Toyo Tires Time Attack 2010
-
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Zo he die vlammen zeer mooie auto jammer.
Focus rijder is danny van dongen.
Focus rijder is danny van dongen.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Hoe was dat nou Andre, om 'back to basic' te gaan met die Impreza?
Vond je 't nog een beetje leuk rijden in dat hok, voorzover je dat hebt kunnen beoordelen in 3 rondjes?
Een strakker onderstel zal wel geen overbodige luxe zijn denk ik, want dat merk ik bij mij ook al en ik rij met hetzelfde onderstel als David en Jamie.
Zit er eigenlijk DCCD op bij 'die Groene', want dat heb ik wel en dat rijdt toch wel een stuk prettiger op droog dan de standaard 50/50 verdeling.
Vond je 't nog een beetje leuk rijden in dat hok, voorzover je dat hebt kunnen beoordelen in 3 rondjes?

Een strakker onderstel zal wel geen overbodige luxe zijn denk ik, want dat merk ik bij mij ook al en ik rij met hetzelfde onderstel als David en Jamie.
Zit er eigenlijk DCCD op bij 'die Groene', want dat heb ik wel en dat rijdt toch wel een stuk prettiger op droog dan de standaard 50/50 verdeling.
- Robin Hartog
Die ja! 8)PatrickC2 schreef:Deze?Robin Hartog schreef:Die gifgroene Lancer![]()
Mooi? Nee, niet echt. Maar wel echt; WOW.

-
Nog wat plaatjes dan maar

- GTRene
mooie platen 

- Downforce Hans
Brandbaar spul dat bio-ethanol......PatrickC2 schreef:Die best rap ja, totdat die in de fik vloogGTRene schreef:die M3 GTR wat breed 8)
die was toch ook supersnel?![]()
Daarna zag die er zo uit:

- Koen Bongers
Brandstoflekje bij de injector volgens de DBM website...
Op de Time Attack 2010 was de door DBM gebouwde BMW GT-R aanwezig en goed voor de 2e plaats. Helaas kreeg coureur Marcel Roeleveld niet de kans een nog betere rondetijd neer te zetten omdat na een paar rondes er een lekkage optrad in het brandstofsysteem. Toen hij de wagen naast een brandblusser stil zette vatte de reeds gelekte bio-ethanol vlam. Gelukkig was de brand dan ook in enkele seconden geblust. De schade aan de auto is dan ook minimaal. Oorzaak van de lekkage bleek een afdichtingsring op een injector die niet geschikt was voor bio-ethanol terwijl de injector zelf wel geschikt was voor deze milieu vriendelijke brandstof. De schoonmaak werkzaamheden en de reparaties zijn al in volle gang dus deze zeer snelle BMW zal op het eerst volgende geplande evenement gewoon meerijden.
-
de EVO heeft op lage boost 700pk hoge boost 870pkStéphane schreef:Behoorlijk hard inderdaad. 700pk volgens de website. Hij kwam me tijdens de training ook voorbij en dat dit gaat echt afTom Westendorp schreef:Ik vind hem niet mooi maar volgens mij gaat zo'n ding wel hard!![]()
http://www.timeattack.nl/nl/text/show/5 ... holls.html
James rijd momenteel maar met 1 turbo
auto heeft zo,n 100.000euro gekost
wat ook een bizare acceleratie heeft is de blauwe Golf 1 met Hayabusa turbo blok
meer een sprint auto dan een circuit auto maar wel erg leuk om te zien
-
OnlineOpa
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
De 3 musketiers 8)
- GTRene
grappig ik wilde dat nog vermelden dat sommige rubber delen niet tegen dat spul kunnen...je moet maar net weten welke rubber delen das de ellende.Koen Bongers schreef:Brandstoflekje bij de injector volgens de DBM website...
Op de Time Attack 2010 was de door DBM gebouwde BMW GT-R aanwezig en goed voor de 2e plaats. Helaas kreeg coureur Marcel Roeleveld niet de kans een nog betere rondetijd neer te zetten omdat na een paar rondes er een lekkage optrad in het brandstofsysteem. Toen hij de wagen naast een brandblusser stil zette vatte de reeds gelekte bio-ethanol vlam. Gelukkig was de brand dan ook in enkele seconden geblust. De schade aan de auto is dan ook minimaal. Oorzaak van de lekkage bleek een afdichtingsring op een injector die niet geschikt was voor bio-ethanol terwijl de injector zelf wel geschikt was voor deze milieu vriendelijke brandstof. De schoonmaak werkzaamheden en de reparaties zijn al in volle gang dus deze zeer snelle BMW zal op het eerst volgende geplande evenement gewoon meerijden.
wordt daarom nog moeilijk want steeds meer gaan ze bio toevoegen aan de brandstof, echter nu nog wel heel laag in NL.
- Stéphane
+1Hans R schreef:De 3 musketiers 8)
Dank je weer voor het vinden, Ron!
-
OnlineOpa
We zaten wel lekker dicht bij elkaar kwa tijden.Hans R schreef:De 3 musketiers 8)

Stond er nog één van jou daar Stéphane en van Hans nog een 'niet rijdende':
-
Mijn foto's staan inmiddels ook online: http://autofotografie.nl/fotogallery.html 

-
wauw! de eerste foto van mn waggie dat deze vooraan stond 
Er liepen veel fotografen rond te schieten maar dit is de eerste plaat die ik ervan zie
mooie foto's Fred

Er liepen veel fotografen rond te schieten maar dit is de eerste plaat die ik ervan zie

mooie foto's Fred
-
Heb hier nog zo'n 300+ foto's van Bas Groot (onze fotograaf binnen Civic Club Holland) online op zijn flickr pagina. Grote kans dat veel van jullie er ook tussen staan!
KLIKKIE DOEN! 300+ foto's van Bas Groot
KLIKKIE DOEN! 300+ foto's van Bas Groot
- Stéphane
@Frevo: Dank je voor de foto's en ook erg mooie foto's van Bas Groot! Gaaf hoor 

-
OnlineOpa
Staan zeker weer een aantal hele mooie foto's tussen! 

- Stéphane
Ik zat net trouwens nog te denken: de Lancia Integrale Evo van Goedemans heb ik niet meer gezien. Wij hebben elkaar zaterdagavond bij de training nog gesproken en hij zou toen in de 2e sessie gaan rijden. Toen ik weg ging kwam ik hem nog tegen, maar zondag was hij er niet meer.
Iemand hem toevallig nog gezien of gesproken zaterdag?
Iemand hem toevallig nog gezien of gesproken zaterdag?
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ik heb hem gesproken zondag, de Lancia gaf rare waardes aan.. de computer was niet goed.. ofzo..
-
OnlineOpa
Wat was er trouwens met dit hertje aan de hand, lijkt net of er allemaal bloed in z'n bek zit?
Heb er niks van meegekregen dat dat beest op de baan liep.

Heb er niks van meegekregen dat dat beest op de baan liep.

-
Dat's de nieuwe vos van zandvoort man!

- GTRene
lijkt wel een wild life gebeuren...
- Tristan
Duifjes!!!!!!