Officieel: BMW 5 Serie
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Officieel: BMW 5 Serie
+1
Dat M pakket vind ik persoonlijk dikke fail..............te veel X5-6M voorkant................te grote hoeken en gaten, te veel anbolen, op een "stijlvolle" limo......................das toch vloeken in de kerk man....................
Dat M pakket vind ik persoonlijk dikke fail..............te veel X5-6M voorkant................te grote hoeken en gaten, te veel anbolen, op een "stijlvolle" limo......................das toch vloeken in de kerk man....................
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Fifth Gear met de 535i automaat, Vicky aan het woord:
http://link.brightcove.com/services/pla ... 0146458001
http://link.brightcove.com/services/pla ... 0146458001
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mooi comment..................
Heb jij die camera`s er ook op Robin......................man its f.cking briliant................
Now, I have one request, one request only..................
DOES IT FLY....................
Heb jij die camera`s er ook op Robin......................man its f.cking briliant................

Now, I have one request, one request only..................
DOES IT FLY....................
-
Sjoerd heeft die camera's, ik gewoon pdc, wel via scherm. Prachtig, maar zie het nut icm $$$ niet. Optielijst is zo lang.... 

- RVV
Die camera's zijn echt briljant.. het eerste wat ik dacht toen ik het zag... gvd satalietbeelden boven op de auto.
- romo
Rico schreef:Die camera's zijn echt briljant.. het eerste wat ik dacht toen ik het zag... gvd satalietbeelden boven op de auto.
Ik zat te wachten totdat Camiel stereo in beeld kwam, of links Camiel en rechts die van Toorn...................

-
Rico, elke keer als je net hebt gepost ben je weer in 'n nanoseconde 'offline' of ligt dat aan mij?
- RVV
Robin ik sta standaard ofline ingesteld.
- romo
>500PK post....................tja, dat gaat hard................. 

-
snappum
- Macboy
Die camera's bestonden al...werden vroeger gewoon buitenspiegels genoemd. Als je in de buitenspiegels kijkt, zie je een beeld met een resolutie die de komende 100 jaar door computers nog niet gehaald zal kunnen worden. Het zit allemaal tussen de oren denk ik dan ...Rico schreef:Die camera's zijn echt briljant..
- RVV
Dikke Fail Macboy ga eerst maar eens rijden in zo'n ding met de camera's dan snap je wat ik bedoel 

- Macboy
Ik bedoelde het natuurlijk niet zo serieus Rico. Heb in mijn auto ook parkeersensoren voor en achter en ben daar maar al te dol op 
Die belservice met BMW om adressen te vinden die meteen gedownload worden in je satnav is trouwens ook briljant !
En de kleur van die 5-serie in het filmpje vind ik erg chique. Vooral met een licht wit of grijs interieur.

Die belservice met BMW om adressen te vinden die meteen gedownload worden in je satnav is trouwens ook briljant !
En de kleur van die 5-serie in het filmpje vind ik erg chique. Vooral met een licht wit of grijs interieur.
- Joop
Die camera's heb ik laatst al op de F02 760Li mogen uitproberen...
....de eerste keer dat het spul inschakelt is het wel even een knop omzetten om volledig op zo'n schermpje te vertrouwen; maar het werkt echt prachtig. Die lijnen die je op het scherm krijgt bij het vak indraaien helpen enorm om een slagschip als de 7er strak in het vak te krijgen.
Al met al een leuke optie maar standaard PDC via de IDrive is eigenlijk al meer dan genoeg; het dwingt je om lekker veilig rond te kijken i.p.v. het loeren naar een schermpje.
Die camera's in de voorbumper zijn wel een uitkomst; die zou ik zelf nog wel graag op de auto willen hebben aangezien ik thuis uit een garage moet komen die strak langs een druk fiets-/voetpad ligt. Tot nu toe nog steeds goed gegaan...
....de eerste keer dat het spul inschakelt is het wel even een knop omzetten om volledig op zo'n schermpje te vertrouwen; maar het werkt echt prachtig. Die lijnen die je op het scherm krijgt bij het vak indraaien helpen enorm om een slagschip als de 7er strak in het vak te krijgen.
Al met al een leuke optie maar standaard PDC via de IDrive is eigenlijk al meer dan genoeg; het dwingt je om lekker veilig rond te kijken i.p.v. het loeren naar een schermpje.
Die camera's in de voorbumper zijn wel een uitkomst; die zou ik zelf nog wel graag op de auto willen hebben aangezien ik thuis uit een garage moet komen die strak langs een druk fiets-/voetpad ligt. Tot nu toe nog steeds goed gegaan...
- Oof
- Auto: Op zoek naar de volgende
Aangezien een bumper geen bumper meer is maar peperduur meegespoten fragiel plastic ben ik blij met alle hulpmiddelen die er zijn. Al is pdc achter meestal voldoende.
Druk is tegen de voorbumper van een willekeurige nieuwe Volvo en je schrikt hoe fragiel dat allemaal geworden door de voetgangersveiligheid.
Druk is tegen de voorbumper van een willekeurige nieuwe Volvo en je schrikt hoe fragiel dat allemaal geworden door de voetgangersveiligheid.
-
Spotted at Le Mans Classic....

