http://www.abfwdracing.eu" onclick="window.open(this.href);return false; sponsort by Pecanucci Racing ?????Aernoudt schreef:Komt tijd komt raad...
[Officieel] Renault Megane R26 R
-
Re: [Officieel] Renault Megane R26 R
- Francisco
chris harris was ook degene die ZIJN EIGEN M3 e90 afdeed als overclassed nadat hij in een GT-R had gereden. dat is voor een heel groot gedeelte van de goegemeente natuurlijk heiligschennis.
lees het artikel nog eens goed want hij serveert geen M3 csl af ten faveure van een focus rs II. hij neemt ook afschrijving, verzekering, afschrijving en de die PANNEKOEKEN die bmw als remmen monteerd mee in zijn oordeel.
maar dat lezen fappers niet, daar komt het stoom al uit de oren als iemand the holiest of holes benadeeld :twisted:
lees het artikel nog eens goed want hij serveert geen M3 csl af ten faveure van een focus rs II. hij neemt ook afschrijving, verzekering, afschrijving en de die PANNEKOEKEN die bmw als remmen monteerd mee in zijn oordeel.
maar dat lezen fappers niet, daar komt het stoom al uit de oren als iemand the holiest of holes benadeeld :twisted:
-
Een FWD auto verkiezen boven een RWD auto is al niet erg sterk; als die RWD auto in kwestie een M3CSL is dan heb je echt een afslag gemist in je leven... dat is het punt wat ik maakte: geen enkele FWD komt ooit maar in de buurt qua rijden. Dat een CSL standaard niet al te beste remmen heeft (understatement), in de meeste gevallen zo'n DSGay versnellingsbak en nog wat andere minpunten staan daar los van.Francisco schreef:....
goede remmen en een goede bak lijkt me toch een wezenlijk deel vanAernoudt schreef:Een FWD auto verkiezen boven een RWD auto is al niet erg sterk; als die RWD auto in kwestie een M3CSL is dan heb je echt een afslag gemist in je leven... dat is het punt wat ik maakte: geen enkele FWD komt ooit maar in de buurt qua rijden. Dat een CSL standaard niet al te beste remmen heeft (understatement), in de meeste gevallen zo'n DSGay versnellingsbak en nog wat andere minpunten staan daar los van.Francisco schreef:....

en fwd of rwd is heel persoonlijk, dus ik vind dat juist wel sterk als je fwd boven rwd verkiest
-
Aftermarket en klaar. Een goede auto is niet even via Aftermarket te doenluco hornsveld schreef:[....
goede remmen en een goede bak lijkt me toch een wezenlijk deel van![]()
en fwd of rwd is heel persoonlijk, dus ik vind dat juist wel sterk als je fwd boven rwd verkiest

Als je eenmaal geneog met alle concepten gereden hebt weet je wel beter. Qua pure controle (en beleving) gaat er niets boven een goede RWD auto. Welk concept binnen RWD (middenmotor, motor voorin maar achter de vooras etc etc) dat is persoonlijk. Als mensen fwd boven rwd verkiezen zegt dat enkel wat over de voertuigbeheersing die zij hebben (gebrek aan).
(wat niet wegneemt dat een fwd best leuk kan zijn; het is het gewoon net niet)
De arrogantie straalt van je posts afAernoudt schreef:Aftermarket en klaar. Een goede auto is niet even via Aftermarket te doenluco hornsveld schreef:[....
goede remmen en een goede bak lijkt me toch een wezenlijk deel van![]()
Als je eenmaal geneog met alle concepten gereden hebt weet je wel beter. Qua pure controle (en beleving) gaat er niets boven een goede RWD auto. Welk concept binnen RWD (middenmotor, motor voorin maar achter de vooras etc etc) dat is persoonlijk. Als mensen fwd boven rwd verkiezen zegt dat enkel wat over de voertuigbeheersing die zij hebben (gebrek aan).
(wat niet wegneemt dat een fwd best leuk kan zijn; het is het gewoon net niet)
Dus iemand die fwd rijdt heeft geen voertuigbeheersing
Ga eens op het circuit kijken welke auto's er elke keer in de vangrail staan

Ow dat komt natuurlijk door hun fantastische rwd voertuigbeheersing
leuk een auto kopen van meer dan 70 of 80k en dan moet je er zelf nog goede remmen op zetten

-
In het geheel niet; maar lezen is soms ook een kunst Lucoluco hornsveld schreef:....
De arrogantie straalt van je posts af
Ga eens op het circuit kijken welke auto's er elke keer in de vangrail staan![]()
![]()
leuk een auto kopen van meer dan 70 of 80k en dan moet je er zelf nog goede remmen op zetten![]()

Om optimaal te kunnen rijden met RWD heb je meer voertuigbeheersing nodig dan met FWD. Dat betekent dus niet dat iedereen die RWD rijdt dat ook daadwerkelijk beter kan....
Het is niet voor niets dat de heren coureurs die voor hun baas met een FWD rijden allemaal met RWD rijden in hun vrije tijd: of het nu over Tom Coronel gaat, of de andere toppers in het wtcc en daarbuiten.
Voor straatgebruik zijn de remmen van een CSL afdoende; voor circuit gebruik zijn er maar bijzonder weinig auto's (incl de CSL dus ook niet) die over voldoende remmen beschikken om zowel op straat als voor trackdays geschikt te zijn.
-
Ik denk dat die lui niet zo zeer een RWD hebben omdat ze een RWD willen maar puur uit het feit dat een dikke auto, die ze wel willen, RWD heeft.
Jij hebt het fwd versus rwd polletje dus niet gelezenAernoudt schreef:In het geheel niet; maar lezen is soms ook een kunst Lucoluco hornsveld schreef:....
De arrogantie straalt van je posts af
Ga eens op het circuit kijken welke auto's er elke keer in de vangrail staan![]()
![]()
leuk een auto kopen van meer dan 70 of 80k en dan moet je er zelf nog goede remmen op zetten![]()
Om optimaal te kunnen rijden met RWD heb je meer voertuigbeheersing nodig dan met FWD. Dat betekent dus niet dat iedereen die RWD rijdt dat ook daadwerkelijk beter kan....
Het is niet voor niets dat de heren coureurs die voor hun baas met een FWD rijden allemaal met RWD rijden in hun vrije tijd: of het nu over Tom Coronel gaat, of de andere toppers in het wtcc en daarbuiten.
Voor straatgebruik zijn de remmen van een CSL afdoende; voor circuit gebruik zijn er maar bijzonder weinig auto's (incl de CSL dus ook niet) die over voldoende remmen beschikken om zowel op straat als voor trackdays geschikt te zijn.
rwd geeft misschien meer fun, maar echt hard gaan is/schijnt met een fwd toch echt lastiger te zijn
- Tristan
Ik kan beamen dat het niet zo is. Heb heel lang met FWD gereden, ook met veel vermogen en op het circuit. Maar RWD is lastiger om het uiterste uit te halen.luco hornsveld schreef:
Jij hebt het fwd versus rwd polletje dus niet gelezen
rwd geeft misschien meer fun, maar echt hard gaan is/schijnt met een fwd toch echt lastiger te zijn
zie polletjeTristan schreef:Ik kan beamen dat het niet zo is. Heb heel lang met FWD gereden, ook met veel vermogen en op het circuit. Maar RWD is lastiger om het uiterste uit te halen.luco hornsveld schreef:
Jij hebt het fwd versus rwd polletje dus niet gelezen

- Macboy
Ik dacht dat deze draad over de Mégane ging ?
- Dennis van der Schoot
- Macboy
Dank je !
- JP
Staat er bij Ramshorst in Nijkerk niet een blauwe? Zag daar vanaf de snelweg wat diks staan
-
Is een gewone F1 Team die ze al veel te lang voor dezelfde veel te hoge prijs te koop hebben staan. Daarnaast pakt Racing Blue in het echt veel lichter uitJP schreef:Staat er bij Ramshorst in Nijkerk niet een blauwe? Zag daar vanaf de snelweg wat diks staan

Vind overigens dat geel zo op de foto, zeker met de rode wielen, niet zo goed staan.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Mark Nauta schreef:Ja Ruben? Zijn de geruchten nu waar of niet???

-
partyondude schreef:Mark Nauta schreef:Ja Ruben? Zijn de geruchten nu waar of niet???:
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Waar blijven de foto's dan?
8)
8)
-
ik ben in noorwegen geweest en met spikes gereden op zowel fwd als rwd in de sneeuw en ijs.
Met fwd was ik klaar in 5 en halve minuut. gas los neus naar binnen gas erop onderstuur gas los neus naar binnen gas erop onderstuur etc etc. Met rwd kan ik mij echt de hele dag vermaken.
Maar toch op een droog circuit met veel grip kan je zeker ook leuk rijden met een fwd.
Een focus RS of R26R zou niet misstaan in dre s garage:) PS er moet toch altijd een rwd naast staan.
Ruben als je de 130i erbij houdt, dan heb je een perfecte combo met de R26R ernaast.
Met fwd was ik klaar in 5 en halve minuut. gas los neus naar binnen gas erop onderstuur gas los neus naar binnen gas erop onderstuur etc etc. Met rwd kan ik mij echt de hele dag vermaken.
Maar toch op een droog circuit met veel grip kan je zeker ook leuk rijden met een fwd.
Een focus RS of R26R zou niet misstaan in dre s garage:) PS er moet toch altijd een rwd naast staan.
Ruben als je de 130i erbij houdt, dan heb je een perfecte combo met de R26R ernaast.
-
Goed kijken he, op een gegeven moment begin ik achter mijn oor te krabben. 

- Dennis van der Schoot
- Mathieu
Het is toch geen Clio V6 

- Dennis van der Schoot
Net niet he?