Auto is ex-nato kenteken, was al bijna geheel scnitzer aangepast toen hij hem kocht. Heeft alleen de wielen en een paar kleine andere dingen nog aangepast.
Ex-bpm is vreemd, er zat een nl-kenteken op...
Of een BN kenteken? Dan moet ie alsnog ingevoerd worden. Speelde bij mijn M3 ook, die is van iemand van de luchtverkeersleiding geweest en die reed ook met een BN kenteken.Fabian schreef:Die is van een oude bekend van het z3 forum, had een eigen autopoetsbedrijf. Is gekocht uit de huisselectie bij de bmw dealer in maastricht. Was echt een sjonnie, maar wel netjes met zn auto'sheb er ooit de z3 laten poetsen samen met de e39 van mn ouders.
Auto is ex-nato kenteken, was al bijna geheel scnitzer aangepast toen hij hem kocht. Heeft alleen de wielen en een paar kleine andere dingen nog aangepast.
Ex-bpm is vreemd, er zat een nl-kenteken op...
goed zo Tom, rustig opwerken naar boven qua DFPetrolhead Tom schreef:Heeft er wel een week of drie opgestaan. Ja ik houd de markt voor Z3 coupe's in de gaten.
Heb zelf een 2003 320dA gehad en die automaat beviel mij juist echt super.matthyssie schreef:Zeker mooie uitvoering!!
Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik echt een ontzettende hekel heb aan die 5 traps automaat vd E46.![]()
Geef mij die 150 pk 320d maar met handbak, dan wordt het een heerlijk explosieve motor.
Als ik zoiets zie krijg ik echt zin om de audi en bmw in te ruilen....martll schreef:Megane 3 RS, staat op mooie hoogte:
http://link.marktplaats.nl/771787302" onclick="window.open(this.href);return false;
thnx! bruikbare infoD20VT schreef:Vaak doen demontagebedrijven dit wel. Je krijgt dan een officiële sloopverklaring, een Mondeo van 98 is toch vaak een€150,- auto Alleen even kijken op de Franse versie van de rdw het ermee eens is dat die Mondeo hier blijft, vaak willen ze dat Franse auto's ook in Frankrijk gesloopt worden. Kenteken afmelden in Frankrijk willen ze dan wel eens moeilijk over doen, als dat geen probleem is kun je hem hier laten.
Ook dat doen we in eigen beheerD20VT schreef:kiloprijs is hoog Martin, mocht je van die 7-er afwillen voor de kiloprijs ik heb nog wel een adresje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten