Arthur schreef: 19 okt 2024, 10:35 Das jammer, Eeuwe. Je zat er krap op. Dit begint trouwens op stalken te lijkenM’n dochter woont 500m verderop in een zelfde soort woning (studentenkamer)
![]()

Arthur schreef: 19 okt 2024, 10:35 Das jammer, Eeuwe. Je zat er krap op. Dit begint trouwens op stalken te lijkenM’n dochter woont 500m verderop in een zelfde soort woning (studentenkamer)
![]()
fixedJP schreef: 19 okt 2024, 11:06 Moet toch stiekem een nachtmerrie zijn, een DF’er als schoonzoon…. Jammer dat ze niet in Maastricht is gaan studeren![]()
Stalken is ongewenst gedrag Arthur, misschien vindt jouw dochter het wel heel fijn!Arthur schreef: 19 okt 2024, 10:35 Das jammer, Eeuwe. Je zat er krap op. Dit begint trouwens op stalken te lijkenM’n dochter woont 500m verderop in een zelfde soort woning (studentenkamer)
![]()
Daar is aardig op afgeschreven. Ben daar afgelopen voorjaar geweest, was een behoorlijke bende om huis geworden. Dat hebben ze flink opgeruimd. Mooi plekje voor een paardenliefhebber.frank de jonge schreef: 21 okt 2024, 15:52 Die befaamde Weiteveense woning staat ook te koop. Aan doodlopende weg.....
En dan wordt die getaxeerd en blijkt dat je maar 5k hebt overboden. Het is allemaal niet zo spannend, vraagprijzen zijn laag om veel publiek te trekken. Tevens is het meer courtage voor de makelaar.MParallel schreef: 20 okt 2024, 23:48 65k overgeboden? Man man is het zo treurig gesteld met de huizenmarkt?
Eens maar ook eens met Hitz.Rnd schreef: 21 okt 2024, 21:30 Zo laag vind ik die vraagprijzen niet. Overbieden neemt gewoon bizarre vormen aan. Huizenmarkt is totaal overspannen.
Tja, de taxateur rekent gewoon richting de verkoopprijs, vaak genoeg meegemaakt, zelfs als er 40k directe kosten waren werd het toch rond de verkoopprijs getaxeerd.Hitz schreef: 21 okt 2024, 18:02En dan wordt die getaxeerd en blijkt dat je maar 5k hebt overboden. Het is allemaal niet zo spannend, vraagprijzen zijn laag om veel publiek te trekken. Tevens is het meer courtage voor de makelaar.MParallel schreef: 20 okt 2024, 23:48 65k overgeboden? Man man is het zo treurig gesteld met de huizenmarkt?
![]()
Dit inderdaad. Lekker makkelijk om achteraf te taxeren. Wil ik ook wel doen. Iemand is bereid het te betalen, dus wat kan het die taxateur schelen, blijkbaar is het dat bedrag waard in de markt.Luco schreef: 21 okt 2024, 22:13 Tja, de taxateur rekent gewoon richting de verkoopprijs, vaak genoeg meegemaakt, zelfs als er 40k directe kosten waren werd het toch rond de verkoopprijs getaxeerd.
Dat wist ik inmiddels alArthur schreef: 19 okt 2024, 10:35 Das jammer, Eeuwe. Je zat er krap op. Dit begint trouwens op stalken te lijkenM’n dochter woont 500m verderop in een zelfde soort woning (studentenkamer)
![]()
Yes, heb 50 minuten voor sluit geboden. Wel slimme set van je, had ik zelf nooit bij stil gestaan.Joël D. schreef: 19 okt 2024, 09:56 Was er voor dit huis nog een biedtermijn? Wanneer heb jij geboden? Ik heb express afgewacht tot de laatste minuut met bieden. Ik vertrouw die makelaars niet.
Yes, het is een ruime 15%. Én meer dan 5.000 euro per m2, voor Noord-Nederlandse begrippen is dat echt hoog. Maargoed, is ook een redelijk dure stad, en wijk waar ik wel graag wonen wou. Schijnbaar was het nog niet genoegMParallel schreef: 20 okt 2024, 23:48 65k overgeboden? Man man is het zo treurig gesteld met de huizenmarkt?
a) IK ben voor zo min mogelijk overheids- en politieke bemoeienis van de (zogenaamd nog) vrije markt.Fors overbieden wordt de norm doordat huizen opzettelijk te laag in de markt worden gezet. Makelaars wakkeren met scherpe vraagprijzen de gekte aan, constateert Huispedia. Het platform roept de politiek op in te grijpen.,,Het is een strategie om mensen mee gek te draaien.’’
Da's zeker een goed punt JP. Inderdaad.JP schreef: 02 nov 2024, 10:17 Ik was blij dat onze makelaar tegen vast bedrag werkte. Of er nu overboden werd of niet. Duidelijkheid.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bombadil, Eric Z, HarryC, Joost H., MarcF, matthyssie, Paul76, smiley en 11 gasten