer dan wat gaan liggen,anders wordt het nog erg laat sávonds.
In de spits vertrekken oei dat bevalt me niet maar het kan niet anders.
Alvast ieder een veilig en plezierige trackday.![]()
Gr. peter.
http://www.esser-gaestezimmer.deErik dB schreef:Wat kost een kamer bij Esser eigenlijk?
Net ff 2 wielen in de auto gegooid, gvd helemaal nat van die paar meter! Als het morgenmiddag dan ook maar ff valt daar anders zou het zonde zijnPeter-Paul Haars schreef:Kijk net op de webcam, en het is daar droog... WTFAls ik hier de deur uit loopt moet ik mijn zwembroek aan trekken...
Da's inmiddels ook wel anders getuige de ruitenwissers van diverse wagensPeter-Paul Haars schreef:Kijk net op de webcam, en het is daar droog... WTFAls ik hier de deur uit loopt moet ik mijn zwembroek aan trekken...
Momenteel is het hier koud, maar wel droog. In tegenstelling tot vanmiddag, overigens.Fabian schreef:Ik begreep van de mensen van het pension die ik net afbelde dat het ook daar aardig slecht weer was trouwens.
+1Michel P schreef:Iedereen heel veel plezier morgen! Hou de boel en jezelf heel!
Michel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten