BMW Porno

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Eric Z
Berichten: 4136
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: BMW Porno

Bericht door Eric Z » 23 aug 2015, 19:43

Daarom dus zo weinig fotos. Wel een leuke winstmarge als het lukt.

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 8773
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: BMW Porno

Bericht door MParallel » 24 aug 2015, 13:10

Potverdikkie die M1... :shock:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 24 aug 2015, 18:04

ook mooi deze Oxford Green Z3 coupe

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7750
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: BMW Porno

Bericht door Tim N » 24 aug 2015, 19:45

Hier ook ter veiling 16 aug 2014
http://www.rmsothebys.com/lots/lot.cfm?lot_id=1068147" onclick="window.open(this.href);return false;
535d schreef:Hij heeft de auto niet eens staan, die M1.

Flinke commissie er bovenop denk ik.

http://www.ebay.com/itm/131343836494?it ... ars_Trucks" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is de auto.

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 8773
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: BMW Porno

Bericht door MParallel » 24 aug 2015, 20:15

Die 320iS :hot:

Wel apart dat die op de ene foto chromen nieren heeft, zwarte op de andere.

Gebruikersavatar
FreudeamFahren
Berichten: 2854
Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06

Re: BMW Porno

Bericht door FreudeamFahren » 24 aug 2015, 20:31

Je raadt het nooit maar hij heeft er twee op voorraad :-) De één heeft ook een radio, de ander niet.

DF-user-278
Berichten: 3725
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18

Re: BMW Porno

Bericht door DF-user-278 » 24 aug 2015, 20:50

In superstaat van binnen zo te zien (320iS), lijkt een mooi exemplaar.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 24 aug 2015, 21:45

ze hebben er idd 2 :D nu ik die foto's helemaal vergeten dat het een M3 Ital is, dan is de prijs zeker nog leuk dezer dagen.

http://www.oldenzaal-classics.nl/en/for-sale" onclick="window.open(this.href);return false;

deze

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... dff91b6d15" onclick="window.open(this.href);return false;

en deze

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... 0d71c081d1" onclick="window.open(this.href);return false;

en nog meer leuke oude beemers voor relatief gezien :ongeveer als: nog 'leuke' prijzen.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 24 aug 2015, 21:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat is deze, very nice me thinks>

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... 0d71c081d1#" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 24 aug 2015, 21:53

en dit die andere

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... dff91b6d15#" onclick="window.open(this.href);return false;

ErikS
Berichten: 18930
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: BMW Porno

Bericht door ErikS » 24 aug 2015, 21:57

Ze zijn echt prachtig.

Ik vermoed op de lange termijn ook een unieke bmw, dus investering?!

20k, is veel geld.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 24 aug 2015, 22:03

zo ook die M535i die bij hen staat, ook relatief lage kmst en mooie staat, 1985 dus ook das gunstig ook de prijs lijkt me niet verkeerd voor een relatief zeldzame auto.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... 9bd277ce1a#" onclick="window.open(this.href);return false;

ErikS
Berichten: 18930
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: BMW Porno

Bericht door ErikS » 24 aug 2015, 22:06

Dan zijn die e30's veel beter/origineler/betere km stand.
Hij is wel prachtig indeed.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 24 aug 2015, 22:52

ja die e30is lijken idd prachtig, je zou ze beide kopen, af en toe stukje mee rijden en over 5 jaar voor 30k pst weer verkopen.

ik weet zo niet meer hoeveel er van gemaakt zijn, kan het zo snel ook niet vinden.

