Ziet er tof uit - zijn dit nu totaal andere velgen of zelfde maar andere kleur?
En snap je helemaal Willem

Ziet er tof uit - zijn dit nu totaal andere velgen of zelfde maar andere kleur?
Klopt...maar in sport + heb je hier (met de manuele) iets minder last van en gaat het vlotter. Bij DKG valt dit ook minder op, want deze heeft iets kortere versnellingen en schakelt sneller waardoor zakken van turbodruk iets minder opvalt. Voor mij zijn er eigenlijk geen echte issues meer met de manuele bak van de M2, na dat ik dit andere UCP koppelingspedaal heb gestoken (de lange slag, hoog aangrijpingspunt en speling van de pedaal was eigenlijk datgene wat mij het meest stoorde).Jussi schreef: 04 dec 2018, 10:46 Wat jij beschrijft ervaar ik wel in mijn 318d touring maar niet in de M2.
Koppeling voelt heel consistent, aangrijppunt heel erg duidelijk, geen slip, goede auto roll functie, en met rev-match erg comfortabel in dagelijks verkeer.
Enige minpunten zijn het trage schakelen tussen 1-2 en 2-3 en dat turbodruk zakt wanneer je schakelt, waardoor hij altijd even aarzelt alvorens er weer vandoor te gaan.
Zullen ze zeker doen en de MK1 M2's zijn al stevig gedaald...nu dat mijn Z4M verkocht is denk ik wel dat ik mijn M2 nog zeer lang (misschien zelfs eeuwig) ga bijhouden. Maar zeg nooit, nooit...er zullen in de toekomst nog auto's komen en gaan, maar ik wil wel graag steeds een "manuele" BMW M in mijn garage tussen de rest hebben staan. De M2 is zo vet, zo handig, zo fun, zo goed op circuit...dat ik voor mijn doeleinden totaal niet zou weten welke andere wagen hier kan aan tippen voor mij. Gewoon het aspect dat ik hier letterlijk elke dag mee rijd is al zalig en een feest! Z4M was zeer vet en zal ik zeker missen (vooral vanwege zijn motor en stuurgevoel). Maar dit was een 2de sun & fun wagen en geen daily. Sinds de komst van de M2 kwam hij de laatste 2 jaar gewoon niet meer zo veel buiten.Martijn_bmw schreef: 04 dec 2018, 21:30 Echt heel mooi! Hopelijk gaan de M2’s een beetje in waarde dalendie zou ik erg graag ook eens bezitten
Daar hebben we een apart draadje voor: Nederland naar de Haaien.Andre schreef: 05 dec 2018, 20:42 Tja zo n filmpje kan je hier wel vergeten te maken. Zowel Assen als Zandvoort willen eerst dikke euro s zien voordat je een wiel op de baan zet. Baan beschikbaar stellen zoals in dat filmpje doen ze hier allang niet meer.
Leuk dat je dat doet natuurlijk, maar valt dat niet onder de noemer verkapte reclame?Andre schreef: 07 dec 2018, 00:16 Ik heb mijn kartbaan vaak genoeg ter beschikking gesteld. Opnames voor tv fryslan Nick de Vries. Opnames voor een tv serie ook tv fryslan. Vele Dagen voor kinderen met Kanker. Allemaal kostenloos!
Gebruikers op dit forum: Mark 320iS en 2 gasten