Het grote DF cryptocurrency topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Will F.

Re: Het grote DF cryptocurrency topic

Bericht door Will F. » 23 feb 2018, 23:10

^ Nu al enigzins maar tegen die tijd (juni) helemaal achterhaald....

Frank_Sch
Auto: Alpina B3s cabrio 2011

Bericht door Frank_Sch » 26 feb 2018, 13:49

Beetje saai de laatste tijd, maar Neo knalt vandaag omhoog. Iemand een idee waarom? Is dat vanwege de Ont airdrop?

la_fusion

Bericht door la_fusion » 26 feb 2018, 14:04

In hoeverre is dat nog interessant bij een beperkte hoeveelheid NEO?

Frank_Sch

Bericht door Frank_Sch » 26 feb 2018, 14:14

Ont bedoel je? Niet, maar het is crypto hè. Krijg je straks 0,2 Ont per Neo. Die zal misschien 10 cent doen. Stel je hebt 100 Neo, nu iets van 10-11k€ waard, dan krijg je gratis 20 Ont en ben je 2€ rijker. :mrgreen:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 feb 2018, 17:17

Ik kocht Neo op 140 dus dat omhoog knallen vind ik wel meevallen :bag:

la_fusion

Bericht door la_fusion » 26 feb 2018, 17:19

Frank_Sch schreef: 26 feb 2018, 14:14 Ont bedoel je? Niet, maar het is crypto hè. Krijg je straks 0,2 Ont per Neo. Die zal misschien 10 cent doen. Stel je hebt 100 Neo, nu iets van 10-11k€ waard, dan krijg je gratis 20 Ont en ben je 2€ rijker. :mrgreen:
Oh dat gaat goed hard met mijn 3 Neo :P

Frank_Sch

Bericht door Frank_Sch » 26 feb 2018, 17:51

Tja, alles is relatief. Vandaag 13% omhoog dat is knallen hoor, tikt toch aardig aan.
En als je op 140 gekocht hebt, moet je nog even geduld hebben. Ik heb op gemiddeld 66 gekocht en ga echt pas een deel verkopen als Neo op 175 staat.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 feb 2018, 18:12

Ik heb Neo gekocht omdat ander crypto waar het geld in zat nog meer daalde :tooth: Het had allemaal niet zoveel uitgemaakt.

JP

Bericht door JP » 01 mar 2018, 09:14

Crypto’s hebben ook last van de kou....? :hmmm:

Barend
Auto: F20 m135i

Bericht door Barend » 01 mar 2018, 10:54

ECC gaat lekker, als je goedkoop wilt bijkopen.. :tooth:

Will F.

Bericht door Will F. » 01 mar 2018, 11:02

Ik heb er -in de meest brede zin- wel genoeg van....

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 01 mar 2018, 11:03

Ah ja, ECC, dat gouden bergen verhaal. Hoor er niet zoveel meer over lately...

ErikS

Bericht door ErikS » 01 mar 2018, 11:26

Bram schreef: 01 mar 2018, 11:03 Ah ja, ECC, dat gouden bergen verhaal. Hoor er niet zoveel meer over lately...
We hebben het er op andere plekken wel over. Hier schiet dat niet echt op. :ongeveer als:
ECC, you win some, you lose some. Sommige nemen een gok, anderen niet.

Lekker boeiend dat jullie er niet achter staan, zeg maar. :tooth:

De hele boel ligt op z'n gat. NANO gaat lekker, Tom! :thumbup:

@Will, genoeg van Crypto in de algemene zin van het woord?

dvh

Bericht door dvh » 01 mar 2018, 11:33

Nano komt van 30,- af. Dus de hodlers daar wachten ook nog op betere tijden :slight_smile:
Idem met de ripple kopers op 2+ euro
En de verge kopers op…
En de stratis kopers op…
En de bitcoin kopers op…

Alles… alles moet weer gaan bloeien. Momenteel is het prut. Leuk voor de bijkopers. Voor de hodlers is het afwachten.
Het komt allemaal wel goed :-)
Alles is gewoon prut momenteel.

Laat ik het anders zeggen. Als het niet goed komt. Dan gaat het met alles fout.. niet alleen met ECC.
ECC is als project goed bezig en bied gewoon perspectief.

Maar er moeten gewoon dingen gebeuren. De tech moet uitkomen. En daarna moet er gewerkt worden aan meer exchanges. Als de marketing z'n ding doet ben je blij met je vele ECC'tjes die je gehodl hebt.

Ik denk maar zo.. In de tijd van Bitcoin zijn er vele die het probeerd hebben.. bitcoin heeft ook vele crashes gehad.. mensen hebben hun bitcoins verkocht en zo komt het dat veel bitcoins versnippert zijn.. Mensen die er ooit nog 10.000 uitgave voor een pizza... hebben er nu nog een paar... Ok sommige hebben er heul veel. Maar het meerdendeel heeft de weg ( laatste 2 / 3 jaar lang ) niet uitgezeten.

Dat geld eigenlijk voor elke coin wel. Je kan verkopen in een dip, of bijkopen. Je kan ook op een piek verkopen. Of bijkopen. Uiteindelijk groeit de markt. De markt is nu een stuk groter dan vorig jaar. En hetzelfde verhaal een jaar geleden. Hoe zal dit over 3 jaar zijn? Of over 5 jaar?

Soms kan het hard gaan.. kijk naar eind vorig jaar.. totale gekte in 2 maanden tijd. Het kan. Maar er zijn ook maanden dan het niks doet. Of dat het inkakt.

Een ding is zeker. Op je bankrekening wordt het niks meer waard. In crypto kan het zelfs minder waard worden. Of het stijgt... en soms stijgt het hard..

Hodlen dus :-) Of uitstappen en niet meer achterom kijken.

Tom

Bericht door Tom » 01 mar 2018, 11:46

Hey, ik zei niks! :tooth:
Maar de constatering dat alleen goed nieuws gebracht wordt klopt wel, want het is al weken aardig stil.

ErikS

Bericht door ErikS » 01 mar 2018, 11:56

Tom schreef: 01 mar 2018, 11:46 Hey, ik zei niks! :tooth:
Maar de constatering dat alleen goed nieuws gebracht wordt klopt wel, want het is al weken aardig stil.
Er wordt ook vooral op andere plekken gecommuniceerd.
Hier is er een 'beetje' de overhand van de roepers die er zelf weinig tot niets mee doen. Ze hebben misschien wel gelijk, maar als het je ding niet is... Laat degene bij wie het wel een ding is dan gewoon lekker hun ding doen. :tooth:

Will F.

Bericht door Will F. » 01 mar 2018, 12:24

ErikS schreef: 01 mar 2018, 11:26
@Will, genoeg van Crypto in de algemene zin van het woord?
Nee hoor afgelopen dip ingestapt in IconX, fusion en QSP bijgekocht, maar ecc wel een beetje had altijd al twijfels bij het project (wel ingestapt) en die worden er niet minder om.
Pb mij die andere stek eens, hebben jullie een telegramgroepje?

Tom

Bericht door Tom » 01 mar 2018, 12:32

Er is hier geen verbod om over ECC te praten toch :)
Ik (op persoonlijke titel) irriteerde mij destijds alleen aan het blind/kinderlijk ophemelen van iets, dat leek meer op het winnen van zieltjes om er zelf beter van te worden (alsof het een piramidespel is). Zie liever het niveau van het topic iets hoger, met de voetjes op de grond zegmaar. Vandaar dat ik tegengas gaf. Laatste posts vind ik ook stuk beter, ondanks dat het nu even kut is wel toegeven en ook aangeven wat mogelijke kansen zijn die de koers weer omhoog kunnen drijven. Dat is tenminste informatie (niet onnodig aangedikt) waar ik/anderen wat mee kunnen zegmaar. My two cents...

Danielj

Bericht door Danielj » 01 mar 2018, 14:05

Tom schreef: 01 mar 2018, 12:32 Er is hier geen verbod om over ECC te praten toch :)
Ik (op persoonlijke titel) irriteerde mij destijds alleen aan het blind/kinderlijk ophemelen van iets, dat leek meer op het winnen van zieltjes om er zelf beter van te worden (alsof het een piramidespel is). Zie liever het niveau van het topic iets hoger, met de voetjes op de grond zegmaar. Vandaar dat ik tegengas gaf. Laatste posts vind ik ook stuk beter, ondanks dat het nu even kut is wel toegeven en ook aangeven wat mogelijke kansen zijn die de koers weer omhoog kunnen drijven. Dat is tenminste informatie (niet onnodig aangedikt) waar ik/anderen wat mee kunnen zegmaar. My two cents...
Het is veelal ook het goedpraten van je aankoop. Crypto's worden gekocht met een bepaalde verwachting (snel geld verdienen). Mocht het dan op kort termijn tegenvallen, dan wordt het goedgepraat. Anders geef je in feite aan dat je een miskoop hebt begaan.

Ik blijf het hele crypto gebeuren lastig vinden. (Zit zelf in Electroneum) De hele gedachtegang achter crypto's is het aanbieden van een alternatieve valuta, terwijl het gros van de bezitters er eigenlijk alleen in zit voor het verdienen van dollars/euro's/andere valuta.

Daarom geloof ik ook dat zolang crypto's populair zijn onder (amateur)beleggers het nooit een serieuze kans zal maken om de filosofie te realiseren.

JP

Bericht door JP » 01 mar 2018, 14:30

Nu zit er op een nieuwe Lambo toch een levertijd van 1.5jaar, dus we hebben nog tijd. Alleen die 10% aanbetaling hakt er flink in..... :tooth:

stefan740

Bericht door stefan740 » 01 mar 2018, 15:32

SophiaTX komt vandaag nog met een aankondiging, nieuwe grote partner. Ik ben op het moment nog ff snel wat bij aan het kopen.
NANO die idd weer begint te lopen.

Zou het dat toch nog allemaal goedkomen? Oh nee ECC weer -20% :coffee:

Overigens ook wat NCASH gekocht zojuist, zie ik wel toekomst in.

witje

Bericht door witje » 01 mar 2018, 18:10

Ecc wallet vergroot naar 4 miljoen stuks.
Het crypto seizoen zal zo'n beetje moeten gaan beginnen :hungry:

Will F.

Bericht door Will F. » 01 mar 2018, 20:54

jij durft! ik hodl nogwel even.

JP

Bericht door JP » 01 mar 2018, 20:59

Dippen bij 13 sat, nu staat die weer op 17.

Frank_Sch

Bericht door Frank_Sch » 02 mar 2018, 07:04

Ecc volume is te laag om er serieus iets over te zeggen qua prijs. En de prijs van crypto is wat de gek er voor geeft. Dat zag je wel weer aan Neo, een sterke pump als gevolg van de airdrop van Ont voor Neo holders. Nu zakt Neo weer wat terug, want de Ont’s krijg je op basis van aanwezige Neo’s per gisterochtend. Volkomen onzin, want die Ont’s zijn (nu nog) maar een paar cent waard.

Ik had ecc ook liever wat goedkoper gekocht, maar we hebben welk vaker een prijsdaling van 50% gezien. Gewoon afwachten tot het weer omhoog gaat (of niet). Op Slack komt er genoeg info voorbij over ecc. Dat dit hier niet gedeeld wordt, heeft mi ook te maken met telkens negatief reageren op ecc door sommigen (zeker voor mij).

ecc is een munt die nu minder dan 0,2 cent kost. Niet te vergelijken met munten die 100 keer meer kosten (als je kijkt naar aantal munten en prijs per munt). Ecc vind ik een leuke gok, instappers zijn er nu vroeg bij en je moet zeker hodlers eelt hebben. Maar als je dat niet hebt, is crypto in het algemeen best frustrerend.

Plaats reactie