zoals die stond op de Frankfurt motor show in 2009

Hier nog een foto van de Club racer in het blauw.
En dit is de clubracer 2011, zoals die in Geneve stond dit jaar

http://nl.autoscout24.be/details.aspx?id=180599605" onclick="window.open(this.href);return false;Hans R schreef: ik mis de 340R
dat doen ze ook, klinken goed, denk dat hij wel een carbon luchtfilterhuis heeft en een andere uitlaat?Hans R schreef:Gaat lekker dat K-serie Roverblokje 8) Wat een heerlijk geluid toch.. ik mis de 340R
Nog een dikke maand denk ik dan kan ik mijn duratec laten horen met itb's met jenvey airbox en custom uitlaat.GTRene schreef:dat doen ze ook, klinken goed, denk dat hij wel een carbon luchtfilterhuis heeft en een andere uitlaat?Hans R schreef:Gaat lekker dat K-serie Roverblokje 8) Wat een heerlijk geluid toch.. ik mis de 340R
eneuh, als alternatief, zo'n duratec blokje klinkt zal toch ook zoiets kunnen klinken denk ik?
of klinkt dat weer heel anders, heb ze wel eens gehoord met een super geluidje (redelijk wat vermogen ook)
Waarom die link niet hier posten zodat iedereen kan zien waar je mee bezig bent?Emiel schreef:Zal je vanavond ff pm sturen met link naar wat foto's van het project, heb je wat tijd verdrijf.
Kreeg net een PB van emiel met de reden waarom hij de link niet hier heeft staan.GTRene schreef:tis een heel project kan ik je alvast vertellen![]()
respect voor Emiel 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten