Mooie bak, maar voor mij niet de ultieme spec, feit dat ie geen PDK heeft verknalt dat al, daarbij zou ik een veel uitbundiger interieur willen, vind dit altijd zo saai ogen die zwarte interieuren van porsche
Ja, bij Porsche zijn ze ook niet gek zou je denken...Downforce Hans schreef: 29 aug 2019, 16:54 Pff 110 pk meer door alleen een tune.......ik weet het niet hoor maar hoe lang gaat dat goed?
Garantie? Betrouwbaarheid?Baboulah schreef: 29 aug 2019, 15:56 Waarom zou je nog een Carrera S kopen, als je voor minder een Carrera koopt en tuned en veel meer power heeft...
Update: A previous version of this story indicated that Litchfield had tuned both a base 911 Carrera and a 911 Carrera 4S to produce 572 horsepower and 480 pound-feet of torque. However, the site Porsche Boost emailed indicating that this likely isn't the case since the base 911's turbine and compressor wheels are significantly smaller and its boost pressure is lower than the C4S'. Considering that, it would be unlikely that a single tune could net the same output from both engines..
We emailed Litchfield for clarification. Here is the response from company director Iain Litchfield:
"Thanks for the email and interest in our 992 tuning work.
The development car we used was a Carrera 4S but all the information we could find (mainly through the UK press) was that the European base Carrera would receive the same engine but in de-tuned form because of the latest emissions. The Porsche press release I saw here made no mention of small turbos but I’m more than happy to correct it if I’m wrong. Either way it’s an amazing engine.
Regards
Iain Litchfield"
Tja, als je daar van wakker ligt, waarom koop je dan zo een auto? ik zou sws elke nieuwe auto die ik koop met turbo motor meteen laten aanpassen, heeft het teminste zin mee om te chippen, dus wrom niet?
Rare redenatie. Want iedereen met een Porsche heeft een geldboom, of wat bedoel je?Baboulah schreef: 30 aug 2019, 11:04Tja, als je daar van wakker ligt, waarom koop je dan zo een auto? ik zou sws elke nieuwe auto die ik koop met turbo motor meteen laten aanpassen, heeft het teminste zin mee om te chippen, dus wrom niet?
Niet mee eens. Je gooit wel je reputatie als tuner te grabbel, als je publiekelijk zulke aannames maakt. Nooit een wagen op de bank gehad en toch weten wat je eruit kan halen. Fouten maken is menselijk, maar dit is gewoon niet handig om te doen.En ik snap wel waarom ze het zo naar buiten brengen als ze nergens hebben kunnen vinden dat het anders is dan down tuning, waarom zou je het dan niet zeggen? Ze staan er duidelijk achter, en als niet zo is durven zij dat ook wel toe te geven denk ik zomaar... Time will tell