Nieuwe hype; de iPAD
- Niels v D
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Kun je ze niet gewoon een bril verkopen? 

- dvh
Dat advies krijgen ze pas ná ze een bril gekocht hebben, uiteraard 8)
-
NinJump! Aanrader 

- RutgerK
Ik heb hier sinds een paar dagen ook zo'n aaipet liggen. Hij moet vooral gebruikt worden op reis (geen geprinte documenten meenemen), lezen van digitale tijdschriften en agenda en e-mail.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Het apparaat zelf werkt wel handig. Het werken met de iPad vind ik erg omslachtig. Foto's erop zetten lukte niet makkelijk, diverse verschillende Office documenten moet ik per app via filesharing kopieren en dat soort omslachtige processen. Ik wil gewoon een map 'documenten zakelijk' aan kunnen maken en daar alles neer kunnen zetten. Ik moet mij nu maar eens gaan verdiepen in MobileMe, Dropbox en dat soort programma's.
Een volgende tablet moet in ieder geval een veel hogere resolutie hebben want het lezen valt mij toch echt tegen.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Het apparaat zelf werkt wel handig. Het werken met de iPad vind ik erg omslachtig. Foto's erop zetten lukte niet makkelijk, diverse verschillende Office documenten moet ik per app via filesharing kopieren en dat soort omslachtige processen. Ik wil gewoon een map 'documenten zakelijk' aan kunnen maken en daar alles neer kunnen zetten. Ik moet mij nu maar eens gaan verdiepen in MobileMe, Dropbox en dat soort programma's.
Een volgende tablet moet in ieder geval een veel hogere resolutie hebben want het lezen valt mij toch echt tegen.
-
OnlineJoost H.
Ik gebruik daarvoor GoodReader, kan je makkelijk via Wifi documenten uploaden en indelen vanaf je PC. Ik heb deze app op vakantie gebruikt om geen paper-documents mee te nemen.RutgerK schreef:Ik wil gewoon een map 'documenten zakelijk' aan kunnen maken en daar alles neer kunnen zetten.
-
Op internet heb je diverse aanbiedingen voor iPad inc abbo voor 36 per maand.
Heeft hier iemand al ervaring inclusief een abonnement van vodafone?
Heeft hier iemand al ervaring inclusief een abonnement van vodafone?
- MartijnGizmo
Zijn dat niet gewoon merendeels aanbiedingen voor een voice-abo met een goedkope Nokia en een iPad zónder 3G?
-
In dit geval gaat om aanbiedingen voor de 3G,MartijnGizmo schreef:Zijn dat niet gewoon merendeels aanbiedingen voor een voice-abo met een goedkope Nokia en een iPad zónder 3G?
maar ik denk dat tethering een goedkopere oplossing is aangezien ik al over een telefoon beschikt met mobiel internet.
-
Goede tip Joost. Ziet er erg netjes uit!Joost Hermens schreef:Ik gebruik daarvoor GoodReader, kan je makkelijk via Wifi documenten uploaden en indelen vanaf je PC. Ik heb deze app op vakantie gebruikt om geen paper-documents mee te nemen.RutgerK schreef:Ik wil gewoon een map 'documenten zakelijk' aan kunnen maken en daar alles neer kunnen zetten.
-
Ik gebruik daarvoor de Dropbox App. Bevalt prima, zou nog beter zijn als de ipad excel on wijzigen...RutgerK schreef:Ik wil gewoon een map 'documenten zakelijk' aan kunnen maken en daar alles neer kunnen zetten. Ik moet mij nu maar eens gaan verdiepen in MobileMe, Dropbox en dat soort programma's.
Tweede optie is op een SD kaart knallen en lezen via camera connection kit.
- Downforce Hans
De camera connection kit is ook erg makkelijk om foto's van je i phone naar je i pad te krijgen.........
- MartijnGizmo
- RutgerK
Toch is het wel lachwekkend als je de 'methodes' leest om een bestand van een harde schijf op een flashcard te zetten.steve smith schreef:Ik gebruik daarvoor de Dropbox App. Bevalt prima, zou nog beter zijn als de ipad excel on wijzigen...RutgerK schreef:Ik wil gewoon een map 'documenten zakelijk' aan kunnen maken en daar alles neer kunnen zetten. Ik moet mij nu maar eens gaan verdiepen in MobileMe, Dropbox en dat soort programma's.
Tweede optie is op een SD kaart knallen en lezen via camera connection kit.

Als ik met geknepen ogen naar de iPad kijk en naar Android/WM/Phone7 dan in Apple applicatie georienteerd en de andere bestand georienteerd.
Excel moet ik in Numbers zetten en Word in Pages, pdf in Goodreader, avi films in CineXplayer en ga zo maar door. Het is wel even een omschakeling.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qmuLoFzZ ... r_embedded[/youtube]
-
Lig jij nou met je pik in het zand een beetje DF te lezen? Dan had je niet de halve wereld over hoeven vliegen.....Downforce Hans schreef:De camera connection kit is ook erg makkelijk om foto's van je i phone naar je i pad te krijgen.........
- Downforce Hans
Yes Steve zelfs in Brasil kan ik het niet laten........ 

-
- Auto: M3P, 130i
Documents 2 Go. http://www.dataviz.com/products/documen ... ice_id=735" onclick="window.open(this.href);return false;steve smith schreef:Ik gebruik daarvoor de Dropbox App. Bevalt prima, zou nog beter zijn als de ipad excel on wijzigen...RutgerK schreef:Ik wil gewoon een map 'documenten zakelijk' aan kunnen maken en daar alles neer kunnen zetten. Ik moet mij nu maar eens gaan verdiepen in MobileMe, Dropbox en dat soort programma's.
- dvh
Leuke reclameromo schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qmuLoFzZ ... r_embedded[/youtube]

-
Heren,
Me vriendin vind de iPad een leuk ding als vervanger voor haar oude trage computer.
Alleen vragen we ons af of je hiermee ook muziek downloaden zoals je met LimeWire op je computer,
kan dit?
Me vriendin vind de iPad een leuk ding als vervanger voor haar oude trage computer.
Alleen vragen we ons af of je hiermee ook muziek downloaden zoals je met LimeWire op je computer,
kan dit?
- MartijnGizmo
LimeWire is sinds vorige week dood, dus dat kan sowieso niet. Ik zou zeggen: koop de muziek met iTunes (kan op de iPad zelf) of neem een Spotify-account. 

-
I know, ik denk niet dat me vriendin al haar muziek gaat kopen dus dat is geen optie (iTunes)MartijnGizmo schreef:LimeWire is sinds vorige week dood, dus dat kan sowieso niet. Ik zou zeggen: koop de muziek met iTunes (kan op de iPad zelf) of neem een Spotify-account.
is er een alternatief voor downloaden op een iPad anders kopen we een laptop voor het gebruik.
-
Vanaf nu mag ook ik me een trotse bezitter noemen van een 16GB iPad.
Nu probeer ik de jailbreak toe te passen maar ik krijg de melding dat mijn versie te oud is, hoe kan je dit updaten?
Nu probeer ik de jailbreak toe te passen maar ik krijg de melding dat mijn versie te oud is, hoe kan je dit updaten?
-
Hahaha toch geen laptop?
Firmware upgraden doe je door em aan te sluiten en in iTunes op de knop 'Check for Update' te klikken.
Firmware upgraden doe je door em aan te sluiten en in iTunes op de knop 'Check for Update' te klikken.
-
Tom schreef:Hahaha toch geen laptop?
ze koop maar zelf een laptop..
als ik dat doe dan zeg iTunes dat ik de meest recente software heb.
-
Inmiddels gelukt via een omweg, bedankt voor de hulpBrianV schreef:Tom schreef:Hahaha toch geen laptop?
ze koop maar zelf een laptop..
als ik dat doe dan zeg iTunes dat ik de meest recente software heb.