Mercedes Bus (nieuw model geen id hoe dat heet) met in de grille een LED-balk....wtf
Vandaag GESPOT
- duifjes.com
Re: Vandaag GESPOT
Vanmiddag @ Deventer:
Mercedes Bus (nieuw model geen id hoe dat heet) met in de grille een LED-balk....wtf
-
OnlineKasteel
Nee, reed met andere auto, maar hij viel me al van afstand op door die arrogantie politie-rijstijl. Dacht aanvankelijk dat er een ander soort politie in zat.Ruben schreef:En, ging je alarm af?Kasteel schreef:65-KJB-7
Skoda Superb met daarin grote camera en volgens mij meetapparatuur, Blik op de Weg/Wegmisbruikers?
60l is wel lachwekkend, dan houd je een actieradius van 250 van pomp tot pomp over, vanuitgaande dat je niet tot de laatste liter kan rijden...steve smith schreef:Best dikke auto zo´n Superb 3.6. Alleen een beetje moeilijk serieus te nemen met een 60L tank.......Kasteel schreef:65-KJB-7
Skoda Superb met daarin grote camera en volgens mij meetapparatuur, Blik op de Weg/Wegmisbruikers?
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Dat is om het groene rijden aan te moedigen. Als je te vaak moet tanken pas je je rijstijl wel aan.... 
- Martin van der Zwaard
Dan weet ik wel wie dat is geweest.....Niall schreef:Wegmisbruikers, tussen Nijkerk en Spakenburg. 2 Weken later ging ie daar weer op de bon dmv een lasergun op een afstand van 850m
- VLA
zojuist in Almere, een matzwarte CLS AMG, ging naast me staan bij het stoplicht, ben maar rustig weggereden bij groen.

- Niall
Niet wie jij denk, maar je bent wel warm. Zijn zwagerMartin van der Zwaard schreef:Dan weet ik wel wie dat is geweest.....Niall schreef:Wegmisbruikers, tussen Nijkerk en Spakenburg. 2 Weken later ging ie daar weer op de bon dmv een lasergun op een afstand van 850m
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Hij stond stil helaas. Maar wel de V10 horen roffelen..
Moest iPhone instellen voor de klant.
-
Twan81
Gisteren (28e) Bert z'n gele m3 gezien op het circuit in zolder. Ik zag het pas toen ik naar huis reed. Nog wel ff gestopt maar jammer genoeg stond er niemand bij,
Geen idee waarom hij daar was. Op het circuit zelf reden heel de dag motoren rond. En bij de driftcup, waar ik zelf aan meedeed, heb ik hem ook niet gezien.
Dus rara wat deed Bert in zolder
Geen idee waarom hij daar was. Op het circuit zelf reden heel de dag motoren rond. En bij de driftcup, waar ik zelf aan meedeed, heb ik hem ook niet gezien.
Dus rara wat deed Bert in zolder
- Adje ///M3
Rivanov: Grappig! Muziek welke op de display te zien is, heb ik er nog op gezet
Leuke "station" he!
Leuke "station" he!
-
Xave30
Idd, grappig/leuke nummer van Juanes.
- Stefan van Elst
Ik heb vanavond deze Toyota Sera zien staan in Nijmegen.
Hij heeft nu wel andere velgen gekregen.
Zeer aparte auto.
Hij heeft nu wel andere velgen gekregen.
Zeer aparte auto.
- GTRene
leuk he, zag ze destijds regelmatig op PH te koop.
mooi type deur, wellicht leuk om om te bouwen en dan bv een supra turbo erin
mooi type deur, wellicht leuk om om te bouwen en dan bv een supra turbo erin
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Ja die ben ik ook tegengekomen van de week! Twee agenten die ook in Wegmisbruikers te zien zijn zaten daarin. Ik ging met een aardige tempo de A325 af richting de A15, toen zag ik opeens een zilveren Skoda in mijn binnenspiegel op een afstand. Ik vermoedde toen ging ik beter kijken, leek iets naast hun binnenspiegel te hangen. Ik dus netjes op de rechterbaan blijven en toen ze mij inhaalde keek ik even naar binnen en ja hoorKasteel schreef:65-KJB-7
Op de terugweg over de A15 kwam ik trouwens ook nog een zwarte nieuw model 3-serie tegen, ook undercover politie!
- 911-lover
Stond verleden jaar en dit jaar eentje te koop op de Techno ClassicaStefan van Elst schreef:Ik heb vanavond deze Toyota Sera zien staan in Nijmegen.
Zeer aparte auto.
- InjectTheVenom
Zonet kwamen hier voor de deur een Rode MG A en een oranje Eend van het vierkante model voorbij.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Geweldige station!Adje ///M3 schreef:Rivanov: Grappig! Muziek welke op de display te zien is, heb ik er nog op gezet![]()
Leuke "station" he!
-
KoenM
Gisteren in Laag Soeren heb ik een oude Ferrari zien, (En vooral horen :banaan: ) rijden 
Ben niet zo bekend met de oudere Ferrari's, maar ik denk dat het een 365 gtb was
Erg mooi ding zeg!
Ben niet zo bekend met de oudere Ferrari's, maar ik denk dat het een 365 gtb was
Erg mooi ding zeg!
- Mathieu
Hoezo Ferrari California niet mooi?
Ik had de voordeur openstaan en ik hoorde wat interessant motorgeluid!
Er kwam dus een Lamborghini Murcialago in het wit met Italiaanse kenteken voorbij en daarachter een Ferrari California in het antraciet metallic met Zwitsers kenteken. In deze kleur is het een plaatje.
Ik had de voordeur openstaan en ik hoorde wat interessant motorgeluid!
Er kwam dus een Lamborghini Murcialago in het wit met Italiaanse kenteken voorbij en daarachter een Ferrari California in het antraciet metallic met Zwitsers kenteken. In deze kleur is het een plaatje.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 01 mei 2011, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineKasteel
29ste in Arnhem centrum een superstrakke e9 3.0, echt schitterend, gelijk maar iemand een berichtje gestuurd met kenteken, bleek zowaar bekend te zijn
.
-
Xave30
E9's zijn idd regelmatig in Arnhem te vinden. 
- ErikMartijn
Volgens mij heb ik jou gisteren gespot in Arnhem, Xave30. Een groene e34 525i met ringsticker achterop ter hoogte van het velperplein ofzo? Bij dat parkje daar iig, woon er nog niet zo lang dus weet nog niet hoe het allemaal heet hier. 
-
Xave30
:o
Ik reed daar idd langs Erik.
Ik reed daar idd langs Erik.
- GTRene
wat deed je daar

-
Xave30
lol Rene... rijden toch.
- Riceaux
Heb laatst ook zo'n e9 zien rijden. Kon aldoor niet op de type naam komen maar dat was het dus.Kasteel schreef:29ste in Arnhem centrum een superstrakke e9 3.0, echt schitterend, gelijk maar iemand een berichtje gestuurd met kenteken, bleek zowaar bekend te zijn.
Mooie auto's!