Het grote DF cryptocurrency topic
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
thanks Wouter! got it.
- Riceaux
Overheen gekeken. Thanks voor de info!smiley schreef: 03 jun 2017, 22:29 @Richeaux zie eerder geposte link.
https://steemit.com/cryptocurrency/@lep ... ft-warning
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Wat ik doe als litebit is uitverkocht dan koop ik via anycoin (goedkoper vaak dan litebit) wat bitcoins en die gooi ik op poloniex. Eenmaal daar zet ik die direct om in stratis of welke andere coin dan ook
Ga mij nu meer inlezen in Golem, factom en sia. Van die laatste heb ik al wat staan.
Siacoin is wel interessant qua concept. Het aanbieden van serverruimte doormiddel van de computers van gebruikers. Vooral cloud based. eigenlijk een veel betere versie van dogecoin
Ik zie best wat potentie daarin, zeker als een bedrijf als netflix misschien mogelijkheden ziet in dat systeem.
En we lezen weer rustig verder!
Ga mij nu meer inlezen in Golem, factom en sia. Van die laatste heb ik al wat staan.
Siacoin is wel interessant qua concept. Het aanbieden van serverruimte doormiddel van de computers van gebruikers. Vooral cloud based. eigenlijk een veel betere versie van dogecoin
Ik zie best wat potentie daarin, zeker als een bedrijf als netflix misschien mogelijkheden ziet in dat systeem.
En we lezen weer rustig verder!
- e30touring1990
goede info Kees en handige manier om zo litebit te omzeilen als de voorraad op is. Sia vd week al wat over gelezen, overige 2 die je noemt nog weinig over gezien. Morgen eens even rustig wat over lezen hoe en wat, interessant allemaal.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Grillige rommel, dat Stratis. Vannacht zitten volgen maar is ook gewoon 7,59 geweest na 10,47 overdag. Zag ook dat het de dag ervoor ook tussen 02.00u en 03.00u een stuk lager lag. Morgen rond deze tijd maar wat kopen...
-
Het kan een probleem zijn dat sommige mensen relatief veel coins hebben omdat ze zich vroeg ingekocht hebben. Voor de munt, niet voor die mensen. Want zodra één van hen uitstapt valt zoiets gelijk op en kun je een angst reactie hebben waardoor je flinke dippen krijgt. Voor de munt zou het beter zijn dat een miljoen mensen een kleine hoeveelheid hebben (nivelleren) dan 750.000 een kleine hoeveelheid en de rest een grote hoeveelheid (waarvan sommige een wel hele grote hoeveelheid), die laatste groep kan behoorlijk bepalen hoe de koers verloopt. Het beste zou zijn als die groep hun coins heel geleidelijk van de hand doen.
- Arthur
Ach, ik ben zo'n n00b dat ik de Wallet niet eens geïnstalleerd/gesynchroniseerd krijg. Laat staan kopen 

- dvh

Het gaat even flink op en neer. Wat wel opvalt is dat het toch snel weer omhoog schiet. Mensen kopen de coins toch gelijk weer op zo lijkt het.
- e30touring1990
Precies dit viel mij ook al op (terecht of niet). Was vannacht ook even wat langer opgebleven om te kijken hoe het verliep maar de dip was erg kort en op litebit was het iig uitverkocht, dat maakt de timing lastig. dit is wellicht te overkomen als je op verschillende tegelijk kijkt (bittrex/poloniex/litebit etc). vannacht iets gekocht rond 8,5/8,7 oid. Ook een aantal DGB gekocht die gisterern waren besproken (2500 stuks maar oid=rond de 140 euro).Arthur schreef: 04 jun 2017, 03:18 Grillige rommel, dat Stratis. Vannacht zitten volgen maar is ook gewoon 7,59 geweest na 10,47 overdag. Zag ook dat het de dag ervoor ook tussen 02.00u en 03.00u een stuk lager lag. Morgen rond deze tijd maar wat kopen...
- Arthur
Gebruik je dan verschillende Wallets of is er een Wallet die meerdere coins ondersteunt?
- Robin Hartog
Verschillende wallets. Vaak kun je het beste een Desktop Wallet downloaden die de coin zelf op hun website aanbiedt. Als je er erg veel hebt, is zo'n Hardware wallet (Ledger Nano S) aan te raden.Arthur schreef: 04 jun 2017, 10:23 Gebruik je dan verschillende Wallets of is er een Wallet die meerdere coins ondersteunt?
Edit: Heb ook rond de 1600 DGB sinds gisteren oid. Die gaat wel lekker. Hopen dat 9 juni a.s. wonderen doet

-
Gewoon n dag open laten staan. De wallet is gewoon traaaaag.Arthur schreef: 04 jun 2017, 08:33 Ach, ik ben zo'n n00b dat ik de Wallet niet eens geïnstalleerd/gesynchroniseerd krijg. Laat staan kopen![]()
-
Ik schrok wel even toen ik vanochtend wakker werd. Had een melding ingesteld voor Bitcoin, Stratis en DigiByte wanneer ze onder een bepaald bedrag zakte. Alle 3 zijn ze tussen 1 en 2 vannacht gemeld. Maar echt elke crypto heeft een flinke knal gehad om die tijd. Jammer dat ik al lag te slapen. 