ah toch gevonden, zeldzamer dan een gewone e30 M3 behalve dan die paar speciale uitvoeringen>
The car was sold for three years only and produced in 3748 examples (1206 saloon cars, 2542 2-door cars) [15] and for this reason is now becoming a collectors' item.
[/quote]
In addition to the famous M3 there were other special models of the E30. For Portugal and Italy only, due to considerably higher VAT and vehicle tax for cars with engines exceeding 2000 cc, a special model was created: the 320is. This model was produced both in 2- and 4-door versions and was equipped with a 2.0 L (1990cc) version of the S14 engine from the M3, with stroke reduced to 72.6 mm (sometimes described incorrectly as being "sleeved" or of reduced bore), and power output of 192 hp (DIN). The 320is shared the same dogleg Getrag 265 gearbox of the non-US M3 while it had a limited slip differential with the same 25% lock up rate but with a closer ratio. All the 320is were left hand drive and without catalytic converter; ABS and power steering were also fitted as standard equipment. The saloon version appeared in the dealers' showrooms on September 1987 while the 2-door version arrived on March 1988. The 4-door was equipped with 14" alloy wheels and foglights only, while the 2-door model was further equipped with the complete M-Technic II Aero package (identical to the one fitted to the UK-spec 325i Sport and available as an accessory on all other E30 3 Series models), which consisted of a deeper front airdam, additional lower side body panels, an extended valance under the rear bumper and a two-piece rear spoiler. In addition, the two-door E30 320is sported body-colour side mirror housings, shadowline (dechromed) window trim and 14-inch cross-spoke alloy wheels. The springs, shocks and anti-roll bars of all two-doors (as well as four-doors produced from September 1989) are of the more aggressive "Sportfahrwerk" specification. The interior of the 320is was identical to that of other 3 Series models with the sole exception of its unique instrument cluster that utilized the same M3 dashboard with integrated oil temperature gauge at the bottom of the rev counter instead of the econometer present on all other E30s. The car was sold for three years only and produced in 3748 examples (1206 saloon cars, 2542 2-door cars) [15] and for this reason is now becoming a collectors' item.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 24 aug 2015, 23:14

hm, die SA 325is en 325is EVO kende ik dacht ik niet (ow wacht vergeten...) die 333i wel.
schijnbaar heeft die 325is EVO aardig wat alu delen...
BMW South Africa's Motorsport division created the 333i in 1986 by fitting the 3210 cc M30 "big six" ("M30B32" of the 733i E23/ 533i E12/ 533i E28/ 633CSi E24) engine to a 2-door E30.[16] The resulting 333i was a major success in saloon car racing in that country and is now a collectors' item. These cars, built with help from Alpina in Buchloe, Bavaria, Germany, featured some interesting compromises like forcing the buyer to choose between air conditioning (vital in South Africa) or power steering (because of lack of space due to the large M30 engine). They were only built in small numbers in 1986. BMW South Africa provided the following specifications for the 333i: Powerplant - M30B32 6 Cylinder 3210 cc [17] 145 kW (197 PS; 194 hp) at 5500 rpm. 285 N·m (210 lb·ft) torque at 4300 rpm. The cars were fitted with a 5-speed manual gearbox and limited slip differential. Braking was enhanced by 296 mm (11.7 in) Alpina dual ventilated grooved front disc brakes. ABS was optional. The cars were fitted with 16x7J Alpina wheels and Pirelli P7 (195/50/VR16) tyres.[18] BMW provided performance figures were impressive, with a top speed of 228 km/h (142 mph). 0–100 km/h in 7.4 seconds, and a standing kilometer in 27.7 seconds at sea level. Actual South African Car Magazine road test figures were a top speed of 231 km/h, 0–100 km/h in 7.23 seconds and a standing kilometre in 28.08 seconds. The test was carried out with a driver, passenger and a full tank of fuel. Only 204 of these cars were produced.[19]
Later when it became clear that South Africa would not be getting the M3, the 325iS was created. Initially this was merely a 325i 2-door fitted with a bodykit and a close-ratio gearbox (improving acceleration at the expense of top speed and economy), but more changes were made to keep the car competitive in South African saloon car racing. Nevertheless, these cars were always sold to the public. This resulted in the 325iS of late 1990. By now several body panels were made of aluminum and the M20 engine grew to 2.7 L and now produced 145 kW (194 hp) and a 0-62 mph in a mere 6.9 seconds as claimed by BMW South Africa. Due to increased competition in the production car race series it was competing in, another version was released in late 1991 called the 325iS Evo. The main revisions were a front aerofoil to smooth underbody airflow, shorter stiffer springs, thicker rear anti-roll bar and changes to the throttle body, exhaust manifold and inlet valves. It produced 155 kW (211 PS; 208 hp) and BMW South Africa claimed a top speed of 235 km/h (146 mph) with a 0–100 km/h in 6.9 seconds. It did win the 1993 Group N race series under Robbie Smith and set various track records in the process.
The cabriolet version continued to be built to the end of April 1993 and the touring version continued to be built to the end of June 1994.
John Player Special - JPS - Bathurst Edition. Built to celebrate Bathurst (Australia) wins by BMW in 1980's - there were 8 special edition E30 John Player Special cars brought into Australia. Signified by the Schartz Black body, gold pin stripe and gold coloured weave wheels. Other than sharing the 323i motor and gearbox, the cars also came with: - Recaro sports seats, JPS badging, a limited slip diff, m sports suspension, sunroof and unique body kit.
en meer leuks

