private leasevester86 schreef: 06 nov 2020, 21:31 het is dat ik momenteel niet in de situatie ben om zoiets aan te schaffen, want deze staat hoog op mn bucketlist...

Krijgen de mensen de originele uitlaat er ook bij bij aankoop?"

private leasevester86 schreef: 06 nov 2020, 21:31 het is dat ik momenteel niet in de situatie ben om zoiets aan te schaffen, want deze staat hoog op mn bucketlist...
Ghehehehe, dé echte petrolhead gedachteRiceaux schreef: 01 mar 2021, 17:30 De planning was sowieso al dat ie er uit zou gaan, alleen kan de opvolger nu nog dikker worden, aangezien ik langer kan sparen.![]()
Beetje afhankelijk hoeveel de 3 auto’s die ik op het oog heb nog afschrijven wordt het een F80 M3 Competition, Giulia QV of een Shelby GT350.e30touring1990 schreef: 01 mar 2021, 20:08 Succes met de verkoop Rico! benieuwd wat er terugkomt tzt![]()
Vette plannen, daar kan je geen verkeerde keuze kan makenRiceaux schreef: 01 mar 2021, 21:32Beetje afhankelijk hoeveel de 3 auto’s die ik op het oog heb nog afschrijven wordt het een F80 M3 Competition, Giulia QV of een Shelby GT350.e30touring1990 schreef: 01 mar 2021, 20:08 Succes met de verkoop Rico! benieuwd wat er terugkomt tzt![]()
![]()
Ga je mond spoelen!
haha idd, bij mij hetzelfde!JP schreef: 02 mar 2021, 11:14 Bij de Deurwaarders op RTL is een oudere, ietwat gezette deurwaarder en die rijdt af en toe ook in een rode RX8, naast een NSU RO80 .
Dan moet ik altijd aan dit topic denken![]()
Als ik niet binnenkort onder het mes zou gaan en m'n normale energie zou hebben, zou ik het inderdaad opgelost hebben. Had een andere headunit binnen gekregen, maar die was nog stukker dan die van mij, dus die weer retour afzender gedaan.Knot schreef: 02 mar 2021, 11:12 Remmen en radio is wel op te lossen toch, andere unit erin en remmen even loshalen en gangbaar maken?
Lekker hoor 9000rpm alleen denk niet dat het met mijn rijstijl lang heel blijft, dat gaat die 250ml olie premix niet oplossen ben ik bang.
Ja de held! En over een paar maanden is ook deze RX-8 een youngtimer, dus zakelijk voordelig, dus prijsstijging!JP schreef: 02 mar 2021, 11:14 Bij de Deurwaarders op RTL is een oudere, ietwat gezette deurwaarder en die rijdt af en toe ook in een rode RX8, naast een NSU RO80 .
Dan moet ik altijd aan dit topic denken![]()
Moet er wel goedkoper voor gaan wonen hoor.