Had eigenlijk deze keer ook willen gaan,had vorige week net auto klaar en dacht Zondag,ff kijken wanneer dat autobahn gebeuren is,tss was het toevallig die dag zeg en ik keek sávonds pas

Prima, kom maar op, pak ik ze in naar divx en zet ik ze erbij.frank de jonge schreef:Kheb nog een paar fil;mpies Rody, die zal ik ook nog ff proberen naar je server toe te zetten.
Zijn nogal wat MB's gezamelijk
Alpina had eind jaren tachtig / begin jaren negentig de B10 Bi-turbo die 360pk produceerde en nu min of meer de cultstatus heeft verworven. Het ding deed 0-100 in 5,2 en reed 290km/h, waarmee hij in ieder geval in rechte lijn de toenmalige M5 te snel af was.ErikKramer schreef:Net een beetje hoe je het bekijkt.
8:15 voor de Ring is bijna net zo snel als b.v. een M5/6 OK dat zijn andere auto's groter zwaarder. Maar wel de huidige TOP van BMW.
In de jaren '90 was er geen tuner die een M-model kon bijbenen of misschien zelfs overtreffen. De M3's en M5's waren eigenlijk altijd ruim beter qua prestaties dan de Hartges/Alpina's en Schnitzers op de CLS II na dan, maar goed de CLSII was een Schnitzer op basis van jawel een M3 8)
Nu lijkt Alpina het tij te doen keren.
Dat is niet 't traject wat bijv Sport Auto gebruikt. Dat traject van Sport Auto is een stukje langer Paul...Paul schreef:Uhmm Andre doet 8 laag in een 130i.... dus tja....
Niet meer nodig....het was inderdaad in dat filmpje.8)ErikKramer schreef:Dexter,
Ik dacht in het filmpje: 996_Vanalles.wmv maar weet het niet zeker.
Het is in ieder geval aan het begin van een van de filmpjes. Zal vanavond thuis wel ff kijke welke het was. (neem tenminste aan dat jij het was)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten