Maargoed, nu de vraag; what's next? Ik rij op dit moment 4000km/maand woon-werk en wil dat graag binnen de 500 euro kunnen blijven doen....

Dus een goedkoop hok op lpg g3?

Ik denk dat ie bedoelt incl vaste lasten?!Martijn_bmw schreef:beetje zuinige diesel moet ook wel lukken toch?
500/ 1,40 = 357liter --> 4000/357 = alles zuiniger dan 1 op 11 voldoet dat moet dus lukken![]()
ik zou niet voor gas gaanop gas moet je koken
Als het even kan inclusief vaste lasten en afschrijving ja.ErikS schreef:Ik denk dat ie bedoelt incl vaste lasten?!Martijn_bmw schreef:beetje zuinige diesel moet ook wel lukken toch?
500/ 1,40 = 357liter --> 4000/357 = alles zuiniger dan 1 op 11 voldoet dat moet dus lukken![]()
![]()
dat dacht ik eigenlijk ook alErikS schreef:Ik denk dat ie bedoelt incl vaste lasten?!Martijn_bmw schreef:beetje zuinige diesel moet ook wel lukken toch?
![]()
Die zijn te duur in aanschaf, dat vind ik dan weer zonde, want rijden doet het toch niet zoals ik wil. Doe me dan maar een goedkope, trage, oude BMW, kan ik in de winter en op het nat tenminste nog wat lol van beleven met de rwd.Ferdi Gielen schreef:Ik doe met mijn Seat Ibiza FR TDi ongeveer 3000 km per maand en zit met verzekering en mrb erbij op ongeveer 300 euro aan vaste lasten.
Is zoiets ook geen optie?
Gewoon een wat kleiner wagentje en dan een lekker dieselblokje erin, bevalt mij in ieder geval uitstekend
Mjah, het is vanaf 1:15 al rendabel. Dat moet toch wel te halen zijn.ErikS schreef:BMW haalt zo goed als nooit opgegeven verbruik, toch?!
Tenminste, niet de 'oudjes'.......
Compact.... moet wel een mooie zijn wil ik erin gaan rijden....(A);)
(Heb een 318ti compact gereden, nice ding...)
Heb je een advertentie ofzo?ErikS schreef:206 met goed rijfbare schade kopen anders?
79K op de teller, net alles kwa onderhoud gehad, distri ed! apk!:)
Heb je een mail ofzo?Youp schreef:Heb je een advertentie ofzo?ErikS schreef:206 met goed rijfbare schade kopen anders?
79K op de teller, net alles kwa onderhoud gehad, distri ed! apk!:)