Robin Hartog schreef:Verdomme. Had gehoopt dat het met afgelopen update aan de server opgelost zou zijn. Guess not. Zal er morgen nog even naar kijken.
ik ben er nu via je link en heb daar het foto nr afgehaald en zie nu een lijst index DF dus klik ze allemaal wel ff aan
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 30 apr 2010, 23:19
door wout
Mooie foto's Robin ,
en Opa waar blijven jouw foto's of viel de oranje bitter zwaar dit jaar ?
gr Wouter
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 30 apr 2010, 23:37
door Opa
Mark Nauta schreef:
Opa schreef:
@Mark, Witte GT3 met rode velgen en nr.34?
Yes please!
Ik denk dat ik jou er nog wel op heb staan.......was 't tegen 't einde van de dag dat je achter 't stuur zat?
wout schreef:
en Opa waar blijven jouw foto's of viel de oranje bitter zwaar dit jaar ?
Makkie an hè Wout.........ik heb idd. zat Palmpies op in Delluf.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 00:02
door Joost H.
Andre in de e90 M3 racer.
Opgenomen met een fototoestel, het is nogal lastig om de camera uberhaupt vast te houden met al die G's .
Was weer mooi werk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 00:07
door Hielke
Mooi fillempie.
Die boot trekt als een Saturnus raket
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 00:27
door RJay
Hier nog eentje door Tom V gefilmd van ondertekende die even de grindbak inspecteerd bij Audi-S.
Goed bevonden en verder gegaan
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 01:49
door Metchu
tsss wat slecht, heeft iedereen de roestende civic met allemaal camera apparatuur overgeslagen om te kieken ?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 02:14
door Opa
Ik heb je er volgens mij ook niet op staan Metin.......misschien was je net niet aan 't rijden toen ik stond te knippen.
Alvast voor Wout en Tom[die ze al in z'n mailbox heeft ]:
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 07:19
door Rupie
Volgens mij hebben we een nieuwe huisfotograaf Robin 8)
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 10:11
door MaVaEe
Ik heb vanaf 11:30 wat foto's gemaakt dus een klein staartje van de ochtend sessie mee kunnen pakken. De rest is nog aan het uploaden dus ik zal ergens vandaag even een linkje neerzetten. 8)
@ Mark Nauta
Ik heb deze kunnen schieten alleen is hij niet helemaal scherp...
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 10:15
door Tristan
RJay schreef:Hier nog eentje door Tom V gefilmd van ondertekende die even de grindbak inspecteerd bij Audi-S.
Goed bevonden en verder gegaan
Ging net goed idd, moest behoorlijk uitwijken.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 10:19
door Tristan
Was een leuke dag. Helaas was mijn eigen E30 Cup auto niet klaar dus reden met mijn broertje z'n E30. Helaas waren de voordempers niet helemaal lekker meer en bij een 1/2 tank kreeg hij in de bochten al geen benzinedruk meer. Maar voor de rest wel lekker kunnen rijden, tijdje heerlijk lopen sparren met een E30 M3 met M3 or M5 motor en Golf V GTI racer. Op vermogen redde ik het helaas niet maar bochtenwerk en laat remmen zorgde ervoor dat ik met 170pk toch mee kon doen.
Prima organisatie! Top!
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 11:25
door RJay
Tristan schreef:
RJay schreef:Hier nog eentje door Tom V gefilmd van ondertekende die even de grindbak inspecteerd bij Audi-S.
Goed bevonden en verder gegaan
Ging net goed idd, moest behoorlijk uitwijken.
Ja, sorry daarvoor
Met m'n ouwe E30cup had ik dat rempunt wel gered...... denk ik.
Die had daar ook iets minder hard aan gekomen
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 11:50
door De Sjack
Geweldige dag gehad.
Veel gekletst en veel gave auto's gezien.
Rijden ging best, ben gestart op semi's en zat al snel op de tijd welke ik tijdens TA heb gereden.
Slicks eronder gezet, niet dat die veel harder gaan, maar slijten nagenoeg niks, terwijl ik zonder echt pushen dezelfde tijden kan rijden dan met de semi's.
Had me voorgenomen me te laten begeleiden door iemand die echt kan sturen, is niets van gekomen, vond het veel te gezellig her en der om echt serieus te gaan trappen.
Wel frapant dat ik het gevoel heb dat met 2 man erin de auto beter rijdt en dat ook de tijden beter zijn
Minder last van onderstuur, geen wielspin bij uitkomen Renault? bocht.
Is dus nog best wat af te stellen aan de auto.
Remmen zijn enorm verbeterd na het monteren van CL C6 blokken voor, vertraging is top, vooral kun je hard remmen zonder dat ze blokkeren.
