Procars zijn ieder jaar weer mijn favorieten, rijden er soms meer dan 10(!) mee. Twee jaar geleden reed er zelfs een F1 Longtail mee. Geluid is ook altijd briljant, geldt tijdens de OGP namelijk een geluidslimiet van 144db.

Ik ook, komt door het Mtech II pakket.Mike R32 schreef:Stiekum vind ik de 320iS mooier dan de M3.
meer detail foto's >1 of only 62 Alpina's B6 3.5S ever made! The rare E30 M3 based Alpina model with the powerful 3.5 Litre, six-cylinder engine with 254 bhp. A stunning example, unrestored in original condition
Hey Hans, een 'normale' E30 M3 straatversie is gewoon zwaar ondergemotoriseerd voor wat 't chassis kan.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Robin;
Als het alleen om de naakte snelheid gaat zie ik de meerwaarde van de B6 3.5S t.o.v. de reguliere B6 3.5 nog steeds niet.
E36, veel delen voor die e30 met 3.0 M3 motor kwamen van de e36 M3 3.0 die wielen ook en zelfs die spiegelsRobin schreef:Mooi ding René welk type M wiel is dat zat dat niet onder 'n Z3M of een E36 ofzo??
Heeft niks met Driving Gods te maken Hans. Kracht nul onderin en bovenin is 't te geleidelijk, echt niks aan. Een 320d kan je naar huis rijden.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Robin;
Een vierpitter E30 M3 zal inderdaad wel zwaar ondergemotoriseerd zijn. Voor Driving Gods....
Mensen missen het punt van een E30 M3. Het gaat niet om power maar om de handling. En zelfs met 200pk is er meer dan voldoende D-F uit te halen. En met wat tweaks (mijne heeft 220pk, korter diff, alu vliegwiel, carbon airbox + Alpha-N, Bilsteins) maak je nieuwe auto's het leven zuur op B-wegen. Trust me! I take the challengeHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Robin;
Een vierpitter E30 M3 zal inderdaad wel zwaar ondergemotoriseerd zijn. Voor Driving Gods....
Leuk, had ooit een F30 320d en liep in het begin iets weg maar daarna liep de M3 gewoon weer in en voorbij. Standaard 200pk toen nog.Robin schreef:Heeft niks met Driving Gods te maken Hans. Kracht nul onderin en bovenin is 't te geleidelijk, echt niks aan. Een 320d kan je naar huis rijden.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Robin;
Tristan schreef:Mensen missen het punt van een E30 M3. Het gaat niet om power maar om de handling. En zelfs met 200pk is er meer dan voldoende D-F uit te halen. En met wat tweaks (mijne heeft 220pk, korter diff, alu vliegwiel, carbon airbox + Alpha-N, Bilsteins) maak je nieuwe auto's het leven zuur op B-wegen. Trust me! I take the challengeHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Robin;
Dat maak ik mezelf ook wel eens wijs als ik m'n M2 N55 daily blok qua krachtontplooing(bovenin) vergelijk met de S55 in de M3/4....Tristan schreef:Mensen missen het punt van een E30 M3. Het gaat niet om power maar om de handling.Hansv (Hans van Velzen) schreef: Een vierpitter E30 M3 zal inderdaad wel zwaar ondergemotoriseerd zijn. Voor Driving Gods....
Dabbedoellik!Tristan schreef:Mensen missen het punt van een E30 M3. Het gaat niet om power maar om de handling. En zelfs met 200pk is er meer dan voldoende D-F uit te halen. En met wat tweaks (mijne heeft 220pk, korter diff, alu vliegwiel, carbon airbox + Alpha-N, Bilsteins) maak je nieuwe auto's het leven zuur op B-wegen. Trust me! I take the challengeHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Robin;