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
@Witje; de stratis is rond 27 maart van een paar cent naar 1 euro gegaan, en rond 15 mei van 1 euro naar een veelvoud.
Weet jij welke gebeurtenissen of nieuws deze 2 boosts getriggered hebben?
edit; laat maar.
22 maart is hun alpha versie van de Stratis Bitcoin Full Node vrijgegeven.
12 mei was ondersteuning van de Breeze Wallet.
Inlezen in de individuele coins en waar ze technologisch staan dus.
Weet jij welke gebeurtenissen of nieuws deze 2 boosts getriggered hebben?
edit; laat maar.
22 maart is hun alpha versie van de Stratis Bitcoin Full Node vrijgegeven.
12 mei was ondersteuning van de Breeze Wallet.
Inlezen in de individuele coins en waar ze technologisch staan dus.

Laatst gewijzigd door smiley op 04 jun 2017, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Will F.
Wat ik waardeloos vind is dat je geen limiet orders kunt opgeven bij litebit anycoin etc.
-
'T is stil hier vandaag......
Iedereen die gisteren voor n 10tje nog heeft gekocht zit te balen....
Ik ga weer van 't zonnetje genieten.

Iedereen die gisteren voor n 10tje nog heeft gekocht zit te balen....

Ik ga weer van 't zonnetje genieten.

- witje
De whales zijn de boel aan het drukken, effe een dag of wat uitzitten en dan hebben ze weer een andere coin gevonden om te beinvloeden.
Die gasten willen zoveel mogelijk inkopen tegen lagere prijs en de angstige houder is de klos.
Die gasten willen zoveel mogelijk inkopen tegen lagere prijs en de angstige houder is de klos.
- dvh
Zolang er overwaarde op zit verkoop ik t niet.
- witje
Vanochtend waarde wallet M340i minder dan gisteren. All in the game, voor een maand zitten we wellicht al op 25 Euro niveau.
Waves wordt ook al lekker gemanipuleerd
Waves wordt ook al lekker gemanipuleerd
- dvh
Hoe dan? Of wie doet dat? 

- witje
Bitcoin Whales are Snapping Up Tokens
Any early bitcoin miner or investor now has thousands of bitcoins. Most are Chinese. Each 500 bitcoins is $1 million. These “bitcoin whales” are now very wealthy. They would like to reduce their exposure to bitcoin, but the last thing they will do is go to fiat currency — there they will have poor returns and have to pay taxes. In fact, what they would like to do is get their money out of China without the government knowing. So they are looking for altcoins, especially token sales.
Why? Because if a token comes out that will likely go up in value, it’s safer than having all your wealth in bitcoins. The Chinese are buying any token that looks legitimate and like it has a chance to go up later. Their hold period is 3 – 9 months or so, they hope to double their money and move on to the next token. This diversifies their portfolio while keeping their reporting and tax obligations to a minimum.
So the whales are effectively sucking tokens up, preventing the natural buyers — project supporters — from purchasing tokens in the initial offering. They effectively have an elephant gun loaded with cash. Yesterday, one whale paid around $2,000 just in ether fees to get his $7 million trade in ahead of the other orders. This is probably 1,000 times what you would normally pay in fees, just to be at the head of the line.
If a whale can close out a token sale and force the issuance of new tokens, he effectively locks in his bitcoin price for several months. Please let that sink in : the whale doesn’t care what token it is, as long as it looks legitimate. He’s watching the price of bitcoin to make the decision on when to pull the trigger — any token sale that happens to look like it’s going to close is simply in the way of this elephant gun.
Is this bad? It appears to be, because these investors have no real interest in the project. They just want to see that it looks legitimate. They don’t do much homework. They look for some social validation and pull the trigger.
Any early bitcoin miner or investor now has thousands of bitcoins. Most are Chinese. Each 500 bitcoins is $1 million. These “bitcoin whales” are now very wealthy. They would like to reduce their exposure to bitcoin, but the last thing they will do is go to fiat currency — there they will have poor returns and have to pay taxes. In fact, what they would like to do is get their money out of China without the government knowing. So they are looking for altcoins, especially token sales.
Why? Because if a token comes out that will likely go up in value, it’s safer than having all your wealth in bitcoins. The Chinese are buying any token that looks legitimate and like it has a chance to go up later. Their hold period is 3 – 9 months or so, they hope to double their money and move on to the next token. This diversifies their portfolio while keeping their reporting and tax obligations to a minimum.
So the whales are effectively sucking tokens up, preventing the natural buyers — project supporters — from purchasing tokens in the initial offering. They effectively have an elephant gun loaded with cash. Yesterday, one whale paid around $2,000 just in ether fees to get his $7 million trade in ahead of the other orders. This is probably 1,000 times what you would normally pay in fees, just to be at the head of the line.
If a whale can close out a token sale and force the issuance of new tokens, he effectively locks in his bitcoin price for several months. Please let that sink in : the whale doesn’t care what token it is, as long as it looks legitimate. He’s watching the price of bitcoin to make the decision on when to pull the trigger — any token sale that happens to look like it’s going to close is simply in the way of this elephant gun.
Is this bad? It appears to be, because these investors have no real interest in the project. They just want to see that it looks legitimate. They don’t do much homework. They look for some social validation and pull the trigger.
- dvh
3-9 maanden
Uitzitten..
Sjeetje

Uitzitten..
Sjeetje
- Will F.
@ Witje: Welke tokens zijn nog meer in trek bij de chinese olifanten denk je?
Of: welke tokens acht jij koopwaardig?
Of: welke tokens acht jij koopwaardig?
- dvh
- witje
Moeilijk te zeggen. Die Waves gaat zeker exploderen, maar voor mij nu nog niet interessant.