Ze laten toch ook tig schepen buiten de haven liggen en wachten met lossen als de prijs te hoog/laag is (of zoiets)wim breman schreef:De prijs van een vat olie is behoorlijk gezakt, zal wel weer weken duren voordat de prijs aan de pomp zakt.
Stelletje oplichters zijn de oliemaatschappijen eigenlijk, als de prijs van de olie stijgt zijn ze er als de kippen bij om de prijs aan de pomp aan te passen.
Benzineprijs
- JP
Re: Benzineprijs
- GTRene
ik snap er ook geen bal van waarom het in Almelo zo duur is bij die BP UltimateErikMartijn schreef:Ik heb hier in Leeuwarden net BP Ultimate getankt voor 1,69 nog wat. Vreemd dat daar zo'n verschil in zit.GTRene schreef:kan het andere draadje niet weer vinden...
dus maar ff hier, BP Ultimate nu al 1.775 euro per liter...
maja is de enige in Almelo, zal volgende keer eens in Bornebroek of Borne kijken daar is er ook 1...kijken wat je daar betaald als het 10c is dan knal ik dat er liever door dan zomaar betaal

maar ik ga geen Tango oid in men kar gooien, tank eigenlijk alleen BP Ultimate.
- Martijn_bmw
+1 oplichters zsm de prijs omhoog en zo laat mogelijk weer terugwim breman schreef:De prijs van een vat olie is behoorlijk gezakt, zal wel weer weken duren voordat de prijs aan de pomp zakt.
Stelletje oplichters zijn de oliemaatschappijen eigenlijk, als de prijs van de olie stijgt zijn ze er als de kippen bij om de prijs aan de pomp aan te passen.