DF Achterhoek toerrit 7 juni, NAPRATEN!
- Erik335i
Re: DF Achterhoek toerrit 7 juni
heheh, denk dat de auto wel sneller is.. nu de bestuurder nog 

- frank de jonge
Alleen die Benz he gister op de terugweg.
Was toch 10 maatjes te groot!
-
Topdag gehad! Hele dag met Erik335i meegereden en heb het erg leuk gehad. Vond de route uitzonderlijk gaaf!
Complimentjes aan de organisatie
Complimentjes aan de organisatie

-
nouwww.....dat dacht ik van te voren ook niet nee....frank de jonge schreef:Nouwwww Rick... dat weet ik zo nog niet hoor

maargoed..blijft een combinatie van wie net een miliseconde eerder op het gas ging, juiste versnelling enz...
- Erik335i
Ja mooi is dat, even met de neus op de feiten gedrukt wordenfrank de jonge schreef:Alleen die Benz he gister op de terugweg.

Komen er nog wat filmpjes ?

-
'Die Benz' was toevallig wel een E55 AMGfrank de jonge schreef:Alleen die Benz he gister op de terugweg.

- Femme
Het ging niet alleen om het herrie veroorzaken in Zutphen maar het algemene beeld dat je gisteren hebt gecreeërd. Voortdurend drifts leggen op de openbare weg, zelfs in onoverzichtelijke bochten, rare acties uithalen, het vernielen van het gazongras bij het restaurant in Diepenheim door daar samen met die blauwe E36 Touring een drift te leggen. Als er meer gasten zoals jij aan zo'n toerrit zouden deelnemen is het snel afgelopen met dit soort ritjes.Erik335i schreef:Wat ik even wat jammer vond, was dat ik aan het einde van de tocht nog een 'reprimande' van de organisatie (Leonie) kreeg, ik zou te veel lawaai gemaakt hebben op de eindbestemming (waar mevrouw zelf ook woonde). Tuurlijk, je had me kunnen vragen of opmerken dat het wat rustiger kan (en dat had ik ook gerespecteerd), maar dat was blijkbaar te veel moeite, een beetje snauwen was het enige wat lukte. Vervolgens ook weglopen zonder mij uit te laten spreken.
En ik wil graag het volgende er ook nog even over kwijt:
Ik vind het ZWAAR HYPOCRIET om een toertocht te organiseren, het halve land door te crossen (op niet bepaald zachtzinnige wijze), en dan te klagen als er wat lawaai in je eigen woonplaats is!
- frank de jonge
Van dat driften heb ik allemaal bar weinig meegekregen. Nja, grasvelden omploegen is idd wel een beetje teveel vant goede.
Anyway, het was gewoon een topdag!! en die Alpina van jou Femme. Wat sjouwd dat ding *doet graag een keer een blokje mee omrijden in die Z4!*
Anyway, het was gewoon een topdag!! en die Alpina van jou Femme. Wat sjouwd dat ding *doet graag een keer een blokje mee omrijden in die Z4!*
- Erik335i
Kijk, had ik hier eerder wat over gehoord dan had ik me aangepast (net als ik de hele rit heb gedaan). Als Leonie mij na afloop aanspreekt over lawaai in haar stad dan heb ik niet het idee dat dat met de rest van de rit te maken heeft. Sowieso spreek ik liever op een fatsoenlijke manier over/met elkaar, dan elkaar af te snauwen.Femme schreef: Het ging niet alleen om het herrie veroorzaken in Zutphen maar het algemene beeld dat je gisteren hebt gecreeërd. Voortdurend drifts leggen op de openbare weg, zelfs in onoverzichtelijke bochten, rare acties uithalen, het vernielen van het gazongras bij het restaurant in Diepenheim door daar samen met die blauwe E36 Touring een drift te leggen. Als er meer gasten zoals jij aan zo'n toerrit zouden deelnemen is het snel afgelopen met dit soort ritjes.
Mijn inziens is het driften op de openbare weg minder gevaarlijk als het met ongelooflijke snelheid boven op elkaar overal doorheen jakkeren, maar dat is persoonlijk denk ik.
Als ik had gehoord dat iemand zich hieraan gestoord heeft dan had ik het ook niet meer gedaan, maar ik heb er geen woord over gehoord.
De drift bij de laatste tussenstop die ik in het gras gemaakt heb was asociaal, en ik ben het met je eens dat ik dat niet had moeten doen.
- Max V
Maar hij was wel mooiErik335i schreef:De drift bij de laatste tussenstop die ik in het gras gemaakt heb was asociaal, en ik ben het met je eens dat ik dat niet had moeten doen.