- Sjoerd
Ik heb zowel de camera's in de bumper als de camera's in de spiegels.
De camera's in de spiegels zijn echt helemaal top. Dat werkt echt fantastisch (zie draadje Parkeergarage). Durf bijna te zeggen dat ik haast niet meer zonder zou kunnen.
De camera's in de bumper daar vertrouw ik een stuk minder op, buiten dat ik het ook lang vind duren omdat je ze alleen aan kan zetten bij zo goed als stilstand. In de praktijk gebruik ik die niet echt veel terwijl ik bijvoorbeeld als ik mijn parkeergarage uitrij zo'n typisch muurtje heb waar die camera's ideaal voor zouden zijn.
De camera's in de spiegels zijn echt helemaal top. Dat werkt echt fantastisch (zie draadje Parkeergarage). Durf bijna te zeggen dat ik haast niet meer zonder zou kunnen.
De camera's in de bumper daar vertrouw ik een stuk minder op, buiten dat ik het ook lang vind duren omdat je ze alleen aan kan zetten bij zo goed als stilstand. In de praktijk gebruik ik die niet echt veel terwijl ik bijvoorbeeld als ik mijn parkeergarage uitrij zo'n typisch muurtje heb waar die camera's ideaal voor zouden zijn.
-
Hamann heeft 'n complete 'Verneuk'set voor de 5er, alhoewel ik er delen van niet eens zo raar vind....
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=409122

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=409122
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Die Ledjes komen er bij jou dus op Robin?
-
klopt.Jurjen schreef:Die Ledjes komen er bij jou dus op Robin?
Ik ben ook zo voorspelbaar he.
- Macboy
Een witte of rode F10 met die zwarte Hamann velgen zou inderdaad super zijn. De rest niet nodig.
-
- Joop
Ziet er heel netjes uit.
...alleen die reflectoren hadden ze niet in kleur moeten spuiten (had ze dan echt helemaal weggemoffeld)

...alleen die reflectoren hadden ze niet in kleur moeten spuiten (had ze dan echt helemaal weggemoffeld)
- Femme
550i met 21 inch Alpina-velgen (model van de B7 Bi-turbo), einddempers met vier uitlaatpijpen, remklauwen en het diffuser achtige stuk tussen de uitlaatpijpen in hoogglans zwart. De auto is verlaagd met aangepaste schokdempers en andere progressieve veren.
Ik heb een stukje meegereden en het rijdt erg comfortabel. De auto kan vlot over drempels. De wielkuipen van de F10 zijn gigantisch. 21 inch is net goed maar ziet er zeker niet overdreven groot uit. In standaard trim vind ik de F10 niet veel aan maar dit is toch wel een (brak telefoon)plaatje:

Ik heb een stukje meegereden en het rijdt erg comfortabel. De auto kan vlot over drempels. De wielkuipen van de F10 zijn gigantisch. 21 inch is net goed maar ziet er zeker niet overdreven groot uit. In standaard trim vind ik de F10 niet veel aan maar dit is toch wel een (brak telefoon)plaatje:
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Heel fraai. Combinatie van de wielen met de kleur is top!