TijnGTi schreef:....................om het appartement, de vriendin en de hobby te financieren.
Ook in deze volgorde???

TijnGTi schreef:....................om het appartement, de vriendin en de hobby te financieren.
Was bij het posten van het bericht al aan het denken of er niet nog iets tussen haakjes bij moesthanske schreef:TijnGTi schreef:....................om het appartement, de vriendin en de hobby te financieren.
Ook in deze volgorde???![]()
![]()
Niet meer bij een DF'er aan de gang dus?!Steven N. schreef:Een dikke twee maanden geleden de overstap gemaakt van accountmanager ICT (kantoorautomatisering) naar onafhankelijk adviseur mobiele telefonie. Al staat 'mobiel' alleen in de functie omschrijving. In de praktijk pak ik ook zaken mee als glasvezel, vaste telefonie en hosted telefonie oplossingen.
Bevalt bijzonder goed met erg veel uitdagingen bij een enthousiaste club! Opereren landelijk, dus voor elke organisatie staan we open.
Ha, ik ben net klaar met mijn bachelor IB&M aan de RuG. Ga nu verder aan de UvA in Amsterdam. Succes!Woppa schreef:Ik ben op dit moment Student en al 6 jaar zelfstandig ondernemer ( bezig met het afronden van mijn bachelor International Business & Management aan de RUG ), daarnaast werkzaam als 2e lijns local support medewerker (24-40 uur per week) om mijn studie, hobbies en eigen bedrijf te kunnen financieren.
Mijn eigen bedrijf is een webwinkel met daarnaast 20x per jaar verkoop in de weekenden op evenementen in binnen en buitenland ( België en Duitsland ).
Voor dier,groen,plant en boom............nou doe dan je zomer outfit maar aan met je sandalen en geitewollesokken, succes gegarandeerd.Bram schreef:Vanaf woensdag val ik in het sociaal plan van defensie (eigen verzoek na niet kunnen 'vinden' van nieuwe functie) want ik wil daar weg, zo snel als kan.
Ondertussen zit ik niet stil natuurlijk, recentelijk al een open en gerichte sollicitatie gestuurd naar het Koning Willem 1 hier in de stad, beide keren geen gesprek gehaald, werd intern gevuld. Heb vervolgens mezelf op een site aangemeld die je mailen als er vacatures zijn die je interessant vindt en vorige week kwam er één langs die wat voor mij is. Snel m'n brief bekeken, herschreven, C.V. weer opgepoetst en de avond voor sluiting gemaild.
En verhip, gewoon voor aanstaande vrijdag uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij het Helicon hier in 's-Hertogenbosch. Een groene MBO opleiding die vaklui opleidt voor dier, groen, plant en boom. Geen ervaring mee, toch uitgenodigd![]()
Dit wordt m'n eerste sollicitatiegesprek in 18 jaar tijdAl word ik het niet, pak mooi alvast die ervaring mee.
Ze waren toch al 2 jaar geleden gestopt daar bij de Fancy?:)Bram schreef:Die studie volg ik, defensie ben ik nog niet uit
Downforce Hans schreef:Voor dier,groen,plant en boom............nou doe dan je zomer outfit maar aan met je sandalen en geitewollesokken, succes gegarandeerd.Bram schreef:Vanaf woensdag val ik in het sociaal plan van defensie (eigen verzoek na niet kunnen 'vinden' van nieuwe functie) want ik wil daar weg, zo snel als kan.
Ondertussen zit ik niet stil natuurlijk, recentelijk al een open en gerichte sollicitatie gestuurd naar het Koning Willem 1 hier in de stad, beide keren geen gesprek gehaald, werd intern gevuld. Heb vervolgens mezelf op een site aangemeld die je mailen als er vacatures zijn die je interessant vindt en vorige week kwam er één langs die wat voor mij is. Snel m'n brief bekeken, herschreven, C.V. weer opgepoetst en de avond voor sluiting gemaild.
En verhip, gewoon voor aanstaande vrijdag uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij het Helicon hier in 's-Hertogenbosch. Een groene MBO opleiding die vaklui opleidt voor dier, groen, plant en boom. Geen ervaring mee, toch uitgenodigd![]()
Dit wordt m'n eerste sollicitatiegesprek in 18 jaar tijdAl word ik het niet, pak mooi alvast die ervaring mee.
![]()
Wel, blijkbaar heb ik een hele goede indruk gemaakt, want vrijdag aanstaande heb ik daar het tweede gesprekDownforce Hans schreef:Voor dier,groen,plant en boom............nou doe dan je zomer outfit maar aan met je sandalen en geitewollesokken, succes gegarandeerd.Bram schreef:Vanaf woensdag val ik in het sociaal plan van defensie (eigen verzoek na niet kunnen 'vinden' van nieuwe functie) want ik wil daar weg, zo snel als kan.
![]()
Is werk/studie combineren geen optie?Kelvinrs schreef:Ben bijna 5 jaar werkzaam in de beveiliging waar ik 80% van het wereldje wel gezien heb.
Ben van plan weer naar school te gaan maar jongejonge wat is het lastig om een keuze te maken. Ben mij dus druk aan het orientëren en het leventje als student zal wel een flinke omschakeling worden..