Dat is zeker waar, GTS is echt een erg gave auto. Maar de populariteit gaat ten koste van de exclusiviteit en dus de spotwaardigheid.Gijs. schreef: Dat er zoveel verkocht worden is in mijn ogen dan ook een bevestiging van dat het een erg goede en mooie auto is.
Vandaag GESPOT
- Chris van S.
Re: Vandaag GESPOT
- InjectTheVenom
Gister rond 16:40 een blauwe bugeye Scooby STI gespot in Nieuw Bergen... met daarachter een aanhanger waar een crossmotor op stond 
- Joop
Twee keer dezelfde Aston Martin DBS tussen Ede en Amersfoort in tegen gestelde richting op de snelweg....
...wat een geluid zit er in dat apparaat.
...wat een geluid zit er in dat apparaat.
-
KoenM
Gisteren met rijles door Apeldoorn gereden, in de buurt van het Omnisport gebouw.
3x Panamera Turbo gezien, 997 Turbo, F 360, en een Evo X.
Vanochtend was de buurman zijn auto's aan het wassen, dus stonden voor het eerst dit jaar weer buiten..
Z1 en Donkervoort D8 150 'gespot'.
3x Panamera Turbo gezien, 997 Turbo, F 360, en een Evo X.
Vanochtend was de buurman zijn auto's aan het wassen, dus stonden voor het eerst dit jaar weer buiten..
Z1 en Donkervoort D8 150 'gespot'.
- Gijs.
Maserati GranTurismo MC Stradale! Wát een bak en wát een sound, WOW! Filmpje komt eraan 
- david.
Zwolle Apeldoorn, gistermiddag. Supermooie Audi V8 (ja die klassieker..) met een mega mooi(hard) uitlaat geluid. Ik reed net even in A3tje, anders had ik graag 50 km lang achter hem aan gehangen.. wat blijft zo'n auto mooi/tijdloos/classy..
- Adje ///M3
RR Ghost in Best vanmiddag
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Vanochtend moest ik bij een klant zijn in Best. Was te vroeg, dus reedt ik maar even langs V.D. Akker.
Mijn god Ad, wat een spul stond er buiten. Zomaar een 458 Italia in de buitenlucht!
Mijn god Ad, wat een spul stond er buiten. Zomaar een 458 Italia in de buitenlucht!
- Adje ///M3
Ja goed heRivanov schreef:Vanochtend moest ik bij een klant zijn in Best. Was te vroeg, dus reedt ik maar even langs V.D. Akker.
Ik zag trouwens nog een Wiesmann Roadster de hoek om komen in Best. Grijs met belgische plaatjes.
- Jinx
Zucht, een RR Ghost en een 458.. Die combinatie voor de deur zou mij gelukkig houden tot mn dood.
- Chris van S.
Bij ons beneden 2 oude frikandellen gebroederlijk naast elkaar. Dus tijd voor een crappy marktplaats foto.

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Nee niet binnen geweest. Was om 8:15..het zag er nog vrij donker uit!Adje ///M3 schreef:Ja goed heRivanov schreef:Vanochtend moest ik bij een klant zijn in Best. Was te vroeg, dus reedt ik maar even langs V.D. Akker.
Mijn god Ad, wat een spul stond er buiten. Zomaar een 458 Italia in de buitenlucht!Niet binnen geweest?
Ik zag trouwens nog een Wiesmann Roadster de hoek om komen in Best. Grijs met belgische plaatjes.
En moest om 8:30 bij klant zijn aan de andere kant van de snelweg.. en als ik bij jullie binnen ben.. was ik vast veeeeeeeeeeeeeeel te laat bij de klant!
- Barend
- Auto: F20 m135i
Vanmorgen een blauwe Bugatti Veyron bij Ouder-Amstel.. Jammer dat ie stationair stond te draaien bij het stoplicht en ik de andere kant opging.
En vorige week 4 verschillende Aston Martin's in twee dagen, het is weer lekker weer!
En vorige week 4 verschillende Aston Martin's in twee dagen, het is weer lekker weer!
- MartijnGizmo
Ik zag gisteren in Vianen een zwarte Corvette met een hoop kabaal rijden... kan er maar 1 zijn leek me, al zag ik em niet goed! 
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Gisteren een zwarte GT2 RS ergens in een showroom. Wat een monster is het toch... 
- Martin van der Zwaard
Een rode Bentley Conti GT op de A16 bij Dordrecht in de file.
Best een aparte verschijning in het rood. Misstond hem niet imho.
Best een aparte verschijning in het rood. Misstond hem niet imho.
- GTRene
net in Almelo, moest ff mijn aandrijfgeluid chekke (its stil there under load grr) en daarna naar de Chinees
anyway, ik deed een kleine sliding, en ging verder, zie ik ineens in men binnenspiegel een laag rood ding op me afkomen, dachts eerst een aparte jap of toch een Ferrari? liet het wat dichterbij komen en trapte toen kort stukkie vol in 2 weg
hij deed hetzelfde zag ik, de neus kwam omhoog (licht ook aan dus mooi te zien) toen ie weer bij was zag ik wat het was, men eerste? Tesla roadster gespot
magoed verder sparren kon daar sowieso niet (althans niet netjes en druk) en ik moest ook af naar de Chinees.
wel leuk te zien zo'n Tesla, maar niet geheel mijn smaak qua looks.
lijkt me wel een keer leuk op het circuit zo iets.
anyway, ik deed een kleine sliding, en ging verder, zie ik ineens in men binnenspiegel een laag rood ding op me afkomen, dachts eerst een aparte jap of toch een Ferrari? liet het wat dichterbij komen en trapte toen kort stukkie vol in 2 weg
magoed verder sparren kon daar sowieso niet (althans niet netjes en druk) en ik moest ook af naar de Chinees.
wel leuk te zien zo'n Tesla, maar niet geheel mijn smaak qua looks.
lijkt me wel een keer leuk op het circuit zo iets.
-
OnlineFabian
Zo, net wat auto's op een rijtje klaar gezet.
Nieuwe A6 is wel een strakke bak zeg! Deze kost maar 119K
- Bijlagen
-
- LCOTY20112.jpg (137.81 KiB) 579 keer bekeken
-
- LCOTY2011.jpg (140.99 KiB) 579 keer bekeken
-
- LCOTY20111.jpg (162.67 KiB) 579 keer bekeken
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Die zilveren is een A8 en de zwarte een A6? Wat is er gebeurd met de koplampen?
-
OnlineFabian
de zilvere is een A7 (ja, er zijn erg veel op elkaar lijkende types bij Audi nu).indobesar schreef:Die zilveren is een A8 en de zwarte een A6? Wat is er gebeurd met de koplampen?
De donkere is de nieuwe A6. Dealerintroductie is volgende week volgens mij.
-
DeLorean
Ik denk dat grijs het meestverkochte kleur is ...
-
MatthijsA
Denk uit Vroomshoop. Heeft hem zelf uit Tokyo laten komen. Zit kwa pk's ook op 400+GTRene schreef:ik heb heel toevallig van de week ook nog een mooie Supra gezien, een zwarte in Almelo.VLA schreef:Gisteren op de A27 een blauwe Toyota Supra MK4 met trekhaak en een aanhanger erachter.
doch zonder aanhanger
-
OnlineRiceaux
De neus van die A6 lijkt wel wat op een Mitsubishi Lancer (Laatste type.)
-
M@rcel
Op bovenstaande foto lijkt die A6 wel A4 formaat te hebben naast die 5 serie? Heb je misschien nog wat foto's van die twee naast elkaar?Fabian schreef:Zo, net wat auto's op een rijtje klaar gezet.