On-topic: vrijdag mogelijk maar eens rondje F11-jes kijken

@knot: eens voor wat betreft die bak dus vandaar dat de 530d ook wel de voorkeur heeft omdat er nog wel eens wat achter hangt.
De grootste hypotheek?Mike R32 schreef: 15 nov 2017, 15:10 Leuk optrekje krijg alleen wel een beetje het gevoel van wie heeft de grootste.
Voor de grootste pats-factor hebben we dit draadje: viewtopic.php?f=9&t=1020&start=14225Mike R32 schreef: 15 nov 2017, 15:10 Leuk optrekje krijg alleen wel een beetje het gevoel van wie heeft de grootste.
De 5serie mag het veld weer ruimen?
In het Noorden valt genoeg te beleven. Het is hier ook lekker rustig tijdens de voetbal wedstrijden van de Noord-Afrikaanse landenRnd schreef: 15 nov 2017, 16:16 Ik vind het ook mooi hoor om die garage en dat huis te zien. Typisch Nederlands om daar negatief over te denken als iemand het post. Ben wel benieuwd welke regio het is. Ik woon zelf in het wilde westen en kijk af en toe wat er op funda te koop is in bijv. het noorden. Denk er wel eens aan om de hele handel hier te verkopen en daar dan wat moois aan het water te kopen. Dat er verder niets te doen is boeit me niks. Lekker rustig. Voorlopig blijft het bij dromen.
Hadden we toch al?Rnd schreef: 15 nov 2017, 16:16 Ik vind het ook mooi hoor om die garage en dat huis te zien. Typisch Nederlands om daar negatief over te denken als iemand het post. Ben wel benieuwd welke regio het is. Ik woon zelf in het wilde westen en kijk af en toe wat er op funda te koop is in bijv. het noorden. Denk er wel eens aan om de hele handel hier te verkopen en daar dan wat moois aan het water te kopen. Dat er verder niets te doen is boeit me niks. Lekker rustig. Voorlopig blijft het bij dromen.
Nog even over het pochen ja/nee: dat vind ik juist het mooie aan dit forum. Als iemand zijn dikke Porsche (of wat anders) toont, dan hoor je (over het algemeen) niemand klagen dat ie aan het patsen is. Het is gewoon leuk om auto's/foto's te delen onder liefhebbers.
Kom maar op met die pats huizen. Ik vind het leuk om te zien waar men woont, misschien een nieuw topic openen.
Mike je ontlokt met die trieste opmerking een onnodige discussie. Wees dan man genoeg om er ook even op terug te komen. Bijvoorbeeld dat je een knipoog vergeten bent ?Mike R32 schreef: 15 nov 2017, 15:10 Leuk optrekje krijg alleen wel een beetje het gevoel van wie heeft de grootste.
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, Google [Bot], Joost H., MJW, Semrush [Bot] en 3 gasten