Niet van mij, helaas.Macboy schreef:Van wie is dat gave ding ???
http://www.autoblog.nl/archive/2009/10/ ... s-3107-kmu" onclick="window.open(this.href);return false;
310 km/h

Niet van mij, helaas.Macboy schreef:Van wie is dat gave ding ???
de toren ?Adje ///M3 schreef:15 Nov. met een aantal man richting de eiffel
Ik ben nie zo van de franse meuk MetinMetchu schreef:de toren ?Adje ///M3 schreef:15 Nov. met een aantal man richting de eiffel
Bij Avis.de ? daar kun je nu ook de nieuwe Panamera huren... lijkt me ook wel leuk om in rond te cruisen. 189,- per dag met 200 km.Macboy schreef:Woensdag 11 november 2009 ben ik erbij :banaan:
Porsche 997 Carrera S huren kost € 199,= per dag inc 200km. Lijkt me leuk om dan te huren ! Wat vinden jullie ? Ik hoef niet per se op de Ring ermee als uitgesloten is. Gewoon een leuk dagje hebben !!
Zou wel een mooie zijn, met race overall +helm proberen een auto te huren. Nee hoor, ik ga gewoon even cruisenTom van H. schreef:Ring is inderdaad uitgesloten. Was bij mij zo'n beetje het eerste wat ze zeiden toen ik hem huurde
Robertdj schreef:Zou wel een mooie zijn, met rood kart overall +helm proberen een auto te huren. Nee hoor, ik ga gewoon even cruisenTom van H. schreef:Ring is inderdaad uitgesloten. Was bij mij zo'n beetje het eerste wat ze zeiden toen ik hem huurde
...enne..hoe was het??Macboy schreef:Woensdag 11 november 2009 ben ik erbij :banaan:
Porsche 997 Carrera S huren kost € 199,= per dag inc 200km. Lijkt me leuk om dan te huren ! Wat vinden jullie ? Ik hoef niet per se op de Ring ermee als uitgesloten is. Gewoon een leuk dagje hebben !!