BMW 2 Serie Coupé
- Petrolhead Tom
Re: BMW 2 Serie Coupé
Ik weet niet wie het was maar ik kan me zo voorstellen dat ieder weldenkend mens de organisator van zo'n dag even een thumbs up wil geven over hetgeen ze in huis halen. Hoe dat kan? Lees je posts maar eens na.
- dvh
http://www.gummen.org/forum/showthread. ... -uur/page2" onclick="window.open(this.href);return false;

- Petrolhead Tom
TC en ASC uit tijdens een proefrit?

- Hielke
Ja, maar da's logisch.Petrolhead Tom schreef:TC en ASC uit tijdens een proefrit?![]()
![]()
Als je kunt sturen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En als jij zo doorgaat kun je het hier niet meer neerpennen
En dan heb ik het niet over je uitvaart...

glnk schreef:Het mooie is. Jullie weten niet hoe ik rijd maar ik weet wel hoe sommige van jullie rijden
- RVV
Nobody gives a fuck..glnk schreef:
Het mooie is. Jullie weten niet hoe ik rijd maar ik weet wel hoe sommige van jullie rijden
Dat is allemaal jouw simrace perceptie. Een spelletjes wereld waar je sneller/beter/behendiger wilt zijn dan je online matties. Waar alles draait om aanzien door de rankings.
In de echte wereld is een vergelijkende competitie alleen aanwezig tijdens "echte" races op een echt circuit. Op straat is het al helemaal niet aan de orde of jij nou net een beetje meer wagenbeheersing hebt dan een ander. En ook op een trackday boeit dat geen niemand ene ruk. Tijdens de tientallen trackdays waar ik aanwezig was als organisator en minder als rijder heb ik nog nooit gesprekken meegemaakt tussen rijders onderling waar mijn lul is groter dan jouw lul op de baan naar voren kwam. Links en rechts geven mensen elkaar advies en tips. letten meer of minder op elkaar, soms komt het voor dat rijders zich een paar rondjes aan elkaar optrekken, maar wacht nooit een beker aan het eind en vooraf is er geen instelling onder de rijders van ik zal wel even laten zien hoe snel ik ben, dat ik sneller ben dan.. etc.. Mensen delen op het circuit een gezamenlijke hobby waar wederzijds respect belangrijk is. Een praatje en lolletje achteraf, dat zijn trackdays. Niet denken dat er naar je wordt uitgekeken alsof je Vettel zelf bent.. hou toch op vent.. je begrijpt er echt helemaal niets van.
- Erik
- Auto: BMW ///M
Andre en ik sloegen mekaar anders wel met de helm op de harses in Finland
Mijn grootste angst was dan ook dat ie daar ter plekke uit de kast zou komen en zijn purperen kardinaal tevoorschijn zou halen
Mijn grootste angst was dan ook dat ie daar ter plekke uit de kast zou komen en zijn purperen kardinaal tevoorschijn zou halen

- glnk
@RVV: Nee, jij begrijpt er helemaal niets van. Ik bekritiseer en discussieer een uitspraak van een autojournalist en ik krijg de volle lading over mij heen wat vooral over een andere hobby/onderwerp gaat dan die ik hier eigenlijk wil bespreken op DF. Dat ik mij daarin verdedig, dat trek jij niet omdat jij gewoon niet fair ingesteld bent. Je wilt alleen jouw eigen beperkte bekrompen visie weerspiegelen op een ander die jij eigenlijk helemaal niet kent. En dan ook nog kleineren door mij allerlei namen te geven of denigrerende uitspraken te doen. That's how Rico rolls... Ik heb nooit gezegd dat ik sneller ben dan... of beter ben dan...
- dvh
Ho ho.. Niet zo bescheiden nu.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
De hamvraag is:
Ben je sneller dan Rico?
-op de fiets
-op de 10km
-in de auto

Ben je sneller dan Rico?
-op de fiets
-op de 10km
-in de auto

-
Downforce Hans schreef:Die mensen die daar wonen bellen Andre om te zeggen dat de weg vrij is en dat hij ff langs kan komen brullen, begrijp dat dan...............

- Hielke
De waarheid ligt natuurlijk weer veel genuanceerder.
Langs die boeren B weggetjes wonen alleen maar streng gereformeerde CDA en SGP stemmers. Whatever happens, tis gods wil.
Langs die boeren B weggetjes wonen alleen maar streng gereformeerde CDA en SGP stemmers. Whatever happens, tis gods wil.
- Downforce Hans
En op zondag komen ze hun boerderie niet uit behalve dan voor het verplichte kerk bezoek en die tijden liggen vast.......Hielke schreef:De waarheid ligt natuurlijk weer veel genuanceerder.
- tomgtr
Haha, da's niet alleen in Friesland hoor, waar ik woon mag je op zondag niet rijden als je geen bestemmingsverkeer bent. Bible belt in de randstad. Niet dat iemand zich er aan houdt..

- Snipe
Vandaag een afspraak gemaakt om ermee te rijden. Nog wel even geduld hebben, hij schijnt populair te zijnRobin schreef:Zullen we 't voor de gein weer eens over de 2 serie coupé hebben?

- Petrolhead Tom
Ah het terugkrabbelen en bescheiden worden is nu al begonnen. De Gopro zal tijdens de trackday wel dienst weigeren evenals de tijdswaarneming? 

- GTRene
lol@Hielke e.d. 

- glnk
Zorg jij maar dat jouw GoPro op tijd loopt en op 30fps staat ingesteld in plaats van diavoorstelling modusPetrolhead Tom schreef:Ah het terugkrabbelen en bescheiden worden is nu al begonnen. De Gopro zal tijdens de trackday wel dienst weigeren evenals de tijdswaarneming?
- Sander-E46
glnk schreef:Ik ben ingeschreven bij de Gummen.org trackday. Hoewel iemand van DF daar fel op tegen was en de organisator heeft proberen over te halen om mij niet toe te laten.Robin schreef:Glnk, kortom, schrijf je nou in op 'n track/driftdag en kijk hoe dat gaat. Daar word je nooit minder van.
Hoezo op tegen? Omdat je dan meteen de snelste tijd zou rijden.? Mooi draadje trouwens!
- JP
Als je maar voorzichtig bent op een trackday. Voor je het weet heb je 'm een beetje ingekort......glnk schreef:Alles is te koop![]()
Ik wil graag een Lotus Elise/Exige
(...)

- Tim N
Neem aan de M235i en niet de 218d? Wanneer ergens, ben wel benieuwd naar de bevindingen.
Snipe schreef:Vandaag een afspraak gemaakt om ermee te rijden. Nog wel even geduld hebben, hij schijnt populair te zijnRobin schreef:Zullen we 't voor de gein weer eens over de 2 serie coupé hebben?
- Sperdy
Ik speel 'Need for Speed' en glij 'full opposite lock' over de Delftse grachten.
Wat nou?

Wat nou?

- Snipe
@Tim, M235i, eind juni.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ongelovelijk dat die GLNK nog steeds zichzelf verdedigd qua rijgedrag. Hoepel lekker een stuk op, is exact hetzelfde als toen met SKRD, die reageerde ook zo en toen werd al aangegeven dat er nog eens ongelukken zullen komen met dat rijgedrag.. paar maanden later, BAM auto afgeschreven.
Laat die GLNK maar lekker rijden bij Gummen ipv bij ons. Nog beter zou zijn als hij gewoon naar vrijrijden toe zou gaan, daar kan hij nog wel wat mensen inhalen om zo wat stoerder over te komen. Bij Gummen lukt dat misschien ook nog wel...
Hang die gopro maar op tijdens je trackday en in het zicht een laptimer (iphone) en laat maar een tijd zien van onder de 2m08 met die Z4. Dan wordt je misschien al wat serieuzer genomen hier!
Laat die GLNK maar lekker rijden bij Gummen ipv bij ons. Nog beter zou zijn als hij gewoon naar vrijrijden toe zou gaan, daar kan hij nog wel wat mensen inhalen om zo wat stoerder over te komen. Bij Gummen lukt dat misschien ook nog wel...
Hang die gopro maar op tijdens je trackday en in het zicht een laptimer (iphone) en laat maar een tijd zien van onder de 2m08 met die Z4. Dan wordt je misschien al wat serieuzer genomen hier!