De vraag stellen, is hem beantwoorden

De vraag stellen, is hem beantwoorden
Het sarcasme gaat de laatste weken op DF wel driedubbel laags diep. Ik kan het bijna niet meer volgen.tomgtr schreef: 20 aug 2018, 16:56 Ik heb geen sportwagen om 3 kinderen en 4 fietsen mee te nemen...............
tomgtr schreef: 20 aug 2018, 19:07 Ohw. Eh? Ohhhh. Ok nou snap ik hem. Ja, ok. Sorry, ik ben meer aan de duitse fancy namen gewend.
Ik merk er op mijn dieseltje niet zoveel van, de remmen doen het gewoon goed en met normaal gevoel. Wat je wel merkt is dat er bij ABS ingrepen geen ratel is.2. NATURAL FEEL
The brake pedal is still linked to a traditional tandem pump, though this piston doesn’t directly push brake fluid into the lines as with a conventional system. Instead the computer’s sensors read the driver’s input. A load simulator cylinder is designed to provide the driver with natural pedal feedback, while a linear actuator aims to make pedal feel consistent and predictable. The tandem pump’s connection to the pedal allows it to serve as a sufficient back-up in the case of a system failure (with a similar feel to a traditional system with no vacuum assistance).
Why? Het sturen is het meest direct in zijn klasse (ook minste omwentelingen in het stuur) en qua geluid:Kasteel schreef: 22 aug 2018, 10:07 Ik zou zeggen, mist de scherpte van de m3 en bruutheid van de AMG; qua looks wel winnaar voor
![]()
Scherpte wordt hier verward met plank-hard denk ik.Alfata schreef: 22 aug 2018, 10:10Why? Het sturen is het meest direct in zijn klasse (ook minste omwentelingen in het stuur) en qua geluid:Kasteel schreef: 22 aug 2018, 10:07 Ik zou zeggen, mist de scherpte van de m3 en bruutheid van de AMG; qua looks wel winnaar voor
![]()
Daarnaast is die in de rechte lijn ook sneller dan beiden.
1. Rommelig interieur w.b. materiaalgebruik? Dat is in de F80 niet anders. Dat plastic rondom de pook, raar geplaatste Idrive knop, en totaal geen ontwerpfilosofie. Een drukke bedoeling.FreudeamFahren schreef: 22 aug 2018, 10:36 Met recent 4.000 km onder de riem in een F80 M3 kan ik dat alvast hartstochtelijk ontkrachten: een M3 (in dit geval met actief onderstel) is absoluut niet plankhard. Sterker nog: het onderstel wordt juist gekenmerkt door een groot vermogen om zowel korte als lange hobbels erg mooi op te nemen. Een van de mooist gedempte moderne BMWs waar ik mee heb gereden.
Ik heb bij een Giulia Q gekeken voor ik de M3 kocht, maar vind het geheel niet af. Rommelig interieur vwb materiaal gebruik, sper dat soms werkt en soms weer niet, hakerige handbak. Het is voor mij hetzelfde laken een pak als een Maser Qp: ik wil heel graag dat ik er eentje wil (uiterlijk en geluid zijn fantastisch), maar in de praktijk zijn ze naar mijn smaak gewoon niet ver genoeg uitontwikkeld (waarbij op een Qp de lijst met minpunten wezenlijk langer is dan op de Alfa trouwens). Ik zou spijt hebben voor ik ermee thuis ben aangekomen.
Over thuis komen gesproken: dat het mijn broer gister weer niet lukte om met de Giulia thuis te geraken van vakantie (zet 'm nog eens op een oprijwagen joh, het is pas de zoveelste keer) laat ik gemakshalve even buiten beschouwing, al is het maar omdat het naar alle waarschijnlijkheid dit keer de dealer was die nalatig is geweest. Het is de auto zelf eigenlijk niet echt aan te rekenen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], MarcF en 0 gasten