En natuurlijk helpt die camera mee, pakt feilloos alle borden op. Ook de verkeerde op de B-wegen die parallel lopen

Hmm, dat zou ik dus niet doen. Die velgen vind ik juist érg mooi. Op mijn vorige had ik de 441m icm estoril blauw en nu een zwarte met 403m en ik vind die laatste configuratie een stuk mooier. 19 inch is ook prima te doen op de F3x. Die opties die je noemt heeft mijn auto allemaal, maar ik vind het maar 'nice to haves', zeker geen 'must haves', muv de neerklapbare achterbank. Enne, je gaat toch geen Tomtom in zo een auto hangen? Navi pro van BMW is echt wel een fijn systeem hoor, ik zou het niet meer willen missen.Bombadil schreef:Dak carbon zwart wrappen lijkt me inderdaad ook fraai maar zakelijk misschien iets te jeugdig?
Mooi ding. Rood of Estoril blauw zijn verfrissende kleuren. Tansanitblau zou ik ook wel eens in het echt willen zien.Reind schreef:Dit moet hem gaan worden.
http://www.bmw.nl/vc/ncc/xhtml/start/st ... ENT_CONFIG
Dikke apparaat, als zeg ik het zelf
De 19`403 M voor zou ik vervangen door 18` 441M en de bespaarde EUR750 persoonlijk zou wat van het volgende aanvinken:
- elektrisch verwarmde voorstoelen (EUR394) (een must)
dimmende binnenspiegel (EUR192)
Real time verkeersinfo (EUR152) (anders schrap de navi en hang er een TomTom in waarbij het gratis is)
in delen neerklapbare achterbank (EUR321)
elektrisch bediend zonnescherm (EUR363) (gewoon toffe optie die ik nog steeds mis van mijn E38)
en misschien de speed limit info (EUR341) (vrij prijzig vind ik)
Dit.allen schreef:Op de 5 kun je het los bestellen voor 1.500 euro.
Ik heb HUD getest op een Land Rover, Volvo en Jaguar. Ieder z'n ding, maar dat hele rommeltje aan informatie 'op de weg' word ik knettergek van.![]()
2 keer navi op het grote scherm, 1 keer navi in de tellerbak en dan ook nog eens navi info door de voorruit. Je zou er spontaan van verdwalen.
Bij mij juist comfort of dsc off....Reind schreef:Geen mega sportief geluid maar wel 10x beter dan een diesel, kortom heerlijk. Vervolgens alle andere standen uitgeprobeerd en voor elke rijstijl kun je wat kiezen. In de werkelijkheid zal het bij gewoon of eco pro of sport + worden.
Wat kost de 328?Tristan schreef:Ben blij met je rijtest, Reind. Want ik sta op het punt om ook over te stappen naar een 330e. Heb er nog niet mee gereden maar verwacht niet heel veel verschil met de huidige 328i. En heb al regelmatig in een GTE gereden en dat vind ik echt al prima rijden, dus dit kan alleen maar beter worden.
Heb al een bod van dealer @ 41K. Wie meer biedt mag zich uiteraard melden.ErikS schreef:Wat kost de 328?Tristan schreef:Ben blij met je rijtest, Reind. Want ik sta op het punt om ook over te stappen naar een 330e. Heb er nog niet mee gereden maar verwacht niet heel veel verschil met de huidige 328i. En heb al regelmatig in een GTE gereden en dat vind ik echt al prima rijden, dus dit kan alleen maar beter worden.
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, Will F. en 4 gasten