Hmmm...ze staan op Facebook, dus waarschijnlijk kun jij (en anderen) ze dan niet zien. Zal vandaag wel even iets regelen om ze wel zichtbaar te krijgen.GTRene schreef:ik zie helaas geen van de foto's Stephane...
Vandaag GESPOT
- Stéphane
Re: Vandaag GESPOT
- GTRene
ik zie ze nu wel
ik heb ook facebook, maar zie ze nu gelukkig wel
wil nog een keer in zo'n Donky plaatsnemen...
- Stéphane
OK, mooi! Zal ze toch wel even aanpassen straks, voor de zekerheid.GTRene schreef:ik zie ze nu wel![]()
Plaatsnemen in een Donkie moet te regelen zijn. Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar ik vind €40K voor een auto van 15 jaar oud een beetje overdreven. Dan liever een 2-11 van 3 jaar oud
- GTRene
ja die krengen blijven duur, ik bedoelde plaats te nemen in een D8 GT, das iets moeilijker
in een "gewone" D8 heb ik wel eens plaats genomen (nooit gereden overigens)
de D8 is wel een leuk ding, de D8 GT zou me eventueel kunnen passen, doch moet ie dan wel afsluitbaar zijn, en dat is ie geloof ik niet?
dus stel dat het me heel goed ligt zo'n GT dan zou ik moeten kijken of ik daar iets op kan maken zodat het ietwat afsluitbaar is, in elk geval zo dat niet zomaar iedereen er in kan 8)
die 5 kilo wat er dan bij komt aan sloten vind ik geen probleem, het zou me meer rust tussen de oren geven.
in een "gewone" D8 heb ik wel eens plaats genomen (nooit gereden overigens)
de D8 is wel een leuk ding, de D8 GT zou me eventueel kunnen passen, doch moet ie dan wel afsluitbaar zijn, en dat is ie geloof ik niet?
dus stel dat het me heel goed ligt zo'n GT dan zou ik moeten kijken of ik daar iets op kan maken zodat het ietwat afsluitbaar is, in elk geval zo dat niet zomaar iedereen er in kan 8)
die 5 kilo wat er dan bij komt aan sloten vind ik geen probleem, het zou me meer rust tussen de oren geven.
- GTRene
vind dit nog 1 van de mooiste combo's das 1 van de eerste klanten auto's geloof ik

-
Roy
Vandaag een Murcielago gespot in Den Helder. Zag er precies uit zoals deze:

Wat een apparaat zeg.
Wat een apparaat zeg.
-
Ybo
- Auto: G21 / S212
Niet vandaag, maar 1,5 week terug in Antibes.
Rijtje auto's van Kim Schmitz (dikke Duitse hacker / internet miljonair)
S65 AMG, CL 65 AMG, ML 63 AMG, Rolls Royce Phantom Drophead, 2 CLK DTM (black label) achtige apparaten. De CL en de CLK's waren voorzien van Nitro installatie. De Rolls had 24" wielen met swarovski kristallen.
Niet allemaal even smaakvol, net als de eigenaar, maar toch wel een leuk gesprek gehad met de 2 bewakers van dit spul. Auto's stonden in de haven en de mannen bleven er dag en nacht bij. De boot van Kim lag in Monaco en daar konden ze schijnbaar die auto's niet kwijt. Het wachten was op de call dat de auto's naar Sardinië moesten. Auto's stonden allemaal op Nieuw Zeelands kenteken. Een van de CLK's had kenteken "EVIL", de CL was "KIM.COM", de S "CEO" en de Rolls "GOD". Ze kwamen net uit Spanje, waar een andere Rolls in beslag was genomen vanwege het kenteken "POLICE".
Had zelf nog nooit van de beste heer Schmitz gehoord, wat Google en Youtube bij thuiskomst deed wonderen. Rare kerel.
Anyway, mooi weekend gehad (GP Monaco), je ziet daar sowieso een boel moois natuurlijk, maar dit was wel een aparte ervaring.
Rijtje auto's van Kim Schmitz (dikke Duitse hacker / internet miljonair)
S65 AMG, CL 65 AMG, ML 63 AMG, Rolls Royce Phantom Drophead, 2 CLK DTM (black label) achtige apparaten. De CL en de CLK's waren voorzien van Nitro installatie. De Rolls had 24" wielen met swarovski kristallen.
Niet allemaal even smaakvol, net als de eigenaar, maar toch wel een leuk gesprek gehad met de 2 bewakers van dit spul. Auto's stonden in de haven en de mannen bleven er dag en nacht bij. De boot van Kim lag in Monaco en daar konden ze schijnbaar die auto's niet kwijt. Het wachten was op de call dat de auto's naar Sardinië moesten. Auto's stonden allemaal op Nieuw Zeelands kenteken. Een van de CLK's had kenteken "EVIL", de CL was "KIM.COM", de S "CEO" en de Rolls "GOD". Ze kwamen net uit Spanje, waar een andere Rolls in beslag was genomen vanwege het kenteken "POLICE".
Had zelf nog nooit van de beste heer Schmitz gehoord, wat Google en Youtube bij thuiskomst deed wonderen. Rare kerel.