- Snipe
Dan had je haar beter een PM kunnen sturen dan hier even achteloos neer te knallen hoe verschrikkelijk je behandeld bent. Mijn mening: wees blij dat iemand - en zeker iemand die helemaal niet zoveel op DF komt - de moeite neemt om een perfect georganiseerde dag te regelen.Erik335i schreef: Sowieso spreek ik liever op een fatsoenlijke manier over/met elkaar, dan elkaar af te snauwen.
Toch was het op die rotondes wel geinig, voor zover ik het in de achteruitkijkspiegel kon volgen.Erik335i schreef: De drift bij de laatste tussenstop die ik in het gras gemaakt heb was asociaal, en ik ben het met je eens dat ik dat niet had moeten doen.
-
Ik heb je een PB gestuurd, lijkt me wat handiger.Erik335i schreef:Kijk, had ik hier eerder wat over gehoord dan had ik me aangepast (net als ik de hele rit heb gedaan). Als Leonie mij na afloop aanspreekt over lawaai in haar stad dan heb ik niet het idee dat dat met de rest van de rit te maken heeft. Sowieso spreek ik liever op een fatsoenlijke manier over/met elkaar, dan elkaar af te snauwen.Femme schreef: Het ging niet alleen om het herrie veroorzaken in Zutphen maar het algemene beeld dat je gisteren hebt gecreeërd. Voortdurend drifts leggen op de openbare weg, zelfs in onoverzichtelijke bochten, rare acties uithalen, het vernielen van het gazongras bij het restaurant in Diepenheim door daar samen met die blauwe E36 Touring een drift te leggen. Als er meer gasten zoals jij aan zo'n toerrit zouden deelnemen is het snel afgelopen met dit soort ritjes.
Mijn inziens is het driften op de openbare weg minder gevaarlijk als het met ongelooflijke snelheid boven op elkaar overal doorheen jakkeren, maar dat is persoonlijk denk ik.
Als ik had gehoord dat iemand zich hieraan gestoord heeft dan had ik het ook niet meer gedaan, maar ik heb er geen woord over gehoord.
De drift bij de laatste tussenstop die ik in het gras gemaakt heb was asociaal, en ik ben het met je eens dat ik dat niet had moeten doen.
- frank de jonge
Zand erover, vanavond ga ik met de filmpies uploaden 

- Max V
De filmpjes die ik op de tel gemaakt heb kan ik pas komend weekend online gooien.. kabeltje ligt in het andere huisfrank de jonge schreef:Zand erover, vanavond ga ik met de filmpies uploaden

- Petrolhead Tom
Of graszaad voor het omgeploegde grasfrank de jonge schreef:Zand erover, vanavond ga ik met de filmpies uploaden

- Adje ///M3
Mijn excuses voor het omploegen van het grasveldje (wat er overigens niet al te mooi bij lag, maar dat terzijde) 

-
Ik wil er 1 ding over zeggen en dan hoop ik dat we weer ontopic kunnen gaan:
Ik heb Erik een PB gestuurd. Wil het er verder ook met hem over hebben.
Vind het niet nodig en erg jammer dat er in dit topic en op deze manier over mij en wat ik gezegd zou hebben gediscussieerd wordt.
Wat ik heb gezegd had absoluut op een andere manier gekund, ik was boos en daardoor kwam het er wat bitchy uit. Heb inmiddels daarvoor mijn excuses aangeboden aan Erik. Feit blijft dat ik volledig achter hetgeen ik heb gezegd sta.
Het ging mij om gedrag tijdens de hele toerrit en niet alleen om wat er in 'mijn' woonplaats gebeurde, dat was gewoon even de druppel. Als organisator voelde ik mij verantwoordelijk, punt.
Ik heb Erik een PB gestuurd. Wil het er verder ook met hem over hebben.
Vind het niet nodig en erg jammer dat er in dit topic en op deze manier over mij en wat ik gezegd zou hebben gediscussieerd wordt.
Wat ik heb gezegd had absoluut op een andere manier gekund, ik was boos en daardoor kwam het er wat bitchy uit. Heb inmiddels daarvoor mijn excuses aangeboden aan Erik. Feit blijft dat ik volledig achter hetgeen ik heb gezegd sta.
Het ging mij om gedrag tijdens de hele toerrit en niet alleen om wat er in 'mijn' woonplaats gebeurde, dat was gewoon even de druppel. Als organisator voelde ik mij verantwoordelijk, punt.
- duifjes.com
Tjsa......sommige zijn gewoon bitchy van zichzelf dat komt er niet aan het eind uit maar gewoon de hele dag.
*
*

-
Cool. you haz many houses.Maximus schreef: De filmpjes die ik op de tel gemaakt heb kan ik pas komend weekend online gooien.. kabeltje ligt in het andere huis

- Mike S.
- Auto: M135i
Jacco ga werken man 

-
Ik hou ook van jouduifjes.com schreef:Tjsa......sommige zijn gewoon bitchy van zichzelf dat komt er niet aan het eind uit maar gewoon de hele dag.
*

- frank de jonge
Love is in the air..... tadaaa tadaa 

- duifjes.com
Mike...niet zeuren jij zou tot 1200uur niets doen en daarna aan het werk dus *(ik werk vandaag thuis) ....het is 1221uur werken met je luie donder zorg er maar voor dat dat schip in elkaar komt ouwe Titanic en dat getimmer op die werf lijkt ook helemaal nergens op...
Stelletje amateurs zijn jullie allemaal....ongelofelijk...
Leonie en jij moet ook aan de slag zoals we gisteren ontdekten ben jij ter beschikking gesteld dus harken maar bij de plantsoenendienst.
ps. http://www.dechinesemuur.com/" onclick="window.open(this.href);return false; daar had ik een prijsafspraak mee kunnen maken voor 5 euro p.p. incl. gratis Bami dan was Rene ook meegegaan en had ik 1 iemand extra gehad om af te zeiken......dus....
Stelletje amateurs zijn jullie allemaal....ongelofelijk...
Leonie en jij moet ook aan de slag zoals we gisteren ontdekten ben jij ter beschikking gesteld dus harken maar bij de plantsoenendienst.
ps. http://www.dechinesemuur.com/" onclick="window.open(this.href);return false; daar had ik een prijsafspraak mee kunnen maken voor 5 euro p.p. incl. gratis Bami dan was Rene ook meegegaan en had ik 1 iemand extra gehad om af te zeiken......dus....
-
frank de jonge schreef:Love is in the air..... tadaaa tadaa

- duifjes.com
@ Frank je hebt niet geluisterd.... 1e vereistte is een BMW...zo kansloos is de jeugd van tegenwoordig