19 April DF meet + toertocht in Groningen
- MartijnGizmo
Re: 19 April DF meet + toertocht in Groningen
Ohja, mijn fotobuit:

-
Mafkees!!!!!!Martijn Koevoets schreef:Wisten jullie dat:
- cabrio's ontzettend relaxt zijn?
- Xavier rondrijd met een auto vol vliegen én Calvin-stickers?
- de cake 's ochtends bij het uitvaartcentrum gejat was?
- één van de blonde prinsesjes voor het eerst een bruinr meneer zag?
- Chuck verdacht snel radio's kan wisselen en fantaseert over donkere mannen met blonde pruik?

Ja zeker! if you didn't know, now you knowMartijn Koevoets schreef:Wisten jullie dat:
- Rico een prima gastheer is?

- Auke M535i
Nee, met speciaal spul en een ijskrabber, ook vandaag de "gestolen" radio even ingebouwd, doet t perfect! :shakeit:Martijn Koevoets schreef:Hulde! Met een pannensponsje?
- frank de jonge
- 635csi
Heb ook een paar foto's gemaakt
hier een linkje naar de foto's
http://www.flickr.com/photos/37564866@N ... 007213759/" onclick="window.open(this.href);return false;
hier een linkje naar de foto's
http://www.flickr.com/photos/37564866@N ... 007213759/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
lolMartijn Koevoets schreef:Wisten jullie dat:
- er maar liefst 5 mensen waren die zich niet aan de BMW-dresscode gehouden hadden?
- Rico wacht tot er een Senseo ontploft en er daarom 3 heeft?
- Maurice een witte auto heeft die vliegen ontwijkt?
- Frank met z'n 106 FC Emmen van licht voorziet bij nachtelijke wedstrijden?
- een M Roadster met carbon airbox onzettend geil klinkt door een tunneltje.... en ook zonder tunneltje?
- het niet zo handig is om een scooter van de weg af te driften?
- Rico graag onderweg stopt om met kleine meisjes te babbelen?
- de E30 M3 van Jacob er perfect uitziet?
- wij niet alleen opgewacht maar ook eruit gereden werden door een jonge vent op een racefiets?
- de kleine vent van Rico er geweldig uitziet?
- de dorpskern van Enumatil niet geschikt is voor 20 BMW's, 50 motoren én een kerk die om 3 uur uit is?
- Erik335i bang is dat zijn auto niet meer start en hem daarom aan laat?
- één van de blonde prinsesjes voor het eerst een bruine meneer zag?
- R32-logo's helaas erg populair blijken?
- Chuck verdacht snel radio's kan wisselen en fantaseert over donkere mannen met blonde pruik?
- ik een topdag gehad heb?

Klinkt erg gezellig dus, heb weer wat gemist lees ik wel weer

Toets ging ook klote vandaag, had dus net zo goed wel kunnen komen naar de toerrit

Mooie foto's verder van iedereen, toch nog een beetje ervan mee kunnen genieten.
- frank de jonge
Onze foto's
http://smg.photobucket.com/albums/v635/ ... Groningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smg.photobucket.com/albums/v635/ ... Groningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erik335i
Leuk om terug te zienfrank de jonge schreef:Onze foto's

- Chuck
Martijn Koevoets schreef:Wisten jullie dat:
- er maar liefst 5 mensen waren die zich niet aan de BMW-dresscode gehouden hadden?
- Rico wacht tot er een Senseo ontploft en er daarom 3 heeft?
- Maurice een witte auto heeft die vliegen ontwijkt?
- Frank met z'n 106 FC Emmen van licht voorziet bij nachtelijke wedstrijden?
- een M Roadster met carbon airbox onzettend geil klinkt door een tunneltje.... en ook zonder tunneltje?
- het niet zo handig is om een scooter van de weg af te driften?
- Rico graag onderweg stopt om met kleine meisjes te babbelen?
- de E30 M3 van Jacob er perfect uitziet?
- wij niet alleen opgewacht maar ook eruit gereden werden door een jonge vent op een racefiets?
- de kleine vent van Rico er geweldig uitziet?
- de dorpskern van Enumatil niet geschikt is voor 20 BMW's, 50 motoren én een kerk die om 3 uur uit is?
- Erik335i bang is dat zijn auto niet meer start en hem daarom aan laat?
- ik een topdag gehad heb?
Haha Martijn ben je nog een beetje bruin geworden. Was gezellig als bijrijder je past er maar net in

Ik althans wel krijg van klanten te horen of ik op wintersport geweest ben, heb nu van die witte stukken rond mijn ogen, afdruk bril

Was een leuke dag bedankt Rico?
- Erik335i
Meer omdat de temperatuur van de olie boven de 120 graden was en de turbos vermoedelijk ook gloedheetMartijn Koevoets schreef: - Erik335i bang is dat zijn auto niet meer start en hem daarom aan laat?

- RVV
Het was een erg leuke en gezellige dag afgelopen zondag. Mike was mooi op tijd om me mee te helpen met de voorbereidingen en delegatie Drenthe was ook lekker op tijd. Langzamerhand druppelde de DF'ers binnen en het werd best een grote club zo bij elkaar. Zoals eerder vermeld bijna allemaal BMW's, daarmee zou je bijna concluderen dat DF een BMW forum is
Maar ook weer niet, gelukkig maar.. want ook met een Mazda of VW voel je je net zo goed thuis tussen al dat BMW geweld. Ik zou nooit een BMW only meeting willen organiseren omdat je daarmee de gedachtegang van DF ondermijnd.. DF is namelijk genieten van je auto in de onstandigheid die jij leuk vind. Voor de een is dat dwars op een driftbaan, voor een ander hardcore racen.. maar voor een hele grote groep is het gewoon gezellig bij mekaar komen mekaars auto's bewonderen en een leuke rit maken.
Een toerrit.. geen race toestanden, geen branieschoppen.. maar wel genieten van leuk bochtenwerk en het landschap. Het westerkwartier, het gebied waar we doorheen rijden is feitelijk mijn "achtertuin" en ik liep al jaren rond met het idee om daar een keer een toerrit te houden.. als ver voor de DF periode.. maar het kwam er nooit van, toen Niels kwam met het voorstel om in Groningen een meeting te houden.. toen dacht ik gelijk, dit is een mooi moment om de DF'ers een mooi stukje Groningen te laten zien waar de wegen nog bochten hebben en ze gebruikt kunnen worden op de manier waarop je heel veel plezier uit je auto kunt halen.
Ik wist wel dat er wat beperkingen zouden zijn, de grote van de groep maar ook de drukte op de weg van de "zwakkere" verkeersdeelnemers.. ruiters, fietsers, spelende kleuters we hebben het allemaal meegemaakt.. daarom heb ik het tempo bewust laag gehouden.. normaal rij ik op de rustige momenten,, gemiddeld 2 keer zo hard.. maar dan rij ik alleen en is er praktisch niemand op de weg. Ook wilde ik graag de groep bij mekaar houden, helemaal nadat het in het begin een beetje misliep en een paar mensen verkeerd reden. Gelukkig hebben we de groep met behulp van Sander mooi bij mekaar gehouden en konden we met zijn allen weer verder.. want mijn motto is toch een beetje samen uit samen thuis.. Ik wil alle deelnemers een mijn complimenten geven voor het nette rijden. Iedereen kan van alles beweren,, maar niet dat we als een stel aso's door het landschap scheurde..we reden praktisch door mijn achtertuin heen en ik ben onderweg verschillende bekende gezichten tegen gekomen.
De rit duurde door het misrijden in het begin en het relatief lage tempo een stukje langer dan ik had ingeschat. Bij het voorrijden, maar toen was het rustig.. deed ik er een uurtje over.. nu dik 2 uur
een leermomentje, want als ik dit beter had ingeschat dan hadden we ergens een horecagelegenheid ingepland op de route. Nu kwamen we niks tegen, ja op het laatste moment, maar toen dacht ik rij nu maar door naar de winkel..
Daar aangekomen was het even druk voor de enige WC, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed.. na gezellig te hebben nagepraat.. nog even makaars bolides te hebben bewonderd.. werd de dag tegen 18:00 afgesloten.. We hebben terug gekeken op een hele geslaagde dag die voor mij bewijst dat DF.. meer is dan alleen rokend rubber..
Iedereen dank daarvoor

Een toerrit.. geen race toestanden, geen branieschoppen.. maar wel genieten van leuk bochtenwerk en het landschap. Het westerkwartier, het gebied waar we doorheen rijden is feitelijk mijn "achtertuin" en ik liep al jaren rond met het idee om daar een keer een toerrit te houden.. als ver voor de DF periode.. maar het kwam er nooit van, toen Niels kwam met het voorstel om in Groningen een meeting te houden.. toen dacht ik gelijk, dit is een mooi moment om de DF'ers een mooi stukje Groningen te laten zien waar de wegen nog bochten hebben en ze gebruikt kunnen worden op de manier waarop je heel veel plezier uit je auto kunt halen.
Ik wist wel dat er wat beperkingen zouden zijn, de grote van de groep maar ook de drukte op de weg van de "zwakkere" verkeersdeelnemers.. ruiters, fietsers, spelende kleuters we hebben het allemaal meegemaakt.. daarom heb ik het tempo bewust laag gehouden.. normaal rij ik op de rustige momenten,, gemiddeld 2 keer zo hard.. maar dan rij ik alleen en is er praktisch niemand op de weg. Ook wilde ik graag de groep bij mekaar houden, helemaal nadat het in het begin een beetje misliep en een paar mensen verkeerd reden. Gelukkig hebben we de groep met behulp van Sander mooi bij mekaar gehouden en konden we met zijn allen weer verder.. want mijn motto is toch een beetje samen uit samen thuis.. Ik wil alle deelnemers een mijn complimenten geven voor het nette rijden. Iedereen kan van alles beweren,, maar niet dat we als een stel aso's door het landschap scheurde..we reden praktisch door mijn achtertuin heen en ik ben onderweg verschillende bekende gezichten tegen gekomen.
De rit duurde door het misrijden in het begin en het relatief lage tempo een stukje langer dan ik had ingeschat. Bij het voorrijden, maar toen was het rustig.. deed ik er een uurtje over.. nu dik 2 uur

Daar aangekomen was het even druk voor de enige WC, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed.. na gezellig te hebben nagepraat.. nog even makaars bolides te hebben bewonderd.. werd de dag tegen 18:00 afgesloten.. We hebben terug gekeken op een hele geslaagde dag die voor mij bewijst dat DF.. meer is dan alleen rokend rubber..
Iedereen dank daarvoor

-
Heel mooi geschreven 

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Echt heel erg jammer dat ik er niet gewoon met de GTX (Renault 5) bij kon zijn. Een meeting in mijn eigen stad, en hem dan nog moeten missen ivm met studieverplichtingen
Mooi om hier toch nog het verslag te kunnen lezen, en te zien dat het toch allemaal geslaagd is

Mooi om hier toch nog het verslag te kunnen lezen, en te zien dat het toch allemaal geslaagd is

- frank de jonge
335i soundcheck
[vimeo]http://www.vimeo.com/4247202[/vimeo]
Waarom werkt dat Embed geval ding niet?????
Omdat je www vergeten was, prutser.

Omdat je www vergeten was, prutser.

Laatst gewijzigd door frank de jonge op 21 apr 2009, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Had idd gezien dat ze eraf waren. Gebeurt dat nog steeds? Destijds toen ik een GTi-16V had en daarna een VR6 ben ik ze ook wel eens "kwijt geraakt".Martijn Koevoets schreef:Wisten jullie dat:
- Snipe
Mijn zorg bestaat niet uit de logo's die je voor een paar euro weer hebt, maar uit de beschadigingen die achterblijven.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Uit de grill valt meestal wel mee. Deze had ze achter ook niet meer...
- Snipe
Precies. Voor is gemakkelijk, maar ik denk maar zo dat ze achter niet met een föhn en wasbenzine aan de slag gaan.
-
Mooi gezegd Rico, erg geslaagde dag!
Wanneer gaan we weer?
:banaan:
Wanneer gaan we weer?

-
Yeah yeah yeah!Roman S. schreef:
Wanneer gaan we weer?:banaan:
Achterhoek volgend keer...? scheelt mij dan 1.45 uur rijden naar het startpunt toe
-
www ervoorfrank de jonge schreef:335i soundcheck![]()

- frank de jonge
ok! thnx mate
-
Rico ouwe schraper, doen ze daar in het hoge noorden niet aan sinterklaas of stop je stiekem al dat geld in je auto's?Martijn Koevoets schreef:

- Auke M535i
Dan ben ik present!Xave30 schreef:Achterhoek volgend keer...? scheelt mij dan 1.45 uur rijden naar het startpunt toe

-
Ik zou zeggen organiseer het! :banaan: