Als je er te wild mee om gaat, kun je wel makkelijk je bak slopen btw...
Mooie stoeltjes!!
Aii, dat wordt wel een probleempje....Rolf205 schreef: 09 jan 2023, 11:19 Als je er te wild mee om gaat, kun je wel makkelijk je bak slopen btw...
Dan moet je wel echt als een bokito rijden.Rolf205 schreef: 09 jan 2023, 11:19 Als je er te wild mee om gaat, kun je wel makkelijk je bak slopen btw...
Ah zo jaivo-b schreef: 09 jan 2023, 21:40 Je bent toch een zelfverklaarde lomperik als ik het meestal zo leesDan ram je straks die satchshift door het schutbord.
Misschien toch wel…StefanW schreef: 08 jan 2023, 21:42 Mooie stoelen!
Satchshift is mooi spul, maar wel ff wat werk om te monteren. Je moet een rondje zagen in je schutbord geloof ik.
Over een jaar is het een volledige racer...![]()
Ook welkom he.
Wel gaaf.. maar ik heb zelf ook al 'n Franse hothatch ergens in een hoek staan waar het eea. nog aan gebeuren moet, daar kom ik al amper aan toe..Godspeed schreef: 28 jan 2023, 10:56 Je bent vrij om een bod te doen, Eeuwe! Nu de Satchshift er nog niet in zit kan alles eenvoudig terug naar origineel.
Zeker! Heb nog een heel mooi setje 16” staan met verse 4 seasons. €2500,- inclusief een Volvo V70.
Waarom kom je dit vragen in mijn topic?Joeya schreef: 07 feb 2023, 11:44 Maar niemand toevallig velgen voor n 106 rallye’s of OZ of alu c5 velgen?