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E30" onclick="window.open(this.href);return false;)

een 325is>

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

325is evo 1 schijnbaar is er ook een evo2

Afbeelding

325is & M3 & 333i

Afbeelding

overzicht 325is

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... ican_Model" onclick="window.open(this.href);return false;

staan er aardig wat te koop daar :mrgreen:
niet duur, ik zie nu dat bv 50.000 Rand is 3.280,-euro :D

http://www.ananzi.co.za/cars/bmw-325is.html?s=price" onclick="window.open(this.href);return false;

ErikS
Berichten: 18930
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: BMW Porno

Bericht door ErikS » 29 aug 2015, 17:10

Krijg spontaan zin om naar Engeland af te reizen

Lijkt me ook een pracht investering, waar nog lekker mee te rijden is?!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43161
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: BMW Porno

Bericht door Arthur » 29 aug 2015, 17:46

Jammer vd kofferbak/nummerbord. Dat vind ik niet mooi, liever de smalle uitvoering. Waarom zit daar verschil in? Ligt dat aan het land van levering?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 29 aug 2015, 17:50

ja leuk, rijd fijn zoiets en je kan er gerust nog wat km bij op zetten, die waarde houd die wel en als je het niet te gek maakt qua km kan je er ook nog meer voor terug krijgen als je hem bv na een jaar of wat weg doet.

kofferbak nummerplaat is Japans import waarschijnlijk.

maar je kan dat gedeeltelijk omzetten en een EU plaat houder erop schroeven en wellicht ook de EU opening mechanisme in die chromen wing houder?

maar zou het zo laten denk ik...ligt eraan wat er qua nummer en stikkers onder de kap zit? wellicht is zo'n Japan uitvoering wel 'uniek' in z'n soort, bedoel weer net anders en weinig van ;-)

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: BMW Porno

Bericht door Macboy » 01 sep 2015, 01:20

Deze British Racing Green M3 mag van mij ook hier staan :love:

http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1156634" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW Porno

Bericht door GTRene » 01 sep 2015, 02:10

mooi ding, ook wel met een echte (goede) camera gemaakt, dat zie je ook :D

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 8773
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: BMW Porno

Bericht door MParallel » 01 sep 2015, 16:12

Niet mijn kleur zal ik maar zeggen. Maar ook niet mijn auto.

ErikS
Berichten: 18930
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: BMW Porno

Bericht door ErikS » 01 sep 2015, 16:29

Die 2 320is'en zijn verkocht.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11997
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: BMW Porno

Bericht door WJ » 02 sep 2015, 10:11

http://www.speedhunters.com/2015/09/an- ... he-street/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Gebruikersavatar
Godspeed
Berichten: 2292
Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
Auto: Ford Fiesta ST 2014

Re: BMW Porno

Bericht door Godspeed » 02 sep 2015, 10:59

DIe F80 in BRG :hot: Heerlijk klassieke kleur op zo'n nieuwe sporter!

Die E30 Alpina hierboven is ook vet! :df:

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: BMW Porno

Bericht door Xave30 » 02 sep 2015, 11:54

Weer super posts hiero!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast