Laagste prijs onzin en biedingen via de mail hebben geen zin.
Dit tegen beter weten in en ja hoor, ze druppelen langzaam binnen:
Hey
hoe is het ik wil graag komen vor de ford 12,00 kan dat stur mij adres ik kom op halen
Hey
hoe is het ik wil graag komen vor de ford 12,00 kan dat stur mij adres ik kom op halen
HeerlijkGodspeed schreef:Het oude Joodse gezegde luidt dan ook: "Het is pas een goed bod, als je je ervoor schaamt."
Jij ook goedemorgen...De remklauwen neem ik graag over voor €225
Hoor graag van je,
hartelijke groet,
ps whatsapp even…naar 0******
Want ja, vraagprijs was 450 euro.. (2 klauwen die net gereviseerd waren( 4 zuiger klauwen), en 3 maanden oude DBA 4000 schijven van 380 euro nieuwprijs) dus op de helft van de vraagprijs. moet je daar nog serieus op reageren? in de ad stond ook ALLEEN ALS SET...Sorry, gaat alleen als set weg.
Mvg, Anko
Als ik je goed begrijp dan kom je met deze remmenset te kort om hard te remmen, bv op het circuit, waar je ook rijdt.
Dan heb je grotere nodig, en kan ik alleen maar concluderen dat deze wellicht al krom zijn..
Dat is voor mij geen optie. Ik rijd niet met de schijven/blokken en banden van anderen. Jammer, houdt het op.
Nee, ik zelf ook niet, maar ik vind het wel leuk dat ie dan t dan toch wil overnemen als het voor een schijtprijs is...smiley schreef:Ik ben ook niet zo happig op gebruikte schijven eerlijk gezegd.
Ja natuurlijk rijd jij met kromme schijven.Anko schreef:Ik sta op dat forum erom bekend dat ik regelmatig trackdays doe. (en TA rij...) en dan er vanuit gaan dat ik met kromme rommel rij
"Bieden vanaf" is toch niet hetzelfde als een vraagprijs? Of snap ik t niet?Tomj schreef:Ik maak wellicht van een mug een olifant , maar :
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zag dit setje velgen staan, ik dacht " ok, ik ga mailen dat ik ze wel wil komen halen voor 400, er staat tenslotte bieden vanaf 400 eur en die setjes zijn wel niet op elke straathoek te vinden"
zo gedacht zo gedaan, krijg ik een mail terug " Ik zei bieden vanaf 400, wat dacht je van 450 ? "
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Gus, Hielke, Joost H., krentenbol, Martijn_bmw, Sidney en 4 gasten