Anyway, mooi weekend gehad (GP Monaco), je ziet daar sowieso een boel moois natuurlijk, maar dit was wel een aparte ervaring.
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hij deed eerder altijd mee aan de Gumball 3000.
Maar dacht altijd dat ie van de aardbodem verdwenen was, hij leeft dus nog steeds dezelfde idiote leefstijl alleen op een ander plekje.
Maar dacht altijd dat ie van de aardbodem verdwenen was, hij leeft dus nog steeds dezelfde idiote leefstijl alleen op een ander plekje.
-
OnlineRichardt.
Hij deed eerder altijd mee aan de Gumball 3000.
-
Ybo
De vraag schijnt ook te zijn waar hij nu al dat geld vandaan haalt. Alleen die boot (volgens de bewaker) kost al 600.000 dollar per maand. (trouwens de vraag of het zijn eigen boot is) Hij schijnt ook nergens met een bedrijf ingeschreven te staan.Richardt. schreef:Hij deed eerder altijd mee aan de Gumball 3000.
-
OnlineRichardt.
Dat vroeg ik me daarnet ook al af ja.
Er zijn trouwens maar weinig mensen met een groot jacht. Meesten worden allemaal gehuurd. Wat het er natuurlijk niet veel goedkoper op maakt
Er zijn trouwens maar weinig mensen met een groot jacht. Meesten worden allemaal gehuurd. Wat het er natuurlijk niet veel goedkoper op maakt
-
Ybo
We hebben er aldaar nog even over zitten rekenen (voor onze schrale stacaravan).
Maar je moet een knappe bak centen hebben om zo'n levensstijl, zo lang, te handhaven. En die boot inderdaad, die mannen deden het voorkomen dat het de "running costs" waren, maar kan natuurlijk best de huur zijn. Zijn hut in Nieuw Zeeland schijnt 30 mln dollar gekost te hebben. Tel die auto's (het was vast niet zijn hele wagenpark) er bij op en de feestjes, gaat knap hard dan.
Blijft een vraagteken die kerel. Maar wel even leuk om "EVIL" te horen lopen. Iets meer dan 1000pk werd er vertelt. "I will let you guys hear Evil" Mooi gast wel, die bewaker.
Maar je moet een knappe bak centen hebben om zo'n levensstijl, zo lang, te handhaven. En die boot inderdaad, die mannen deden het voorkomen dat het de "running costs" waren, maar kan natuurlijk best de huur zijn. Zijn hut in Nieuw Zeeland schijnt 30 mln dollar gekost te hebben. Tel die auto's (het was vast niet zijn hele wagenpark) er bij op en de feestjes, gaat knap hard dan.
Blijft een vraagteken die kerel. Maar wel even leuk om "EVIL" te horen lopen. Iets meer dan 1000pk werd er vertelt. "I will let you guys hear Evil" Mooi gast wel, die bewaker.
- Adje ///M3
Vanavond een mooie blauwe Coupe de Ville van eind jaren '50 en een Suburban? XXL Limousine inclusief dubbel lucht 
- Stefan van Elst
Een witte Suburban zeker?
Die stond een paar weken terug bij de BP hier in Heesch.
Het is een... 'aparte'... verschijning.
Die stond een paar weken terug bij de BP hier in Heesch.
Het is een... 'aparte'... verschijning.
-
Peter van den Berg
Kim Schmitz is vast de gelukkige eigenaar van creditcard gegevens van PS3-gebruikers...
- Robin Hartog
Toen hij rijk werd, bestond de PS3 nog niet eens. (Ik twijfel zelfs over de PS2).Peter van den Berg schreef:Kim Schmitz is vast de gelukkige eigenaar van creditcard gegevens van PS3-gebruikers...
- Petrolhead Tom
Gisteren Romo gespot rond half drie op de rondweg.
- Adje ///M3
Zwarte Lexus IS-F in Uden
-
ErikS
Porsche 911 speedster op importplaten vanmorgen in Putten!
- Stefan van Elst
Zilvergrijze E60 M5 en een donkerblauwe F360 Modena in Beuningen.
- Snipe
^ Geinige spots, maar je vergeet waar je het meest van onder de indruk was 
-
Rupie
Is daar een draadje voor? 
- duifjes.com
Afgelopen zaaderdag op de snelweg vanaf Zwolle -> Heerenveen..
Zwarte 335d sedan....ding ging als een raket af! Met de 525i24v geen bijhouden aan en wat me opviel is dat het ding ENORM aan het pluimen was...
En mooi S8 in Lwarden
Zwarte 335d sedan....ding ging als een raket af! Met de 525i24v geen bijhouden aan en wat me opviel is dat het ding ENORM aan het pluimen was...
En mooi S8 in Lwarden
-
Dickh.
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Gisteren op de A27 een Opel Diplomat A Coupé. Dat is nog eens een zeldzame auto. Denk dat 99% van de lezers hier zonder te Googelen die auto niet kent. Vandaag nog een Citroën SM zien rijden. Dat was ook een eeuw geleden dat die in het echt gezien heb.