TV Series
- Robin Hartog
Re: TV Series
Moet zeggen, Sons of Anarchy is geen serie die je moet kijken als je een slechte maag hebt. 

-
Wat een heerlijk begin van het nieuwe seizoen dexter zeg, ik zit er meteen weer helemaal in en ben beneiuwd naar aflevering 2!
- InjectTheVenom
Overhaulin' komt weer met een nieuwe serie als dit ergens op internet te volgen is dan hebben ze mijn aandacht :banging:
- Robin Hartog
Geweldige serie, dat Sons of Anarchy. Inmiddels halverwege seizoen 2. Als het zo doorgaat ben ik aan het eind van de week weer helemaal bij. 

- WJ
Initial D stage 5 is begonnen, aflevering 1 is uit.
Komen zo'n 2 aflevering per maand als het goed is.
-
WJ schreef:Initial D stage 5 is begonnen, aflevering 1 is uit.
OMG OMG OMG OMG OMG!!! EINDELIJK!!! wistikniet! ben blij dat je het post!!!!
- Macboy
Wasda?
- Linc (Bas)
Anime drift serie. Ik ben niet zo'n Anime fan, maar heb deze wel helemaal gekeken. Wist ook niet dat er een stage 5 kwam. Ga ik zeker ook weer kijken. Bedankt voor de tip!
- HansD
Pas 2 seizoenen Boardwalk empire gedownload. Schijnt ook een goede serie te zijn.
Ik heb nog wat te kijken, 5 seizoenen Dexter, 2 seizoenen Game of thrones, the Wire en nu boardwalk empire.
Ik geloof niet dat ik naar buiten hoef te gaan deze winter
.
Ik heb nog wat te kijken, 5 seizoenen Dexter, 2 seizoenen Game of thrones, the Wire en nu boardwalk empire.
Ik geloof niet dat ik naar buiten hoef te gaan deze winter

- WJ
The Wire is echt super, seizoen 1 is geweldig, 2 is helemaal kut, 3 en 4 weer super.
@Macboy, Initial D moet je kijken. Is idd een anime, ook geen fan van maar dit gaat over auto's en racen. Cult man!
En de reden waarom bijna elke AE86 er zo uit ziet in Japan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Initial_D
@Macboy, Initial D moet je kijken. Is idd een anime, ook geen fan van maar dit gaat over auto's en racen. Cult man!
En de reden waarom bijna elke AE86 er zo uit ziet in Japan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Initial_D
- Macboy
-
OnlineKasteel
Nieuwe Penoza vanavond 

-
Ja, leuk!
Prima serie
Prima serie

-
Macboy schreef:
jaaaa ziet er goed uit he!!! nieuwste afleveringen zijn nog vetter geworden! erg onder de indruk van de beelden!
- Martin van der Zwaard
Goeie NL serie vind ik dat.Kasteel schreef:Nieuwe Penoza vanavond
Weer een beetje vertier op de zondagavond.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik volg op dit moment Dexter en Homeland.
Boardwalk Empire heb ik nu twee afleveringen van gezien, ben nog niet overtuigd terwijl dat genre me toch juist wel aan staat. Misschien toch maar eens bij het begin beginnen en kijken of het beter is.
Daarnaast al meer dan een jaar alle seizoenen van The Sopranos in bezit. Misschien ook wel weer eens leuk om mee te beginnen deze winter.
Boardwalk Empire heb ik nu twee afleveringen van gezien, ben nog niet overtuigd terwijl dat genre me toch juist wel aan staat. Misschien toch maar eens bij het begin beginnen en kijken of het beter is.
Daarnaast al meer dan een jaar alle seizoenen van The Sopranos in bezit. Misschien ook wel weer eens leuk om mee te beginnen deze winter.
- cooldragon
Ben nu bezig met een paar series:
-Once upon a time
-Homeland
-Go on
-The Event
en wacht nog op Game of thrones season 3
-Once upon a time
-Homeland
-Go on
-The Event
en wacht nog op Game of thrones season 3
- Robin Hartog
@Cooldragon: Wat vind je van Go On tot nu toe? Ik heb vorige week alle 9 afleveringen gezien tot nu toe en vond het wel aardig eigenlijk!
- MartijnGizmo
Ik vind het aanbod van nieuwe series eigenlijk wel wat tegenvallen dit seizoen, alleen Revolution begint nu wat boeiender te worden...
-
http://www.nu.nl/media/2968146/two-and- ... serie.html
jake is een stomme ouwe lul geworden ! haha maar sinds het vertrek van charlie sheen was het al veel en veel minder geworden... dus tijd dat de stekker eruit gaat!
jake is een stomme ouwe lul geworden ! haha maar sinds het vertrek van charlie sheen was het al veel en veel minder geworden... dus tijd dat de stekker eruit gaat!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Als hij er zo van walgt, laat hem dan ook al z'n verdiende miljoenen maar af staan aan een goed doel (en niet z'n kerkgenootschap) 

- Robin Hartog
Zou wel jammer zijn. Maar verklaart wel waarom hij in het leger zit in de serie. Hij wordt er gewoon uitgeschreven denk ik zo..
- WJ
Metchu schreef:http://www.nu.nl/media/2968146/two-and- ... serie.html
Chalie ftw! Ik heb geloof ik twee afleveringen gekeken nadat Ashton Kutcher erin kwam.. Wat een ei is dat..

-
Robin Hartog schreef:Zou wel jammer zijn. Maar verklaart wel waarom hij in het leger zit in de serie. Hij wordt er gewoon uitgeschreven denk ik zo..
hahaha blijft alleen alan over, die z'n karakter dan wel erg veel eer aan doet door de bloedzuiger te zijn die hij in de serie speelt! hahaha Ik moet zeggen dat ik het een beetje tenenkrommend vind worden hoe triest ze zijn karakter hebben gemaakt... het is echt keiharde leedvermaak geworden die serie... ook hoe ze jake als domme mongool hebben laten ontwikkelen... als klein kind was ie zo wijs...

@ WJ, die kutcher speelt ALTIJD dezelfde rol... heeft 1 gezicht... 1 dimensie... is net zoolander wat dat betreft

derhalve dus niet leuk!
-
gisteren het einde voor dexter... ik vind sinds vorige seizoen dexter eigenlijk een beetje teleurstellend
seizoen 8 wordt volgens mij het laatste seizoen en dan is dexter afgelopen...