zag je die vonken regen...had de banden al helemaal op gereden met z'n smoke gordijn.
denk wel als je dat blok downtuned met kleinere compressor en zeg max 700pk dat het blok misschien redelijk betrouwbaar kan zijn als ie op die 1.700pk is gebouwd
Daar had ik het in het voorsteltopic van EricYellow nog overEvdP schreef:Deze staat te koop.
He er ooit een topic van gelezen dacht ik maar ik weet niet meer waar... (Zou best hier kunnen zijn)
Ook goedemorgen.InjectTheVenom schreef:VW Fridolin met....
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13749" onclick="window.open(this.href);return false;
V10 van een m5 in je e3?Walter schreef:Als ik later groot ben (kuch) wil ik ook zoiets.. kicken!!![]()
![]()
![]()
GTRene schreef:WTF![]()
die is echt low profile, lol @saai interieur en kinderding voor het raam![]()
en dan 510pk en over de 300km/u![]()
daar kun je je mooi in vergissen.
Inderdaad niet mooi. Ook die velgen, uitlaten en rooster op de zijkant passen totaal niet bij de auto.Walter schreef:Dat gaat helemaal nergens over, zet 'm dan gewoon niet te koop.EvdP schreef:Hij is te koop voor aardig wat euro's
Zo vind ik 'm trouwens niet zo heel mooi: van binnen is het gewoon een moderne BMW. Alleen de buitenkant ziet er nog oud uit.

Hij heeft ook al wel een keer een plasje gedaan tijdens het rijden.Niels schreef:Prachtig, zo'n oude baas een beetje aan de hobby en dan zo'n beest uit de garage rollen uiteindelijk![]()
Die gast in die Kadeath durft wel zeg!
Riceaux schreef:Inderdaad niet mooi. Ook die velgen, uitlaten en rooster op de zijkant passen totaal niet bij de auto.Walter schreef:Dat gaat helemaal nergens over, zet 'm dan gewoon niet te koop.EvdP schreef:Hij is te koop voor aardig wat euro's
Zo vind ik 'm trouwens niet zo heel mooi: van binnen is het gewoon een moderne BMW. Alleen de buitenkant ziet er nog oud uit.
Gebruikers op dit forum: ErikS, Majestic-12 [Bot] en 12 gasten