Result: ik moet remmen gewoon opnieuw gaan leren, rem overal een stuk te vroeg
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 13:12
door GTRene
Als je het over remmen hebt, ik ben redelijk tevreden over de DS3000, echter de set die ik destijds had gekocht en erg lang goed bleef, lijkt anders dan de set die de dealer eronder heeft gezet, schijnbaar wel DS3000 maar slijten veel harder en de schijven ook (beide destijds nieuw) terwijl bij vorige set DS3000 (die er door die haas en olie onderweg moesten) veel meer km en track deed en nog als nieuw waren
anyway, ik wil toch wat nieuws proberen, de DS3000 laten ook aardig wat stof achter, en het kan een tikkie beter zonder meteen op piep en rammel RC6 over te gaan
Nu heb ik wel eens de Hawk HPS er kort onder gehad (heb ik nog wel liggen hier) maar die waren als het ware net als de OEM blokjes qua remmen...
net eens wat verdiept en op een mooie overzicht site terecht gekomen met veel info en vergelijk
daar staat de HAWK DTC-70 welke mij erg goed lijkt...iemand ervaring?
het gekke is daar in de US is ie goedkoper dan de DS3000 en vanaf 190$ te krijgen, maar in NL zijn ze duurder dan de DS3000 en fors ook kost het iets van 256,-euro met 10% korting...terwijl de DS3000 zo'n 100,-euro goedkoper zijn... maar zag al op die US site shipment very high price..
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 13:16
door Luco
Rene, je kan ook eens pagid proberen, zitten hier vlakbij en ik krijg daar redelijk wat korting.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 13:26
door Bert ///M3
Pagid is ook redelijk duur vind ik. Die endurance versie kan je dan wel weer een tijd op rijden dat wel, maar ik moest daar destijds 400 euro voor neertellen. Prijzen zullen nu wel iets anders liggen denk ik.
Rene stuur anders Scooby Leo eens een pb en kijk wat bijvoorbeeld performance friction kost. Ik heb prijzen doorgekregen die echt veel lager zijn als die 250 euro welke jij noemt voor Hawk DTC. Hanz komt ook zo aan zijn blokken.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 13:31
door Opa
Zit jij hier achter 't stuur Mark?
Bert ///M3 schreef:Rene stuur anders Scooby Leo eens een pb en kijk wat bijvoorbeeld performance friction kost. Ik heb prijzen doorgekregen die echt veel lager zijn als die 250 euro welke jij noemt voor Hawk DTC.
Jep, ik rij ook PF01-blokken via Leo.......remt als een tierelier en ik was ruim €200,- kwijt.
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 13:59
door Metchu
ja, dat is Mark Vauta 8)
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 14:00
door Steven N.
@ Opa, ja dat is die trage broer van me
Ook een witte helm achter het stuur op de foto met iets meer snelheid?
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 14:05
door GTRene
Bert ///M3 schreef:Pagid is ook redelijk duur vind ik. Die endurance versie kan je dan wel weer een tijd op rijden dat wel, maar ik moest daar destijds 400 euro voor neertellen. Prijzen zullen nu wel iets anders liggen denk ik.
Rene stuur anders Scooby Leo eens een pb en kijk wat bijvoorbeeld performance friction kost. Ik heb prijzen doorgekregen die echt veel lager zijn als die 250 euro welke jij noemt voor Hawk DTC. Hanz komt ook zo aan zijn blokken.
thanks for the tip, zal daar ook eens in kijken
neem aan dat die de juiste pasvorm hebben, beter dan de RC6 zeg maar en vergelijkbaar met bv Hawk of DS ?
@Luco, klinkt ook goed, maar zal eerst ff naar Performance Frictions kijken.
@Opa, fijn te horen, zag ook wel bepaalde andere types maar die waren meer voor lichtere auto's lees tot 2800lbs zo'n 1270kg zal me eens wat verdiepen in de PF
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 14:10
door Downforce Hans
Gisteren mijn standaard remblokken er weer onder gezet en wat een verschil met die pfc 1 zeg.
Voor mijn gevoel remt hij nu voor geen meter meer.
Met straatbanden zijn de blokken wel een overkill op het circuit want de auto vliegt achter elkaar in de abs.
Verder wel een blok waar ik erg tevreden over ben.
Had ook niet de indruk dat er veel materiaal van het blok af was na een 220 km op zandvoort.
Grtz,Hanz06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 14:12
door Bert ///M3
Pasvorm is goed, ik heb dan voor AP maar de achterblokken daar zitten ook anti tril klemmen op etc. Alleen kan je er beter een setje gewone naast hebben zodat je niet met PFC01 op de weg rijd, dat vernaggelt je wielen als je het slecht treft. Je kan dan beter iets van PFC Z rated pakken voor dagelijks en voor je naar het circuit gaat even wisselen naar PFC01
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geplaatst: 01 mei 2010, 14:19
door @iko
filmpje:
- een rode Porsche die in de problemen komt. Gelukkig loopt het goed af.
- meteen Metchu er even op met de camera chicane
Steven Nauta schreef:@ Opa, ja dat is die trage broer van me
Ook een witte helm achter het stuur op de foto met iets meer snelheid?
Weet jij misschien om hoe laat je gereden hebt?
Ik heb nog wel meerdere foto's van die GT3, maar omdat ie vanaf de rechterzijkant van de auto gemaakt zijn is moeilijk te zien wie of wat er achter 't stuur zit.
Die foto's zijn gemaakt zo rond 14:45 uur, net voor de baanafsluiting vanwege de Donkervoort in de Vodafone.