Hopelijk DE goede keuze???

Volgens Mark van JD zouden de verwachte resultaten tussen de 260 en 270pk liggen en 360 a 370 nm koppel...
Hans GP schreef:Waarom twijfel? Altijd doen! Mijn R gaat ook gelijk onder het mes.. hoppa 300+pk 8) dan wordt het pas leuk..Kurtje schreef:hmmmmmmmmmm twijfel twijfel
zou ook voor de BBS motorsport gaan. Weet niet welke kleur de VI GTI is maar bijv. op rood of wit ze dan nog even zwart laten poedercoaten staat echt bruut:DIvar schreef:Ik zou altijd gaan voor de BBSen! Vindt die andere 2 ook mooi, maar die horen gewoon onder de auto's waar ze onder zitten, vind ik. Zou m wel bestelen op de Detroit 18 inch trouwens. Kosten af fabriek maar Eur. 700 met banden, kun je altijd voor aanzienlijk meer verkopen op MP ofzo. (Of banden over laten zetten op je BBSen, scheelt ook weer)
Ik was al wat huiverig met het posten ervan, omdat ik 1: De prijzen van de banden niet wist en 2: de prijzen niet had vergeleken! Doe maar net alsof ik hier niets heb gepostIvar schreef:@Thomas, Volgens mij vergis je je Eur. 2500,- voor een set winterbanden en 1900,- voor alleen de velg lijkt me sterk. dan kosten de banden maar Eur 150,- per stuk. Dat is wel heel goedkoop voor een 225-40-18 (R32 maatje, toch?) winterband.
Eur. 2500 klinkt voor een orginele set VW wielen met banden klinkt me helemaal niet vreemd in de oren hoor. Wat dacht je dat die BBSen kosten?!?
Ik was al wat huiverig met het posten ervan, omdat ik 1: De prijzen van de banden niet wist en 2: de prijzen niet had vergeleken! Doe maar net alsof ik hier niets heb gepost!Thomas H schreef:Ivar schreef:@Thomas, Volgens mij vergis je je Eur. 2500,- voor een set winterbanden en 1900,- voor alleen de velg lijkt me sterk. dan kosten de banden maar Eur 150,- per stuk. Dat is wel heel goedkoop voor een 225-40-18 (R32 maatje, toch?) winterband.
Eur. 2500 klinkt voor een orginele set VW wielen met banden klinkt me helemaal niet vreemd in de oren hoor. Wat dacht je dat die BBSen kosten?!?
Al moet ik wel zeggen dat die Pirelli's errug snel slijtenIvar schreef:Damn, JP dat is echt scherp dan!