Je kan beter je grijze haar vervenJoost Hermens schreef:* pinkt traantje weg

Je kan beter je grijze haar vervenJoost Hermens schreef:* pinkt traantje weg
Andre schreef:Het mooie is dat het een prestatie is wat onstaan is uit een droom die werkelijk is geworden uit een forum. De vele steun en aanmoedigingen van jullie allemaal geven ons de kracht tot presteren. Zo fijn dat jullie ons een hart onder de riem steken als het even niet gaat. Alle steun berichten en gratis hulp die we kregen van jullie toen elmar een dacia wiel verloor was ronduit fantastisch. Het blijkt maar weer dat het leeft al die 110pk. De volgende race op Assen zijn jullie allemaal welkom entree is gratis. Maus staat er met zijn 335i en heeft voor jullie een verassing in zijn kofferbak liggen. Een echte Dacia sleutelhanger prijs 6 euro 98 cent speciale forum prijs. Wees er snel bij deze zijn zo weg.
Ach ja die motoren kunnen er wel tegen maar door dat enorme vermogen hield helaas de bak het niet uitRené130i schreef:Iedeer voordeel heeft zijn nadeel Laurens, ook opvoeren van motoren
Zit er een K&N Powerfilter op? 8)René130i schreef:Iedeer voordeel heeft zijn nadeel Laurens, ook opvoeren van motoren
Nee, een echte K und N inleg filter, + 5 pk dus een vermogensstijging van 40 %. 8)indobesar schreef:Zit er een K&N Powerfilter op? 8)René130i schreef:Iedeer voordeel heeft zijn nadeel Laurens, ook opvoeren van motoren
Precies, gasklep in de rijwind.Laurens schreef:Nee joh luchtfilter er gewoon uithalen
Hoe laat is dat vandaag?ArjandeV schreef:Als het goed is rijden de jongens vandaag op Assen, misschien wip ik vanmiddag wel even langs!
Netjes ! Het gaat merkbaar beter zowel op als naast de baanTristan schreef:Goed gedaan, mannen! Gaat steeds beter volgens mij.![]()
Ben gister op een zeiknat Assen 2e overall geworden (1e race 3e, 2e race 2e plek). Dat regen rijden ligt me wel. 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten