Bedoeld je deze crash Luco? Dit was gisteren.Luco schreef:Ik zou even contact opnemen met davytec, die hebben na gisteren denk ik een nieuwe auto nodig.
Rob ten Herkel crashes hard and rolls his car at Scheivlak corner during a trackday.
Bedoeld je deze crash Luco? Dit was gisteren.Luco schreef:Ik zou even contact opnemen met davytec, die hebben na gisteren denk ik een nieuwe auto nodig.
+1 ergens gok ik ook niet dat de auto van Coppens zoveel kost. Mijn auto ook niet. ( maar die moet eerst nog richting 1.50 kruipen)Hielke schreef:Voor rond de 60k moet je zeker zo'n sub 1.50 apparaat neer kunnen zetten Luco. Breng je 'm weg naar een tuner en wil je 'm pas weer terug zien als ie klaar is dan gaat het idd rap naar de 100k.
Hoorde ik ook . maar dat is wel op te lossen met een betere bak zou je denken toch ? Anderzijds moet een baby Nascar je dat ook wel aan staan natuurlijk.Tristan schreef:DNRT V8 is niet zo betrouwbaar als men denkt. Vreet versnellingsbakken en aandrijfassen. MDM had er ooit 3 in preparatie.
Hielke schreef:Voor rond de 60k moet je zeker zo'n sub 1.50 apparaat neer kunnen zetten Luco. Breng je 'm weg naar een tuner en wil je 'm pas weer terug zien als ie klaar is dan gaat het idd rap naar de 100k.
Opzetje:
E92 M3 bj. 2008 met iets van 70.000 km: aanschaf 38.000
Kooi, stoel, brandblusser, gordels: 4000 euro
Stel nette dempers/veren/stabi's: 4000 euro
Motorsport bussen en draagarmen: 2000 euro
Endurance remklauwen voor en achter: 4000 euro
Sper: 2000 euro
Racekoppeling/drukgroep: 1000 euro
3 sets velgen: 4000 euro
Stuur, deur en dashboardbeplating: 1000 euro
Tot nu toe in totaal precies 60k
Er zullen nog wat zaken bijkomen, maar interieur, standaard velgen, stuur, airbags kun je weer verkopen.
60k. Het kan.
Allemachtig wat een misselijke klapper. De kooi doet zijn werk goed, maar volgens mij hadden ze niet 3x over de kop moeten gaan, impact ziet er heftig uit.hanske schreef:Bedoeld je deze crash Luco? Dit was gisteren.Luco schreef:Ik zou even contact opnemen met davytec, die hebben na gisteren denk ik een nieuwe auto nodig.
Rob ten Herkel crashes hard and rolls his car at Scheivlak corner during a trackday.
Ik ben DF!Downforce Hans schreef:Jij volgt toch elk topic..........
verklaart een hoop hier...Petrolhead Tom schreef:Ik ben DF!Downforce Hans schreef:Jij volgt toch elk topic..........
Neem mijn posts vooral serieus ja.Metchu schreef:verklaart een hoop hier...Petrolhead Tom schreef:Ik ben DF!Downforce Hans schreef:Jij volgt toch elk topic..........
Aaah een Audi RS4...Tristan schreef:Vervanging voor de 130i is gevonden, iets met ca. 140pk meer.
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Fedmas, Mark 320iS, maurizio en 10 gasten